-Plastic doordraaiende velgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:10 schreef Geqxon het volgende:
-Tribals.
-Hardcore window-bands.
-Booskijkers
-Knettergoedkoop.
-Eerste type Subaru Imprezaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:12 schreef The_Verve het volgende:
- Opel Calibra
- VW Corrado
- Honda CRX
Nee, geen excuusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
Een standaard Calibra is dus echt geen sjonniebak. Ik rij zelf ook in een Calibra en voel me niet echt een sjonnie...
Vaak zijn het die opgefuckte auto's waar die sjonnie figuren in rijden, dus meer plastic dan blik
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef Poit- het volgende:
Golf niet vind ik. Alleen als ze idd helemaal zijn uitgebouwd en dubbele uitlaten eronder enzo. Een nieuwe golf 4 kan ik geen sjonniebak noemen...
Je hoeft ook niet per se een sjonnie te zijn om in een sjonniebak te rijden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
Ik rij zelf ook in een Calibra en voel me niet echt een sjonnie...
Een standaard Calibra is imo geen sjonniebak. Pas als men er allerlei dingen aan gaat veranderen wordt het een sjonniebak. Mijn Calibra is behalve een spoiler volledig standaard.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se een sjonnie te zijn om in een sjonniebak te rijden...
Stoere bak manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een standaard Calibra is imo geen sjonniebak. Pas als men er allerlei dingen aan gaat veranderen wordt het een sjonniebak. Mijn Calibra is behalve een spoiler volledig standaard.
Zie fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankjequote:
Daar wil ik niet eens in dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
'cause I'm a mutherfucking PIMP!
Die is stock, geen sjonnie dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef Poit- het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens in dood gevonden worden![]()
Oordeel zelf maar over mijn auto: http://www.mijnalbum.nl/Foto=3ZZRG6WD
Hehe, het toppunt van zwarte markt-tuningquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mij je auto op de foto ziet zetten, terwijl er meer dan 10 van jou soort auto in Nederland zijn, en het is geen oost-europees vehikel, of vage SUV: danis het een sjonnenbak
[afbeelding]
Honda Civic CRX
Moet ik nog doorgaan?
Hoe zit dat bij jou eigenlijk? Heb je daar ook "Johnny's" ??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:57 schreef StefanP het volgende:
Volgens mij moet de vraag eigenlijk luiden:
"welk type auto's hebben Sjonnies een grote voorkeur voor?" Aangezien de auto's op zichzelf geen Sjonniebakken zijn
Maar inderdaad...
Oudere types VW Golf
VW Corrado
Opel Calibra
Oudere impreza's
Honda Civics
Honda CRXjes
Oudere BMW-3s
enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |