Een Purgeotquote:
BazzoS?quote:
Hier is echt een flinke professional aan het werk geweestquote:
Cool, hadden ze die sets nou maar toen ik nog mijn ZX had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:08 schreef ThaFreak het volgende:
meer fransom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
lijkt wel peurschuim ofzo ziet er ieder geval echt niet uit ....quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat voor auto?
[..] hmm seat Cordoba
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
want ik zie zo'n soortgelijke clio best vaak hier in de buurt rijden...
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De V6 heeft het blok achterin liggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...
Turbo dieselquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: VW Golf GTD
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18-01-2006
Fotograaf/Bron: GizartFRL
Bijzonderheden:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurderquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in het midden zelfs (tweezitter)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Laatst hoorde ik een verhaal van iemand die zijn klep had laten spuite bij een spuiter, kostte em 100 euro. Poeh, dat hek zelf effe gedaan joh, net zo strak."quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Turbo dieselom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dan op je dashboard een mooi turbo logo eropJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop