Nee. Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat ie een Brits kenteken heeft. Daar krijgt alles met wielen, een motor, koplampen en remmen een kenteken.quote:
Mja, ik vind het niet per definitie iets negatefs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef Catch22- het volgende:
had ik niet gezien. Maar ik denk dat ik 'stratenmaker ferrari' anders interpreteer dan jij
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef Catch22- het volgende:
had ik niet gezien. Maar ik denk dat ik 'stratenmaker ferrari' anders interpreteer dan jij
Het zij zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:09 schreef -Muse- het volgende:
dit is meer een "Alle auto's die Alexx niet aanstaan" topic geworden....
Hahaha, dat is het zeker. Nu zijn Corrado's vaak sjonniebakken, maar iemand die een standaard Corrado heeft met alleen andere velgjes meteen een sjonnie noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:09 schreef -Muse- het volgende:
dit is meer een "Alle auto's die Alexx niet aanstaan" topic geworden.... staan zat nette wagens tussen, maar een stratenmakers ferrari, omdat hij verkeerd geparkeerd staat? Sorry hoor, maar volgens mij slaat er iemand hier door
Zou die gehuild hebben, ik moest huilen toen ik hem zag. wat een stakker ben je dan als je dat met een auto doet, deze plaatjes maken het verdriet weer goed. Hetzelfde geld voor die dracula audi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef PNG het volgende:
[..]
Die is geklapt. Airride probleem.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik juist stoerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef LoggedIn het volgende:
omfgik zag echt een gruwelijke auto rijden! geen foto helaas
maar het was een redelijk oude, donkerrode ford sierra, met allemaal graffiti erop gespoten.. zag er echt niet uit man
net alsof dat ding 6 jaar in een amerikaanse achterbuurt gestaan had
Ja idd.quote:
Dat is exact wat ik van plan ben met mijn Ladaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef j0rrit het volgende:
Toevallig weet ik ergens ook een Lada te staan met allemaal hippie-symbolen en bloemen erop gespoten. Je moet er de lol van inzien natuurlijk!
Nee, helaas. Kan wel een keer een foto schieten als ik in de buurt ben...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik van plan ben met mijn LadaHeb je foto's van de desbetreffende Lada?
Zou ik gaaf vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan wel een keer een foto schieten als ik in de buurt ben...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Het stratenmakershoogtepunt van vadaag was een Hummer H2 met Lambo-doorsMaar die kreeg ik niet op de foto (stond binnen) Onderstaand kreeg ik wel op de foto
blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |