hij woont in een buurt met veel verkeersdrempels, vandaarquote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef lipje het volgende:
zijn achterbumper is nog niet klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAAAROOOOOOOMMMMM!!!!????!?!??!1111omgwtfbbq!!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Kadett E GSI
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
In Polen is het ook hip hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 01:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
WAAAROOOOOOOMMMMM!!!!????!?!??!1111omgwtfbbq!!
Jattertquote:
Van wie heb je de link naar het Poolse fourm gekregen?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jattertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ie zegtquote:Silnik 2,5l 170KM. Wyposażenie: klimatyzacja, komputer pokładowy, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, 2xair bag, elektryczne przednie szyby, ABS
(C)allegro.pl
Niet fucken met mn Poolse vriend harnas zijn FSOquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef Sjoewe het volgende:
Mja er op Alexxxxx z'n site die het stuur op z'n FSO onder de optionele extra's plaatstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei oei oei oei oeiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=20477037&p_type_lijst=RL&o_id=3004265om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die spoiler, uitlaat, klokkenwinkel!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oei oei oei oei oeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met die neus denk je nog flink gepimpte motor...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Die spoiler, uitlaat, klokkenwinkel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind die ibiza best strak hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het blijft een Ibizaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind die ibiza best strak hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop