Jank nou eens niet zo. Er word toch niemand rechtsreeks beledigd. En dan nog, beetje ouwehoeren kan altijd wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
ja leuk he. opels en golfjes bashen.
erg oppassen met dit topic mensen, anders slingeren we hem zó op slot.
Zodra het van de golfjes en opels overgaat op Toyota's?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ouwehoeren kan en mag.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:15 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Jank nou eens niet zo. Er word toch niemand rechtsreeks beledigd. En dan nog, beetje ouwehoeren kan altijd wel.![]()
Ik dacht eerst: wat is DIT nou weer?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat moet dan ¤ 6.000,00 kosten
In de jaren tachtig was dit dé kampbak bij uitstek, net als de SEC's en de CE's nu zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dit is dus GEEBN stratemakers ferrari sukkel, het is gewoon een beetje een aangeklede amerikaanse muscle car.
ik zie niks waarom dit nou een stratemakers-ferrari zou zijn....
je kan zeggen wat je wil, ik heb dat ding in het echt gezien en daar zit echt werk aanquote:Op zondag 12 juni 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat moet dan ¤ 6.000,00 kosten
Alleen voor die benzen geldt: als je een originele hebt is ie vet, die amerikaan is sowieso lelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef JMS00 het volgende:
In de jaren tachtig was dit dé kampbak bij uitstek, net als de SEC's en de CE's nu zeg maar.
Owkee... laat ik deze post dan beginnen met te zeggen dat ik deze 'stratemakers' Golf wèl kan waarderen:quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
ze snappen het niet hequote:
ik heb het echt niet op golfjes maar dit vind ik gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Owkee... laat ik deze post dan beginnen met te zeggen dat ik deze 'stratemakers' Golf wèl kan waarderen:
Golf 3 met audi tt motor (265 pk! 385nm!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Brute wolf in modieuze schaapskleren dus. Ik zie dit persoonlijk tien keer liever dan eentje waarvan de uiterlijk verfraaiïngen de overhand hebben gekregen. Rest mij alleen nog de vraag: hoe krijg je dit in godsnaam RDW-gekeurd???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |