Cool, hadden ze die sets nou maar toen ik nog mijn ZX had.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat voor auto?
[..] hmm seat Cordoba
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor![]()
want ik zie zo'n soortgelijke clio best vaak hier in de buurt rijden...
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven niet
[afbeelding]
De V6 heeft het blok achterin liggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...
Turbo dieselquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: VW Golf GTD
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18-01-2006
Fotograaf/Bron: GizartFRL
Bijzonderheden:![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurderquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]in het midden zelfs (tweezitter)
"Laatst hoorde ik een verhaal van iemand die zijn klep had laten spuite bij een spuiter, kostte em 100 euro. Poeh, dat hek zelf effe gedaan joh, net zo strak."quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Turbo dieselEn dan op je dashboard een mooi turbo logo erop
![]()
Layout: Mid-Engine/RWDquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurder![]()
volgens mij was ie niet serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Layout: Mid-Engine/RWD
With its low-slung body and transverse, mid-mounted V6 engine for optimum weight distribution, Clio V6 provides perfect stability. On winding roads, the car's trajectory is precisely controlled. Clio V6 has a carefully designed rigid structure, with special dampers and front swaybars.
oh, okay.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
[afbeelding]
weet ik ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef KeessieX het volgende:
[..]
volgens mij was ie niet serieus![]()
wel een droomauto voor een Renault freak als ik...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Dan heb je die luchthappers achter niet nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zitten
[afbeelding]
OMFGquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef KeessieX het volgende:
[..]
das moooi!!!
trouwens de opvolger van de R5 Turbo
[afbeelding]
Zoals je aan de fans kan zien op de exploded view welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je die luchthappers achter niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |