Dat is wel triest op je 6-serie zegquote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef Loekje het volgende:
[..]
Nee het was echt 6 (zes) serie en er stond 660 ci, ik was ook al zo verbaasd toen ik 660 zag staan. Maar het zal idd wel geknutsel met plaatjes zijn.
Euhm neej niet echt hij leek in eerste instantie wat breder dan normaal toen ik hem aan zag komen rijden. Mja dat kan ook gezichtsbedrog zijn. Tsjah ik was opweg naar de voetbal dus had ook geen fototoestel bij me ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat er verder niks opvallends aan de auto:? Dubbele uitlaat, skirts, bumpers, voorpanelen, velgen
mooie foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zakentripje van vorig jaar naar Londen:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Ouders van een vriend van me hebben er ook eentje.. met heuze zilvere "viperstrepen"quote:Op maandag 23 januari 2006 16:21 schreef lipje het volgende:
hoeveel van deze gedrochten rijden er in Nederland?
Dat is toch een Plymouth Prowler, of werkt dat hetzelfde als Chrysler/Dodge, dat het daar een Dodge Prowler is?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef FunkFlashR het volgende:
Dodge, erg speciaal om even te huren
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mijn informatie is het inderdaad een Plymouth. Ik heb er ooit een in het echt mogen aanschouwen in leeuwarden. dat was meteen de laatste keer dat ik ergens bij daglicht naar toe ging zonder fototoestelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is toch een Plymouth Prowler, of werkt dat hetzelfde als Chrysler/Dodge, dat het daar een Dodge Prowler is?
Ja dat zou eigenlijk ook best kunnen... ik wist het niet meer precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is toch een Plymouth Prowler, of werkt dat hetzelfde als Chrysler/Dodge, dat het daar een Dodge Prowler is?
Ow, welk model 7-serie is het dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Boink het volgende:
Die laatste is geen 760, geen v12 aan de zijkant en te kleine nieren
Ik heb de nieuwe civic afgelopen zondag ook 2x gezien, één keer op de ring van Amsterdam, en ééntje een paar uur later vlakbij Schagen (volgens mij niet dezelfden)quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef erik-de-perik het volgende:
De nieuwe Civic
[[url=http://www.lapd.nl/fok/civic_thumb.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren in Barcelona. Genomen van de top van La Sagrada Familia...![]()
Maar wel Alpina velgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Boink het volgende:
Die laatste is geen 760, geen v12 aan de zijkant en te kleine nieren
gezien deze de nieuwe facelift heeft zal het wel een 750i of 740i zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef Boink het volgende:
Geen idee, zal wel richting de 7.45 gaan ofzo
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef ZigoSOS het volgende:
Mercedes McLaren SLR
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Waalre, op de Eindhovenseweg
Wel maandje geleden ofzo, maar niet aan gedacht om hier neer te zetten
jammer datie onder het buizenframe door kanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef tijnnl het volgende:
Kwam een tijdje geleden dit gevaarte tegen bij de maastunnel (r'dam) geen idee wat het is maar vond het er wel appart uit zien
[afbeelding]
foto is nie ech super maar was met telefoon....
Zal misschien wel naar een show gaan voor tuning ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef tijnnl het volgende:
Kwam een tijdje geleden dit gevaarte tegen bij de maastunnel (r'dam) geen idee wat het is maar vond het er wel appart uit zien
[afbeelding]
brits kenteken. Als ie vanuit japan was gekomen, was hij 99% zeker in een container vervoerd, of in een speciale afgesloten autotransporterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal misschien wel naar een show gaan voor tuning ofzoKomt waarschijnlijk uit Japan
Die zag ik eind vorig jaar hier al.. Bij de Honda dealer voor de deur.. mocht dan nog wel niet verkocht worden, maar hij ziet er écht gaaf uit vind ik.. vooral (alleen) in het zwart..quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:10 schreef erik-de-perik het volgende:
De nieuwe Civic
[[url=http://www.lapd.nl/fok/civic_thumb.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren in Barcelona. Genomen van de top van La Sagrada Familia...![]()
MUWHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef tijnnl het volgende:
[afbeelding]
Dat zeg ik, éérst stond het er wel op.quote:
Hahaha die heb ik afgelopen week ook gespot, zal maandag even de foto hier posten. Het ziet er niet uit!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef tijnnl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |