LoLz... misschien dat het toch tijd wordt om stationwagons ook zo roze te spuiten!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sinds 'ie pijn-in-de-ogen-roze is
Ik denk dat ik daar mn GF wel blij mee zou maken... ik denk dat ik er zelf ook wel blij mee zou zijn trouwensquote:
Die 205 is net een echte Viper.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 205
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 25-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Amerikaanse race-striping
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Manta
dat is een oude ECHTE stratemakers ferrari, zoals de Calibra ook wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Die 205 is net een echte Viper.![]()
Maar dat je plaatjes post van die oude Manta snap ik niet helemaal?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind de lijnen en vooral ook de kleur wel erg geil d'r uit zien van die Manta moet ik zeggen. En vind het geen stratemakersferrari..
Dus als je in je Porsche rondrijdt en per ongeluk een paaltje raakt, dan is het per direct een stratenmakers Ferrari?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!DIE DEUK!!!!
Agreed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die Manta is gewoon een mooie auto
Klopt. Maar als ik nu terugkijk en een van de eerste versies zo zie staan, toch een beetje een klassiekertje aan het worden. Zonde om hem op 1 hoop te gooien met de plastic parade in dit topic...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, hoefde een Manta geen spoilers of striping te hebben om een Sjonniebak te zijn
Dit is pas een nette...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ter compensatie dan een foto van een Manta doen die onbetwistbaar in dit topic thuis hoort?
[afbeelding]
Datum: 27-08-2005
Bijzonderheden: foto genomen bij het oogstfeest ter ere van Het Bildt 500
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ter compensatie dan een foto van een Manta doen die onbetwistbaar in dit topic thuis hoort?
[afbeelding]
Datum: 27-08-2005
Bijzonderheden: foto genomen bij het oogstfeest ter ere van Het Bildt 500
En als je nou geen geld hebt voor de reparatie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!DIE DEUK!!!!
Mantaquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgezien van die deuk is het een mooie oldtimer... De lak ziet er mooi uit.. maar die deuk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En als je nou geen geld hebt voor de reparatie?
Hoogstwaarschijnlijk een Batavus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat nou als die deuk er nog niet zo lang in zit?
Dat word heus wel gefixt.
Sommige reacties hier zijn echt zielig, dan vraag ik me altijd af waar sommige lui zelf in rijden.
Correctquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Batavus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |