Lijkt net alsof ze vergeten waren welke maat banden ze eronder wilden doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef LSD het volgende:
Deze heb ik in Duitsland gezien (berlijn) in oktober vorig jaar. Al een tijd terug dus, was een van de eerste die ik zag, maar hij heeft ook nog een AMG kitje eronder. De achterkant was blanco dus kan niet zeggen of het ook echt een 55 oid was.
[afbeelding]
een bakker met zulke auto's zie je idd niet vaakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef CittaR het volgende:
porsche 911 turbo en m5 gespot vandaag, geen pic's t was te donker... vette bakker hoor
Lijkt me niet aangezien die (toen) nog niet leverbaar isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef LSD het volgende:
Deze heb ik in Duitsland gezien (berlijn) in oktober vorig jaar. Al een tijd terug dus, was een van de eerste die ik zag, maar hij heeft ook nog een AMG kitje eronder. De achterkant was blanco dus kan niet zeggen of het ook echt een 55 oid was.
[afbeelding]
Waar zit dat ergens dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:07 schreef Gizmore het volgende:
Vanmiddag in de bus reed er een Rolls Royce Phantom voorbijHeb alleen geen foto zelf want ik zat in de bus enzo. Maar goed, die staat nu dus ook bij zo'n autodealer hier vlakbij. Foto's van hun site:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk MASERATI
Handelsbenaming BITURBO
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2491 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.200 kg
Maximum massa voertuig 1.731 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 10 september 2001
Datum eerste toelating 18 november 1985
Datum aanvang tenaamstelling 6 december 2005
Vervaldatum APK 23 november 2006
chique wagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef CybPraetorian het volgende:
vandaag gespot: Maserati Biturbo
[afbeelding]
geen foto, wel kenteken onthouden
[..]
Valt me nu de eerste keer op hoe lelijk die spatborden uitzien op die S-klasse, juist alsof zo'n doe-het-zelf japanner eraan geknutseld heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
huh? die kan je nauwelijks zien op die foto..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:59 schreef osmo het volgende:
[..]
Valt me nu de eerste keer op hoe lelijk die spatborden uitzien op die S-klasse, juist alsof zo'n doe-het-zelf japanner eraan geknutseld heeft![]()
Jij hebt de afgelopen paar dagen onder een steen gezeten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:14 schreef alsem het volgende:
ik sprak Emile Ratelband gister op een feestje en die vertelde dat hij een bugatti EB 110 had besteld en dat zijn garagehouder hem eergister in de prak had gereden, heeft iemand daar al iets over gehoord?
op de parkeerplaats van dat feest stonden ook nette ridesalleen geen fototoestel bij me.
daarom vroeg ik of iemand er iets meer over wist, ik spreek hem niet zo vaak..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen paar dagen onder een steen gezeten?
Ratelband 'helemaal ziek' van crash astu, is flink in het nieuws geweest hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:33 schreef alsem het volgende:
[..]
daarom vroeg ik of iemand er iets meer over wist, ik spreek hem niet zo vaak..
Italiaans/Zwitserse Grens?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef marcom2 het volgende:
Zijn foto's van zomer 2004, heb ze nog nooit gepost, leek me nu daarom wel goed moment voor.
Ik heb nog ergens foto's liggen van de Ferrari club nederland, belgie, duitsland die op weg waren naar modena voor het 50 jarig bestaan vieren van Ferrari.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Italiaans/Zwitserse Grens?
Altijd leuke auto's daar....ooit daar eens een groepje of 10 ferarri's gezien, waren schijnbaar van een club en hadden een dagtochtje...was best leuk om daar even tussen te rijden
Wat voor auto is het?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef achla het volgende:
Niet heel speciaal maar toch leuk![]()
[afbeelding]
ik heb em zonder doek...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef MaPo het volgende:
Vandaag Ferrari FXX gespot bij Munsterhuis, zat alleen doek overheen![]()
![]()
Mjah stond ook nog genoeg ander leuk spul![]()
Ferrari 348 lijkt me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef Rosbief het volgende:
Wat voor auto is het?
doen ze vaker, brandstofbesparingquote:Op zondag 22 januari 2006 00:54 schreef Rydell het volgende:
http://hpbimg.rydell.nl/ANWB.JPG
Iets minder snel dan de vorige posts, maar wel grappig...
Maar aan de andere kant: waarom achter elkaar aan rijden? In een minuut staat ie op de lepels, en t is gezelliger en goedkoper samen in de cabine van de Dailyquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Rydell het volgende:
Tjah, ze moeten wat hè, om die moordende concurrentie de baas te blijven!![]()
Er stond toch wel eerst altijd Ci op, terwijl die C compleet overbodig was... Dat is nog in het nieuws geweest. En de modelijkheid dat je de 5 voor een 6 hebt aangezien kan ok niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 03:00 schreef Loekje het volgende:
Ik reed vandaag in bloemendaal naar de voetbal en plots reed er een zilvere BMW 660 ci voor meHad ik nog nooit van gehoord iig, hier iemand die er meer over weet.
Merk FERRARIquote:
Maar een 650Ci niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stond toch wel eerst altijd Ci op, terwijl die C compleet overbodig was... Dat is nog in het nieuws geweest. En de modelijkheid dat je de 5 voor een 6 hebt aangezien kan ok niet?
Want een 650 i bestaat wel namelijk...
Nee het was echt 6 (zes) serie en er stond 660 ci, ik was ook al zo verbaasd toen ik 660 zag staan. Maar het zal idd wel geknutsel met plaatjes zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stond toch wel eerst altijd Ci op, terwijl die C compleet overbodig was... Dat is nog in het nieuws geweest. En de modelijkheid dat je de 5 voor een 6 hebt aangezien kan ok niet?
Want een 650 i bestaat wel namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |