UPDATE:quote:OP DEEL 1Een aantal van jullie zullen mijn verhaal wel kennen, maar dit is dus een vervolg op Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat mn leven zo'n wending heeft gekregen dat ik er geen heil in zie om het verhaal in het oude topic voort te zetten. Als je mijn verhaal niet gelooft, wat ik overigens helemaal kan begrijpen, dan heb ik t liefst dat je niet reageert en bij jezelf denkt van: "laat die gozer maar lullen". Als je wel reageert onthou dan wel dat ik t nu echt ff niet meer weet.
Ik heb dus een relatie gehad van ongeveer 9 maanden met een meisje dat borderline heeft. In deze relatie hebben we heel veel problemen gehad wat dus te lezen is in vorige topics.
Vorige week hebben we de relatie beeindigd en afgesproken het contact helemaal af te breken. Op zich ging het steeds beter met me en begon ik mn leventje weer op te pakken...
Totdat ik gister een telefoontje van dr kreeg... Ze moest me iets vertellen, maar wilde t niet over de telefoon doen... Ik vond t sowieso raar dat ze me belde en t irriteerde mij een beetje. Ik zei dus dat ze t me gewoon over de telefoon moest vertellen, want ik kon dr morgen (vandaag dus) pas zien. Ik ging er vanuit dat of ze een ander had leren kennen of mij weer terug wilde.
Na lang geaarzel kwam het er dus uit. Ze is zwanger van me... Ze heeft gisteren een test gedaan en die is positief uitgevallen. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... Ik stond gewoon met mn bek vol tanden... Wist echt niet wat ik moest zeggen. Het erge is dat ik haar een beetje ken en weet dat ze niet zo snel abortus zou laten plegen. En ik wil haar ook echt niet tot abortus dwingen tegen haar zin i, maar ik zie mij nu ook niet als vader. Daar ben ik veels te onverantwoordelijk voor en ik ben van mening dat een kindje een gezin verdient zoals ik dat heb gehad. Ik vertelde dus dat ik niet wil dat mijn kind opgevoed wordt in een gebroken relatie. Waarop zij zei dat we weer bij mekaar kunnen komen... Maar dat lost natuurlijk al helemaal niets op...
Ik weet het echt ff niet meer, het liefst schiet ik een kogel door mn kop (niet al te letterlijk opvatten)...
Hoe kan ik dit hebben laten gebeuren,,, WTF moet ik hier in godsnaam mee... Ik ben helemaal niet toe aan een kind. Ik studeer nog en zou dat graag willen afmaken... Graag zou ik ook adviezen krijgen van mensen die zelf voor deze keuze hebben gestaan... Hebben jullie t gehouden of weggehaald?
Ik ga vanavond naar haar toe en dan gaan we erover praten...
Ik weet t niet...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Hello_Kitty het volgende:
hier kan "goede tijden, slechte tijden" nog wat van leren.
*blijft de locale R&P-soap volgen*
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
maak eens een foto van de positieve zwangerschapstest, dan heb je direct al de ongelovingen overtuigd
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef diabolotin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nu ff ontopic: Ik ben blij dat jullie naar hulpinstanties stappen. Weet haar moeder het ondertussen al. Ik hoop voor het kind dat jullie een abortus laten plegen. Geen enkel kind verdiend het om bij zulke onstabiele ouders (moeder borderline, vader 'de student') terecht te komen...
tussen 3 en 4 weken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:58 schreef DarkElf het volgende:
misschien heb ik eroverheen gelezen maar hoe lang is ze nu zwanger?
Ik vind het ook goed dat je daar naar toe hebt gebeld. Misschien kunnen hun een ander licht schijnen op de situatie. Alleen heeft Tranceptor wel een punt, uit jouw verhaal kan ik opmaken dat ze inderdaad het kindje wilt houden en gewoon met jou een gezinnetje wilt starten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...
Idd het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. En zij moet er natuurlijk ook achter staan anders zal dit haar leven kapot maken... Daarom zal professionele hulp ons echt goed doen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Het lijkt me absoluut de beste keuze om het kind weg te laten halen gezien de omstandigheden. Theorie is alleen nogal wat anders als praktijk. Sja meer dan erover praten en er samen proberen uit te komen zit er niet op. Ik heb echter het gevoel bij dit verhaal dat ze heil blijft zien in een nieuwe relatie 'voor het kind'. Stink daar niet in!
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...quote:
ze zal het haar moeder toch een keer moeten vertellen (ze hadden toch zo'n open en sterke band?) Wanneer is ze van plan dat te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...
weten jullie beiden de exacte datum niet meer van die ene wip zonder condoomquote:
Hebben we haar weer... Ik heb predictor gebruikt, gisteren had zij clear blue gebruikt. Predictor hebk dus gezien , moest over een het roze gedeelte van t staafje plassen, het staafje stopje in dat plastic ding en dan zou je 4 minuten moeten wachten, echter binnen notime was t al duidelijk t gaf dik roze aan met een dikke stip. Op de bruiksaanwijzing stond nog dat ook heel licht roze zwangerschap betekent. Van daar dat ik zei 'een dik vet positief' resultaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...![]()
ga jij dat in je agenda noteren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weten jullie beiden de exacte datum niet meer van die ene wip zonder condoom
Echt je zeurt, misschien dat ik het weet met een kalender erbij, t was op een maandag of dinsdagochtend... Volgens mij de dinsdag na 2e pinksterdag...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik zou haar verdomd goed duidelijk maken dat jullie voorlopig nog helemaal niet samen zijn en het dus geen gelukkig gezinnetje wordt. Wel zo eerlijk naar haar toe, vind je niet? Want een kind alleen is geen goede basis om je relatie weer op te pikken, naar mijn idee. Misschien verandert dat een en ander aan haar ideeën.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:
Zij denkt dat we kunnen samenkomen en een gelukkig gezinnetje kunnen worden.
Ik heb je mijn broers bewijs toch laten zien op foto?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...![]()
rot toch op man...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:07 schreef Foo_niks het volgende:
Goh,manipulatief gedrag in de overtreffende trap.
Nou ja het is natuurlijk nooit saai.
Je weet s'ochtends niet wat je s'avonds aantreft,als je er mee doorgaat.
Plus dat je een mooi object voor je psychologie studie hebt,maarre ........
ze heeft je gisteravond wel lekker gepijpt?
Het is je ex,het werkte niet denk je dat de komst van zo'n strontspuiter daar verandering in kan brengen.
Dat het bij jou nou doorgaans bij een wip blijft ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het komt haar niet goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
verstandig dat je een hulpinstantie hebt ingeschakeld en goed dat je een goed gesprek met haar erover hebt gehad. Overigens komt die zwangerschap haar wel enorm goed uit. Blijkbaar wil ze je toch terug.
Maar ik denk dat wat je nu besloten hebt zeker het verstandigst is. Als je allebei al weet dat je het kind geen toekomst kan bieden dan moet je er niet aan beginnen. Tevens is dit wel een hele slechte basis om weer bij elkaar te komen natuurlijk.
sterkte met de afwikkeling iig.
Ja idd en daar moet ik ook heel duidelijk in zijn. Maar ook ik vind dat erg moeilijk omdat ik zo veel voor dat meisje voel...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haar verdomd goed duidelijk maken dat jullie voorlopig nog helemaal niet samen zijn en het dus geen gelukkig gezinnetje wordt. Wel zo eerlijk naar haar toe, vind je niet? Want een kind alleen is geen goede basis om je relatie weer op te pikken, naar mijn idee. Misschien verandert dat een en ander aan haar ideeën.
ynske... dit is fok... je kunt hier wel enig geetter verwachten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
rot toch op man...
hier wordt toch niet om gevraagd...
etteren doe je maar in de speeltuin
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
hoelaat hebben jullie vandaag die afspraak (of vergis ik me in de dag?)
ben ik met je eens... maar een kleinbeetje fatsoen valt toch wel op te brengen, en jah ik kan tegen kritiek en onzin posts maar deze vonk toch een beetje erg botquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef diabolotin het volgende:
[..]
ynske... dit is fok... je kunt hier wel enig geetter verwachten...
on topic: JoeyT: heb je haar ondertussen wel duidelijk gemaakt dat jullie exen blijven (of kom je nu op je standpunt terug)
Beetje bot, maar zet de feiten nou eens op een rij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
rot toch op man...
hier wordt toch niet om gevraagd...
etteren doe je maar in de speeltuin
blaat blaat blaat, je mag zeggen wat je wilquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
Dat het bij jou nou doorgaans bij een wip blijft ...![]()
netjes dat ze zo snel reageerden..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...
wanneer het haar het beste uit komt?!!?!??!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...
daar heb je ook idd gelijk inquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Beetje bot, maar zet de feiten nou eens op een rij.
Beeindig het netjes als je je verantwoordelijk voelt,maar er is niemand gebaat bij een voorzetting relatie op dit moment naar mijn mening.
ach, we kennen JoeyT allemaal van fok!, en weten dat hij goed is in overdrijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
blaat blaat blaat, je mag zeggen wat je wil
ik vind het gewoon door en doortriest dat je dit verhaal gelooft, tranceptor. Mensen die JoeyT alleen kennen van dit verhaal op fok! zouden hun wenkbrauwen al moeten fronsen, maar dat jij dit gelooft, dat slaat werkelijk alles. Weer eens bewezen dat je mannen werkelijk alles kan wijsmaken.
Ha, ik ben dus niet de enige die dat zinloze geblaat in twijfel trekt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind het gewoon door en doortriest dat je dit verhaal gelooft, tranceptor. Mensen die JoeyT alleen kennen van dit verhaal op fok! zouden hun wenkbrauwen al moeten fronsen, maar dat jij dit gelooft, dat slaat werkelijk alles. Weer eens bewezen dat je mannen werkelijk alles kan wijsmaken.
Ik ben vrij goedgelovig, ignorance is bliss...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Jullie hebben een verkeerd beeld van haar... Dit is iets wat zij ook heel graag wilt. En of ik nou de afspraak maak voor morgenochtend of morgen middag maakt helemaal niets uit. Lijkt me niet meer dan logisch om het even met haar te overleggen. Ik hoef haar al helemaal niet mee te sleuren....quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef diabolotin het volgende:
[..]
wanneer het haar het beste uit komt?!!?!??!!!
ex: 'ja sorry, maar dan kan ik niet, heb een afspraak bij de kapper/beautysalon/teenschimmelverwijderaar....'
Man, je hebt het hier wel over een eventuele abortus provocatus (zoals dat soms zo mooi wordt genoemd). Maak een afspraak en neem haar gewoon mee!!
Vertaald: Of het nou echt mijn kind is of niet boeit me niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
Ze is zwanger of t nou 3 weken of 4 weken is boeit me niet.
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Niet alle mannen hoor petitlapin, ik ben dit topic ook een paar dagen al aan het volgen en ik geloof er werkelijk geen snars van...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
Ga dr nou gewoon niet meer op in... Het boeit idd niet of je t nou wel of niet gelooft. Ik weet dat ik er wat aan heb. Die hulpinstantie heb ik van 1 van jullie gekregen en dat vind ik echt heel tof.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, we kennen JoeyT allemaal van fok!, en weten dat hij goed is in overdrijven.
maar stel dat dit WEL waar is, dan zou eenbeetje steun ook wel prettig zijn.
en is het niet waar, nou dan lacht JoeyT zich rot in zijn vuistje... boeit mij wat
@JoeyT, euhm gekke vraag maareh weten jouw ouders het al? en hoe reageerden zij?
100% eensch!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
vond dit wel een goede tekst
Het zijn juist de vrouwen en meisjes die een goede moeder willen zijn, die kiezen voor abortus. Zij beseffen dat zij op dit moment , en in hun omstandigheden, een baby niet kunnen geven wat die nodig heeft.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Vertaald: Of het nou echt mijn kind is of niet boeit me niet.
Ja dat is zeker een goedequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
vond dit wel een goede tekst
Het zijn juist de vrouwen en meisjes die een goede moeder willen zijn, die kiezen voor abortus. Zij beseffen dat zij op dit moment , en in hun omstandigheden, een baby niet kunnen geven wat die nodig heeft.
Ja. Met de krant van vandaag en een foto en een screenshot van fok.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
maak eens een foto van de positieve zwangerschapstest, dan heb je direct al de ongelovingen overtuigd
Weet ik niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef DarkElf het volgende:
kan ze niet beter eerst naar een huisarts gaan om een echte test te laten doen voordat je met van alles bezig gaat?
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennen
Ja is ook moeilijk. En ik heb altijd al moeite met mn kop dichthouden, daarom is dit wel een goede manier om het kwijt te kunnen. Het lijkt mij t best dat zo min mogelijk mensen het in mijn omgeving weten want als zij abortus zou plegen zou ze t denk ik niet fijn vinden dat mijn hele vriendengroep het weet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je het moeilijk vind dat je er niet met iemand over kunt praten, iemand die er objectief tegenover staat...
hoe oud zijn jullie allebei nu?
de testen die je thuis kan doen, zijn even betrouwbaar als de testen bij de huisarts. Ze werken volgens volledig het zelfde principe en zijn van dezelfde kwaliteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef DarkElf het volgende:
kan ze niet beter eerst naar een huisarts gaan om een echte test te laten doen voordat je met van alles bezig gaat?
En Yvonne heeft weer eens gelijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!
ah prima, ja ik heb er godzijdank geen ervaringen meequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de testen die je thuis kan doen, zijn even betrouwbaar als de testen bij de huisarts. Ze werken volgens volledig het zelfde principe en zijn van dezelfde kwaliteit.
Nee hoor, de huisarts doet niet alleen dezelfde test, maar je kan hem waarschijnlijk ook nog zelf betalen, met consultkosten erbovenop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Ik heb de instantie alles uitgelegd in de mail en die zeiden dus dat ik een afspraak met hun kon maken. Maar misschien is dat idd wel wat slimmer...
Je bent niet de enige..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennen
jij ook al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat het een en dezelfde zijn
wat een rare felle reactiequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!
Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen jullie als modjes de IP-adressen niet controleren?
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
JoeyT
wat doe je wanneer zij echt achter haar besluit blijft staan om het kindje te houden?
dan heb ik dus echt respect voor je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...
idd maar dan zijn er nog genoeg die dat niet doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef DarkElf het volgende:
zoals ouderen altijd zeggen: oud genoeg om te neuken, is oud genoeg om te eventuele consequenties te snappen en dragen
Niet negatief bedoeld maar aan welke kant van de deur volg je die studie psychologie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...
Whahahahah zo interessant is het ook weer niet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...
Idd... Het is een fout van ons beiden en daarom zullen we ook allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, wat de keuze ook is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef DarkElf het volgende:
zoals ouderen altijd zeggen: oud genoeg om te neuken, is oud genoeg om te eventuele consequenties te snappen en dragen
zeg, kun je ontopic reagerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Whahahahah zo interessant is het ook weer niet..
Trancie
Ow ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg, kun je ontopic reageren
de vraag of JoeyT en Tranceptor 1 en dezelfde zijn (en het hele verhaal dus onzin) voegt verder niets toe.
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een doehetzelfgammatest is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar
hij zei toch dat hij samen met zijn ex een afspraak ging maken bij die hulpinstantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ow ja..
Ben je nou al bij de arts geweest JoeyTrancie?
ze zijn even betrouwbaar als die bij de dokterquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
Is dat een "nee"..??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...
Hoi, ben je zwanger?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...
Je bent iig bang genoeg om de ouders allemaal maar niet in te lichten. Ik dacht gelezen te hebben dat ze alles besprak met haar moeder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Het is een fout van ons beiden en daarom zullen we ook allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, wat de keuze ook is...
Twee testen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Het is één test. Ik zou toch wat meer zekerheid wensen voor ik beslissingen ga nemen
Wie weet is haar hormoonhuishouding een beetje in de war ofzo..
d'r zijn er toch al 2 gedaan die beide positief warenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Het is één test. Ik zou toch wat meer zekerheid wensen voor ik beslissingen ga nemen
Nee hoor, dat bepaalt je lul, dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Foo_niks het volgende:
Je ex bepaalt dus hoe de rest van je leven eruit ziet .
zowel predictor als clearblue zijn al gebruikt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
Is dat een "nee"..??
Het zijn 2 testen op verschillende dagen met verschillend merk... Nogmaals lees je beter in voordat je de betrouwbaarheid van zo'n test in twijfel gaat trekken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Ja bij dezelfde hulpinstantie kan je ook begeleiding krijgen na de abortus, maar dat zal ik allemaal nog even precies na vragen als ik daar ben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik hoop wel dat je ex gelijk ook professionele hulp gaat zoeken na de abortus. Abortus laten plegen is ontiegelijk zwaar voor een vrouw. Het vreet je psychisch op en als ze al borderliner is dan moet dat extra goed in de gaten gehouden worden
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn 2 testen op verschillende dagen met verschillend merk... Nogmaals lees je beter in voordat je de betrouwbaarheid van zo'n test in twijfel gaat trekken...
Wat is er voor? Die huisarts rekent je de kosten van de zwangerschapstest en het consult, en je krijgt een zelfde test als die je thuis kunt doen. Ze gaan écht niet met bloedtesten o.i.d. in de weer hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??
Ik zou gewoon meer zekerheid willen![]()
sorry maar dit flipt er ff uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??
Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zowel predictor als clearblue zijn al gebruikt.
is voor mij 100 % zekerheid.
bij de dokter wordt op hetzelfde hormoon hcg getest ...
das idd waarquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY is
Van 3 zwangerschapstesten krijg je echt niet meer zekerheid dan van 2 hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal wel meevallen. Hij heeft een vriendinnetje met borderline, dat vraagt om problemen en die krijgt hij ook, vandaar dat het uitgaat met vriendinnetje, maar oeps... hij heeft nog even onveilig geneukt en nu is exvriendinnetje zwanger. Het verhaal is best simpel, en er raakt elke dag wel iemand ongewenst zwanger. En nu is dat het exje van JoeyT.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef tonks het volgende:Is dit nou allemaal echt of..?
Zoja dan heb je een best indrukwekkend leven JoetT
Daar kom je toch pas achter na de geboorte?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY is
Zo iets heb ik gisteren aangeraden. Heb je daar al eens naar gezocht JoeyTrancie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef Unity het volgende:
Binnen een maand kan je volgens mij een bepaalde pil innemen waardoor de zwangerschap wordt afgebroken. Dan hoef je ook geen 5 dagen bedenktijd te nemen etc. Ik zou daar ff naar informeren en hopen dat je ex daar wel zin in heeft...
Je bedoelt dit:quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef Unity het volgende:
Binnen een maand kan je volgens mij een bepaalde pil innemen waardoor de zwangerschap wordt afgebroken. Dan hoef je ook geen 5 dagen bedenktijd te nemen etc. Ik zou daar ff naar informeren en hopen dat je ex daar wel zin in heeft...
quote:“Overtijd” behandeling
Met de huidige uiterst gevoelige zwangerschapstesten is het al mogelijk om enkele dagen na het uitblijven van de menstruatie een jonge zwangerschap vast te stellen. De meest eenvoudige overtijdbehandeling bestaat uit het leegzuigen van de baarmoederholte met een dunne katheter op een lege injectiespuit, waarmee de inhoud van de baarmoederholte wordt weggezogen. De behandeling dient plaats te vinden voordat de amenorroe 6 weken bedraagt, overeenkomend met een werkelijke zwangerschapsduur van 4 weken. Dat betekent dat de behandeling uitgevoerd moet worden binnen 2 weken na het uitblijven van de menstruatie. Deze behandeling mag uitsluitend plaatsvinden in een ziekenhuis of abortuskliniek met een vergunning volgens de wet afbreking zwangerschap. Met uitzondering van enkele confessionele ziekenhuizen beschikken nagenoeg alle ziekenhuizen in Nederland over een dergelijke vergunning. Ook alle erkende abortusklinieken hebben een dergelijke vergunning.
“Overtijd” behandeling kan sinds kort ook plaatsvinden met de “abortuspil”: het Mifepristone. Ook de abortuspil mag alleen voorgeschreven worden door artsen verbonden aan een ziekenhuis of abortuskliniek met een vergunning op basis van de wet afbreking zwangerschap
Neej nog niet naar gekeken, maar sowieso wil ik eerst met die instantie praten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zo iets heb ik gisteren aangeraden. Heb je daar al eens naar gezocht JoeyTrancie?
Als mijn EX zwanger zou zijn, dan zou ik nachtenlang zoeken naar alle mogelijkheden. En deze (op het oog vrij simpele) oplossing zou ik zeker onderzocht hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Neej nog niet naar gekeken, maar sowieso wil ik eerst met die instantie praten...
Je bedoelt de abortuspil?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zo iets heb ik gisteren aangeraden. Heb je daar al eens naar gezocht JoeyTrancie?
Als ze geen abortus wil wil ze misschien wel een overtijdbehandeling, een pil is allemaal ook minder heftig dan een abortus. Maar dan moet ze wel snel beslissen, want dat moet snel na het ontdekken van de zwangerschap gebeuren!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Neej nog niet naar gekeken, maar sowieso wil ik eerst met die instantie praten...
Ho ho, jij hebt niks te willen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aha dus een abortus is een zaak van de moeder ALLEEN, maar een kind laten komen dan wordt de vader wel geacht zich er mee te bemoeien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef merdeka het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaalt je lul, dat blijkt maar weer eens
Voor zowel een abortus als houden van het kind geldt dat de moeder er volledig achter moet staan. Zij moet tenslotte het kind dragen en baren, of het laten weghalen. het zit in haar lijf, en niet in het jouwe. Baas in eigen lijf, eigen buik... Als iemand tegen haar wil in het kind moet krijgen of laten weghalen zorgt dat voor levenslange trauma´s, dus het is ethisch gezien gewoon niet juist om dat voor een ander te beslissen.
De verwekker van het kind kan zich terugtrekken als het kind ongewenst is, maar als je willens en weten het risico hebt gelopen om een kind te verwekken moet je daar imho ook de consequenties van dragen als er inderdaad een kind verwekt is. En dat betekent nu dat de omvang van die consequentie bepaald wordt door beslissingen van degene in wiens lijf je een kind verwekt hebt.
Als vrouw kan je in verschillende stadia (verwekken, morning after, ontdekken zwangerschap) de beslissing nemen, als man is de enige beslissing die je hebt het moment van verwekken. Meer ben je er fysiek nu eenmaal niet bij betrokken. Think before you act, maar daar is het nu een beetje laat voor...
Die van mij ook, we zijn echt twee verschillende personen, complotdenkers...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...
Dat stoort me in dit verhaal. Hij heeft een (naar mijn mening) enorm probleem. Dan ga je toch niet constant op fok de boel posten en verdedigen? Dat je het als uitlaatklep zou gebruiken , nou vooruit, maar niet in deze mate. 1 post, a "kut, wat me vandaag is overkomen"quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als mijn EX zwanger zou zijn, dan zou ik nachtenlang zoeken naar alle mogelijkheden. En deze (op het oog vrij simpele) oplossing zou ik zeker onderzocht hebben.
Of wil je graag een gezinnetje. Heel stiekum net zo burgerlijk als T.
en jij moest dit nog even toevoegen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
@JoeyT, wat een stelletje sukkels...![]()
![]()
![]()
Als iemand zoals JoeyT willens en wetens het risico neemt om iemand te bezwangeren wel, ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
Aha dus een abortus is een zaak van de moeder ALLEEN, maar een kind laten komen dan wordt de vader wel geacht zich er mee te bemoeien.
Ik denk ik spek het nog even aan dat jullie je er mee bezig houden. Jullie zijn ook te makkelijk te manipuleren, je zou bijna medelijden krijgen. Kom maar met die I.P-test zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en jij moest dit nog even toevoegen?
De behandeling zou dan volgende week moeten vinden. laat ik dan eerst even het gesprek afwachten... Het is niet zo simpel als t lijkt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als mijn EX zwanger zou zijn, dan zou ik nachtenlang zoeken naar alle mogelijkheden. En deze (op het oog vrij simpele) oplossing zou ik zeker onderzocht hebben.
Of wil je graag een gezinnetje. Heel stiekum net zo burgerlijk als T.
waarom niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De behandeling zou dan volgende week moeten vinden. laat ik dan eerst even het gesprek afwachten... Het is niet zo simpel als t lijkt...
We hebben samen het contact gezocht met die instantie... Dus ik weet niet waarom je zo raar doetquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ho ho, jij hebt niks te willen.
je ex bepaalt wel wanneer ze tijd/zin heeft om (te laat) te gaan praten.
wat een gelul, zeg. Als het zo is, dan vind ik dat een vader nooit meer alimentatie voor zijn kinderen moet betalen, het is toch de vrouw die alles te zeggen heeft, want de kinderen zijn geboren uit haar lijf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef merdeka het volgende:
Als iemand zoals JoeyT willens en wetens het risico neemt om iemand te bezwangeren wel, ja.
Het zaakje is dan uit zijn lijf naar dat van iemand anders, en wat die er mee doet moet diegene beslissen.
En als je welbewust het risico loopt om een kind te verwekken, moet je dat accepteren. Hij heeft zijn moment van beslissen gehad, en toen heeft hij het condoom in het doosje gelaten. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Als een vrouw persé een abortus wil en de man heeft daar ethisch gezien grote problemen mee, dan ligt de beslissing toch ook bij de vrouw? Die hoeft dan toch ook geen kind te baren terwijl ze dat niet wil? Nee, ze beslist over haar eigen lijf. En als die man daar moeite mee heeft had hij zijn pik niet in die vrouw moeten stoppen, of een condoom moeten gebruiken.
Zij heeft willens en wetens OOK onbeschermde sex gehad, hoor en willens en wetens ook het risico genomen haar ongeboren kind met een vaderloze jeugd op te zadelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef merdeka het volgende:
[..]
Als iemand zoals JoeyT willens en wetens het risico neemt om iemand te bezwangeren wel, ja.
Het zaakje is dan uit zijn lijf naar dat van iemand anders, en wat die er mee doet moet diegene beslissen.
En als je welbewust het risico loopt om een kind te verwekken, moet je dat accepteren. Hij heeft zijn moment van beslissen gehad, en toen heeft hij het condoom in het doosje gelaten. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Als een vrouw persé een abortus wil en de man heeft daar ethisch gezien grote problemen mee, dan ligt de beslissing toch ook bij de vrouw? Die hoeft dan toch ook geen kind te baren terwijl ze dat niet wil? Nee, ze beslist over haar eigen lijf. En als die man daar moeite mee heeft had hij zijn pik niet in die vrouw moeten stoppen, of een condoom moeten gebruiken.
ik ben het helemaal met je eens, niets aan te voegen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij heeft willens en wetens OOK onbeschermde sex gehad, hoor en willens en wetens ook het risico genomen haar ongeboren kind met een vaderloze jeugd op te zadelen.
Een vrouw beslist dus ALLEEN of het kind ueberhaupt mag komen, daar heeft de vent NIETS mee te maken, EN ze beslist ALLEEN dat de man dus verplicht is het vaderschap op zich te nemen.
Kortom, de man heeft geen ruk inspraak.
Allebei compleet onverantwoordelijk bezig geweest maar omdat zij het kind moet baren of niet, beslist zij wat er met de rest van HAAR leven gebeurt, logisch, maar ook met dat van hem.
Wat een kolder.
Als je een vent een loer draai op die manier, moet je OOK de consequenties accepteren, en 1 daarvan zou kunnen zijn dat de man bedankt en vertrekt.
Je gokt en je gokt verkeerd.
Wat heb je aan een vader voor je kind, die met tegenzin aan het vaderschap begint?
Waarom is de vent een ploert als ie bedankt en vertrekt, maar de moeder geen kutwijf als ze een man zo voor het blok zet?
Een getrouwde man die GEEN kinderen meer wilt, na 2 koters, moet dus ook maar een condoom blijven gebruiken, want stel dat zijn vrouw toch zwanger raakt, ondanks pilgebruik, dan mag hij niet miepen, want had je lul dan er maar niet in gestoken?
Echt onzin.
Als je geen abortus wilt, dan is het fijn als de ander er is voor je, maar zo niet, dan maar niet, een man heeft bij mij het recht om te bedanken, hoor.
Ik heb onbeschermde sex gehad, net zo goed MIJN beslissing, dus ik heb niet het recht het gevolg alleen af te schuiven op hem en te eisen dat hij er is voor mij en het kind waarover IK besloten heb dat het moet/mag komen.
Maar ik kan haar toch niet die pil in dr strot douwen of wel? Het hele probleem is juist dat ze zelf nog niet achter die beslissing staat en ik vind dat ik haar er niet toe kan dwingen. Ik ga niet haar leven vergallen. Misschien laf van mij maar ik kan dat echt niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef Unity het volgende:
Als mijn vriendin zwanger bleek te zijn, zou ik dezelfde dag dat ik het te horen kreeg nog die pil gaan halen. Je bent gek dat je het zo lang uitstelt, want dat ding geeft geen 100% zekerheid en straks is abortus alsnog nodig! Hoe langer je wacht, hoe minder betrouwbaar. Je speelt (letterlijk) met je leven jongen.
Het is zo simpel als je hetzelf maakt Trancie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De behandeling zou dan volgende week moeten vinden. laat ik dan eerst even het gesprek afwachten... Het is niet zo simpel als t lijkt...
als alles opgelost is, komt er een slotje op dit topic, en dat zou voor JoeyT pas een écht drama zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Frenkie het volgende:
Het is zo simpel als je hetzelf maakt Trancie.
Maar ik verbaas me dat je je er nog niet eens in verdiept hebt.
Je zou verwachten dat als je echt niet wil, je alles op alles zou zetten en ten minste info zou verzamelen.
Maar goed, misschien ben je gewoon passief
je wil niet haar leven vergallen... maar je moet je realiseren dat ook jouw leven hier zeer ernstig bij betrokken is. Je staat in je volste recht wanneer je het kind niet wilt erkennen. Maar in je eerdere post schrijf je al dat je achter haar beslissing zult staan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik kan haar toch niet die pil in dr strot douwen of wel? Het hele probleem is juist dat ze zelf nog niet achter die beslissing staat en ik vind dat ik haar er niet toe kan dwingen. Ik ga niet haar leven vergallen. Misschien laf van mij maar ik kan dat echt niet...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het is zo simpel als je hetzelf maakt Trancie.
Maar ik verbaas me dat je je er nog niet eens in verdiept hebt.
Je zou verwachten dat als je echt niet wil, je alles op alles zou zetten en ten minste info zou verzamelen.
Maar goed, misschien ben je gewoon passief
Passief mannetjequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet straks die instantie bellen en dan vraag ik gewoon hun advies, dan zal ik ook over alle mogelijkheden vragen. Feit blijft wel dat we samen een beslissing gaan nemen waar we samen achter zullen staan...
als jij het kind niet wil, maar zij wel, is er eigenlijk moeilijk een compromis te bereiken, en zal één van beiden waarschijnlijk toch geen 100 % achter de beslissing staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik moet straks die instantie bellen en dan vraag ik gewoon hun advies, dan zal ik ook over alle mogelijkheden vragen. Feit blijft wel dat we samen een beslissing gaan nemen waar we samen achter zullen staan...
Ja ik hoop haar iets beter te kennen dan dat jij nu voorspiegeld... Maar een kind niet erkennen zou ik niet kunnen. Puur en alleen het kind zou ik dat niet aan kunnen doen. Het idee dat er een kind van mij op deze wereld loopt waar ik niets mee te makenm wil hebben gaat er bij mij niet in...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef diabolotin het volgende:
[..]
je wil niet haar leven vergallen... maar je moet je realiseren dat ook jouw leven hier zeer ernstig bij betrokken is. Je staat in je volste recht wanneer je het kind niet wilt erkennen. Maar in je eerdere post schrijf je al dat je achter haar beslissing zult staan...
Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik denk, omdat zij dus waarschijnlijk weet dat je achter haar zult blijven staan, dat zij het kind wil houden, omdat ze hoopt dat dan alles weer goed komt tussen jullie. Ze heeft nu eenmaal een zwakke persoonlijkheid en is volledig onstabiel, dus ga maar vast luiers kopen.
Niets met passief te maken... Ik ga geen beslissing voor haar maken hoe makkelijk dat ook is. Ik weet zeker dat ik haar zou kunnen dwingen tot abortus als ik flink mn best zou doen... Ik wil dat ze t zelf ziet. De hulpinstantie liet ook weten dat het een zeer verstandig besluit is om hun hulp in te roepen om zo een juiste kijk op de zaak te krijgen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Passief mannetje
Wie is nou leidend? Zij of jij?
Nogmaals ik vind het ook geen prettig idee om een kind te laten weghalen, maar zie wel in dat het beter is... Zij zal dat hopelijk ook zien, maar daarvoor hebben we wel hulp nodig... Alleen zullen we er idd niet op een fatsoenlijke manier uitkomen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als jij het kind niet wil, maar zij wel, is er eigenlijk moeilijk een compromis te bereiken, en zal één van beiden waarschijnlijk toch geen 100 % achter de beslissing staan.
Dat kan. Een man hoeft niets te baren en ook niets op te voeden, als hij dat niet wil. Daar heeft hij een fysiek voordeel. Als je als vrouw zijnde persé het kind wil houden, dan moet die man je beslissing respecteren. Maar als hij het er pertinent mee oneens is kan hij het natuurlijk vertikken om voor het kind te zorgen, dat is zijn vrijheid. Ik zeg toch ook niet dat een man dan meteen een grote lul is ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef petitlapin het volgende:
wat een gelul, zeg. Als het zo is, dan vind ik dat een vader nooit meer alimentatie voor zijn kinderen moet betalen, het is toch de vrouw die alles te zeggen heeft, want de kinderen zijn geboren uit haar lijf.
ja kijk als een man alleen een maandelijkse geldschieter is, maar verder geen interesse heeft in het vaderschap (en dus ook niet in mij) , houd je geld dan ook maar lekker bij jequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef petitlapin het volgende:
ruuuuuuuuuuuuuuustig milagro, ik denk dat de overgrote meerderheid hier het wel volmondig met je eens is
Dat lijkt mij ook. Ik zou er maar vanuit gaan dat kinderen niet bepaald een onderwerp zijn waarover je zomaar een compromis sluit...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef petitlapin het volgende:
als jij het kind niet wil, maar zij wel, is er eigenlijk moeilijk een compromis te bereiken, en zal één van beiden waarschijnlijk toch geen 100 % achter de beslissing staan.
Omdat ik die pil niet kende verdiep ik me er niet in? Ik zit nu toch achter een pc, ik moet zo bellen met een instantie die mij prima kunnen adviseren. Ik weet niet eens wat ik op dit moment nog zou kunnen doen eigenlijk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Frenkie het volgende:
Het gaat niet om haar overhalen..
Alleen zou ik me eens verdiepen in. Maar zelfs dat doe je niet. Je zeurt alleen maar dat ik je trancie noem...
raar dat mensen dan vraagtekens zetten..
Ik hoop dat jullie de goede beslissing nemen... en of dat nu weghalen of laten komen is..maakt niet zo heel veel uit misschien. Als jullie beiden maar 100% overtuigd zijn van die beslissing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals ik vind het ook geen prettig idee om een kind te laten weghalen, maar zie wel in dat het beter is... Zij zal dat hopelijk ook zien, maar daarvoor hebben we wel hulp nodig... Alleen zullen we er idd niet op een fatsoenlijke manier uitkomen...
Zij heeft anders geen enkele moeite om dat van jou op zijn kop te zetten, hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik kan haar toch niet die pil in dr strot douwen of wel? Het hele probleem is juist dat ze zelf nog niet achter die beslissing staat en ik vind dat ik haar er niet toe kan dwingen. Ik ga niet haar leven vergallen. Misschien laf van mij maar ik kan dat echt niet...
ik zou er als labiel borderline meisje met een blijkbaar onverwerkt verleden en ZONDER geld niet mee kunnen leven om een kind op deze wereld te zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou het nooit laten weghalen...daar zou ik niet mee kunnen leven. Al stond ik er alleen voor.
Maar goed dat is mijn idee. En die staat totaal los van jullie situatie.
Ik zeg toch ook niet dat een man er geen afstand van MAG doen, ik zeg dat ik het niet ZOU doen. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat er ergens een kind van mij rond loopt. Is toch niet zo raar. Als we t houden dan word ik vader, punt uit, mijn besluit. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we t zullen laten weghalen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij heeft anders geen enkele moeite om dat van jou op zijn kop te zetten, hè
Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.
Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
Inderdaad, helemaal gelijk heb je... En daarom zullen wij er gewoon uitkomen met de benodigde hulp. Het is overantwoord om het te houden en zij zal dat ook in gaan zien...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou er als labiel borderline meisje met een blijkbaar onverwerkt verleden en ZONDER geld niet mee kunnen leven om een kind op deze wereld te zetten.
realiseer je dan wel dat je een heel moeilijk leven tegemoet gaat. want wil je dan wel aan huisje boompje beestje gaan doen? of t kindje van hot naar her slepen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat een man er geen afstand van MAG doen, ik zeg dat ik het niet ZOU doen. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat er ergens een kind van mij rond loopt. Is toch niet zo raar. Als we t houden dan word ik vader, punt uit, mijn besluit. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we t zullen laten weghalen...
Ik zou ook niet bij haar blijven. ik zou bij het kind blijven. Ik word geen vader omdat ik het zielig vind voor mijn ex als ze het alleen moet opvoeden. Ik word vader omdat ik een kind niet vaderloos laat zijn. Dat is gewoon mijn gevoel...
dat blijf je nou wel zo lekker herhalen maar je hebt geen idee of dat ook zo gaat lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is overantwoord om het te houden en zij zal dat ook in gaan zien...
dat lijkt me idd ook verstandigquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou even duidelijk melden dat als ze besluit het te houden. Dat je dan nog niet met haar samen verder wil. Je zal eventueel je verantwoordelijkheden nemen, maar that's it. Ik zou melden dat je voor jullie samen geen toekomst ziet
Dat dacht ik ook. Lijkt me een wanhopige poging hem aan haar te binden (als ze al zwanger van hem is)quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Kloptquote:Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Nou, dat ligt juridisch anders, hij kan wel degelijk gedwongen worden, al was het alleen maar financieel bij te dragen aan het kind, en sterker nog, als zij in de bijstand zit, zelfs aan haar bijstandsuitkering...quote:Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.
Kale kip kan je niet plukken, maar als hij na zijn studie geld gaat verdienen, dan kan er wel geplukt worden, en dat gaat gebeuren.quote:Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
Oh dus je wordt een tegen wil en dank vader zonder geld, die je achterlaat bij een labiele moeder zonder geld, niet omdat je het kind nu zo graag wilt, maar omdat je vindt dat het zo hoort.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat een man er geen afstand van MAG doen, ik zeg dat ik het niet ZOU doen. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat er ergens een kind van mij rond loopt. Is toch niet zo raar. Als we t houden dan word ik vader, punt uit, mijn besluit. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we t zullen laten weghalen...
Ik zou ook niet bij haar blijven. ik zou bij het kind blijven. Ik word geen vader omdat ik het zielig vind voor mijn ex als ze het alleen moet opvoeden. Ik word vader omdat ik een kind niet vaderloos laat zijn. Dat is gewoon mijn gevoel...
Zucht... Ze is 100% zeker zwanger, het komt precies uit met onze onveilige sex. Ze kon me vorige week gewoon terugkrijgen en dat wist ze, is geen kind voor nodig hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Lijkt me een wanhopige poging hem aan haar te binden (als ze al zwanger van hem is)
Tuurlijk, puur geldmatig kan je hem dwingen, maar het vaderschap omarmen, is niet iedere maand 200 euro storten of zo, dat bedoel ik en dat kan je niet afdwingen, het daadwerkelijke vadergevoel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Lijkt me een wanhopige poging hem aan haar te binden (als ze al zwanger van hem is)
[..]
Klopt
[..]
Nou, dat ligt juridisch anders, hij kan wel degelijk gedwongen worden, al was het alleen maar financieel bij te dragen aan het kind, en sterker nog, als zij in de bijstand zit, zelfs aan haar bijstandsuitkering...
[..]
Kale kip kan je niet plukken, maar als hij na zijn studie geld gaat verdienen, dan kan er wel geplukt worden, en dat gaat gebeuren.
Tuurlijk vind ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef petitlapin het volgende:
ik zou er als labiel borderline meisje met een blijkbaar onverwerkt verleden en ZONDER geld niet mee kunnen leven om een kind op deze wereld te zetten.
Dit is allemaal hypothetisch maar ok...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh dus je wordt een tegen wil en dank vader zonder geld, die je achterlaat bij een labiele moeder zonder geld, niet omdat je het kind nu zo graag wilt, maar omdat je vindt dat het zo hoort.
Top!
En mocht zij het niet trekken allemaal,de zorg niet aankunnen, waar een reële kans op is, gezien haar gesteldheid, dan neem jij als ECHTE vader, het kind in huis?
Of gaat het dan naar Oma of een pleeggezin
Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zucht... Ze is 100% zeker zwanger, het komt precies uit met onze onveilige sex. Ze kon me vorige week gewoon terugkrijgen en dat wist ze, is geen kind voor nodig hoor...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!
En dat ze je vorige week kon terugkrijgenflikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNE, laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"
Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!
degene met de levendige fantasie ben jij, maar daar mocht ik niet meer verder op ingaan van Frenkie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begin me nu af te vragen of jij gewoon een levendige fantasie hebt of dat ik het verhaal zelf deze richting op laat gaan...
Het lijkt iig niet op mn dagelijkse leven![]()
milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef JoeyT het volgende:![]()
![]()
Ik begin me nu af te vragen of jij gewoon een levendige fantasie hebt of dat ik het verhaal zelf deze richting op laat gaan...
*proest*quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef milagro het volgende:
Natuurlijk lijkt je leven er nu niet op, dat komt over pak 'm beet 9 maanden pas
Gast, word wakker. Ze schetst wel ff gevaarlijk goed je toekomst. Denk je nou echt dat je een gelukkig leven gaat krijgen als je hiermee door gaat? Weet je wat, laat ook maar, zoek het uit vent, ik zou in ieder geval haar die abortus DWINGEN te laten plegen want ze is OVERDUIDELIJK een nutcase die je ballen eraf kan snijden als ze kwaad word omdat jij de poepluier niet goed verschoond hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja dan heeft ze het idd goed gedaan tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.
wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden, echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
![]()
"maar zo is ze helemaaaaaal niet, je kent haar niet, zou ze nooooooooit doen"quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.
wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden, echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
![]()
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, word wakker. Ze schetst wel ff gevaarlijk goed je toekomst. Denk je nou echt dat je een gelukkig leven gaat krijgen als je hiermee door gaat? Weet je wat, laat ook maar, zoek het uit vent, ik zou in ieder geval haar die abortus DWINGEN te laten plegen want ze is OVERDUIDELIJK een nutcase die je ballen eraf kan snijden als ze kwaad word omdat jij de poepluier niet goed verschoond hebt.
dat werkt met zoveel dingen jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon zo goedgelovig
Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen.
I rest my casequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...
Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...
Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Heb je nou al verteld dat je haar niet wil? Ook niet met baby?
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?quote:
scherpquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Ja als je t echt ongeloofwaardig wilt maken dan kan dit er nog wel bij... Ik zie in dat jullie het niet serieus willen nemenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijken
Had dat gedaan dan..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?
je baseert alles op mijn verhaal maar verzint er nog een hele hoop bij...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Dan had je geen topic hoeven openen...
Is het trouwens missbliss waarover je het hebt? of een andere ex?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Dat zou ik echt als de sodemieter doen. Je zegt zelf dat je het moeilijk vindt omdat je nog gevoel voor haar hebt, maar dit is echt fucking oneerlijk hoor! Gewoon DOEN!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
Ja maar aangezien jij er een juiste kijk op hebt zal ik jou maar gelovenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"
je bent slechts de miljoenste kerel die er ingeluist wordt en ziijn eigen blindheid en lafheid verdedigt op die manier
Dat werd eens tijd Joeymans...quote:
en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
MissBliss?
Tis een meisje waar ik de afgelopen 9 maanden mee heb gehad...
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd Joeymans...![]()
![]()
![]()
ik ontken iedere betrokkenheid bij MB, ik dacht dat ik goed zat bij rood licht![]()
hmmm ik heb t gevoel dat je dit niet serieus meentquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomenen nog mooie jaren.
JoeyT, je wou altijd weer dat jullie bij elkaar kwamen, en je zag haar tot een paar dagen geleden nog doodgraag, en je hebt ons bovendien ooit toevertrouwd dat je het geweldig zou vinden om ooit samen een kindje met haar te hebben en dat ze zo mooi zwanger zou zijn met haar buikje
wel, zie deze liefdesbaby als een nieuwe kans, een geschenk uit de hemel. Je bent 25, zo lang moet je toch niet meer studeren ( in nederland is het blijkbaar wel iets anders, maar kom), ga dan gaan werken en maak er het beste van.
dat je vreemdging, vond ze toch nooit een issue, zo'n vrouw vind je nooit meer. Je hebt de vrouw waar je zulke speciale gevoelens voor hebt, een liefdesbaby, en je mag nog heel vrouwelijk west-europa een neukbeurt geven
![]()
Gelukkig ben je zelf het voorbeeld van een stabiele persoonlijkheidquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:55 schreef JoeyT het volgende:
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselen![]()
Hoe kom je daar bij dan? Ze schets gewoon een hele mooie waarheidquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hmmm ik heb t gevoel dat je dit niet serieus meent![]()
ik ken via mijn vriend een dame die met een bezette vent omging, die maar niet echt voor haar wilde kiezen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Scorpie het volgende:
milagro, laat maar hangen, hij snapt het nietik neem maar aan dat de evil-females er weer een slachtoffer in hebben weten te luizen
JoeyT: succes man, voorspoedig leven toegewenst met je ongewenste kind en je ietwat vreemde vrouw
Mail me maar, ik ga dat niet hier op het forum doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselen![]()
Sorry hoor, maar voor vrienden is het Tranceptor en voor jou Jezus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf het voorbeeld van een stabiele persoonlijkheid
En Tranciepipo ook al![]()
Dan heb ik nog t geluk dat er wel een echt kindje in haar buik zitquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ken via mijn vriend een dame die met een bezette vent omging, die maar niet echt voor haar wilde kiezen.
Hij was weggegaan bij zijn vaste vriendin, maar toch na verloop van tijd teruggegaan, althans weer kontakt gezocht met ex, nog niet samen in 1 huis, er waren nog allemaal twijfels over de gevoelens voor de een of de ander.
Wat doet minnares, ze gaat naar zijn werk (kroegeigenaar) toe en vertelt hem dat ze zwanger is, en dat ze echt niet rekent op zijn terugkeer naar haar, of blijdschap en betrokkenheid bij het kind, maar dat ze vond dat hij het wel moest weten, want ze zou het houden.
Tegen mijn vriend vertelde ze glunderend over haar plan "die draait wel bij, let maar op", hetgeen de man inderdaad deed na een week of wat.
Er was echter 1 probleem, er was geen zwangerschap, en minnares werd nu toch wel erg nerveus, want de sex was er nog niet echt van gekomen, de man zat weliswaar bij haar, maar nog niet helemaal terug de oude, zeg maar.
Wat te doen?
"Ha we pakken een filmpje, ik krig halverwege buikpijn, ik ga naar het toilet, kom over mijn toeren terug...." opgelost.
En die man haar maar troosten en zich vreselijk schuldig voelen, de stress die zijn besluiteloosheid teweegbracht was ws oorzaak van dit alles.
"zo is ze niet, je kent haar niet, zou ze noooooooooit doen, ze was kapot toen ze merkte dat het misgegaan was, dat was geen toneelspel,echt niet, als je erbij geweest was had je dit nooit durven zeggen!!!!!!!!"
Naja dan zien wij mijn waarheid verschillend. Ik ga nl uit van het laten weghalen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef petitlapin het volgende:
ik meende het nochtans heel serieus, JoeyT, al wat ik zeg is de waarheid die je hier zelf verkondigd hebt ...
Sterk zaad babyquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
@JoeyT, je hebt in ieder geval de vruchtbaarheidstest met vlag en wimpel doorstaan.![]()
Ze herhaalt gewoon wat jij zelf hier hebt lopen blaten allemaal, JoeyT.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hmmm ik heb t gevoel dat je dit niet serieus meent![]()
Mijn zoon zou vele malen knapper zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry hoor, maar voor vrienden is het Tranceptor en voor jou Jezus.![]()
Nee dat weet ik niet zeker...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze herhaalt gewoon wat jij zelf hier hebt lopen blaten allemaal, JoeyT.
Weet je zeker dat jij trouwens geen borderliner bent?
Dan zou hij vast niet ECHT van jou zijn, dan hoorde ie vast bij die 40% van de kinderen met een andere vader. Je zou het pas zeker weten als ie zou puberen op zijn 22ste en als skileraar aan het werk ging en tienermeisjes ging playen. Zo vader, zo zoon...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mijn zoon zou vele malen knapper zijn
Ik zou gewoon gaan, het is afleiding en je wil toch niet door met je ex.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Maar om weer ff serieus te doen...
In het singles topic had ik al gemeld dat ik afgelopen maandag een date had (nog voor HET nieuws) en morgen zou ik een tweede date met dat meisje hebben. Mijn beste vriend zegt dat ik mn leven niet moet laten stilstaan door dit gebeuren en gewoon met t meisje uitgaan... Ik denk dat ik t moet afkappen... Wat denken jullie?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
In het singles topic had ik al gemeld dat ik afgelopen maandag een date had (nog voor HET nieuws) en morgen zou ik een tweede date met dat meisje hebben. Mijn beste vriend zegt dat ik mn leven niet moet laten stilstaan door dit gebeuren en gewoon met t meisje uitgaan... Ik denk dat ik t moet afkappen... Wat denken jullie?
Ik zou dit 'probleempje' eerst even afhandelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
Dan zou hij vast niet ECHT van jou zijn, dan hoorde ie vast bij die 40% van de kinderen met een andere vader. Je zou het pas zeker weten als ie zou puberen op zijn 22ste en als skileraar aan het werk ging en tienermeisjes ging playen. Zo vader, zo zoon...
Ja ik meen t serieus, voor mn gevoel natuurlijk meteen afkappen. Maar dan laat ik dus echt mn leven bepalen door dit gebeuren...quote:
profiteer er dan nog maar negen maanden van ... van je zorgeloos levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik meen t serieus, voor mn gevoel natuurlijk meteen afkappen. Maar dan laat ik dus echt mn leven bepalen door dit gebeuren...
Maandag was t leven nog simpel...
Hij kan na 9 maanden altijd nog doen wat PieterCK voorstelde...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
profiteer er dan nog maar negen maanden van ... van je zorgeloos leven![]()
ik zou vooral condooms mee nemen, maa rgoed, dat ben ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk zijn er zat van die gevallen, met waarschijnlijk een gevaarlijk hoog percentage borderliner-meisjes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef milagro het volgende:
verhaal
Och, z'n date zal vast een travestiet blijken te zijn. Is weer eens wat anders dan een standaard date-verhaaltjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef milagro het volgende:
ik zou vooral condooms mee nemen, maa rgoed, dat ben ik
niet doen, nog meer verhaallijnen kunnen we hier niet aan. GTST is al heel moeilijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Wat zeik je dan, joh, eikelquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog t geluk dat er wel een echt kindje in haar buik zit
Bofkont ben ik![]()
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat zeik je dan, joh, eikel
Loopt 2 topics lang te janken over een zwangere vriendin, mijn GOD, je bent een borderliner , hè, kan niet anders, je weet zelf niet meer wat je wilt en lult en verzint
ik zou het nochtans een schitterend plot vinden, moest hij die tweede nu ook zwanger maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef merdeka het volgende:
niet doen, nog meer verhaallijnen kunnen we hier niet aan. GTST is al heel moeilijk.
\Misschien moet jij maar weer eens een afscheidstopic openen, Labelloquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...![]()
Het is maar een tip.![]()
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
\Misschien moet jij maar weer eens een afscheidstopic openen, Labello
Heb je de topics wel doorgelezen, merdeka.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef merdeka het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er zat van die gevallen, met waarschijnlijk een gevaarlijk hoog percentage borderliner-meisjes.
Maar om alle vrouwen die per ongeluk zwanger raken over 1 kam te scheren vind ik niet terecht. Je kan ook niet zeggen of een dergelijk scenario hier het geval is.
Ik weet uit eigen ervaring dat ook bij een niet gewenste zwangerschap een miskraam een grote impact heeft. En ook dat er dan achteraf gezegd wordt ´dat het wel toneelspel zal zijn geweest´. Het is gewoonweg klote als iedereen daar gelijk van uit gaat.
tuuuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...
Voor de rest post ik amper nog in R&P.
heb jij vet geluk dat het singletopic naar GC is verhuisdquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...
Voor de rest post ik amper nog in R&P.
dat doe jij nooit, héquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Grappig dat allerlei mensen als Milagro geen idee hebben waar ze over praten, maar wel de noodzaak voelen om onder het genot van een hapje en een drankje teveel verregaande conclusies te trekken en insinuaties te maken.![]()
Grappig dat de mening van een voor de zoveelste keer gedumpte stalker er zo heel erg niet toe doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Grappig dat allerlei mensen als Milagro geen idee hebben waar ze over praten, maar wel de noodzaak voelen om onder het genot van een hapje en een drankje teveel verregaande conclusies te trekken.![]()
Laat dat nou precies de reden zijn dat ik hier weg ben.quote:
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top. Ik heb graag dat je dat terugneemt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Grappig dat de mening van een voor de zoveelste keer gedumpte stalker er zo heel erg niet toe doet.
MissBliss, u is een wijze dame
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij vet geluk dat het singletopic naar GC is verhuisd
Heel makkelijk praten, maar wat straks uit haar lijf gaat komen is zij niet, maar een kind, een kind die hier niet om gevraagd heeft he, die dan lekker het slachtoffer wordt van 2 domme ouders....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.
Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
Yep, zo voorkom je dat ze het kind wil houden om je te binden...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou even duidelijk melden dat als ze besluit het te houden. Dat je dan nog niet met haar samen verder wil. Je zal eventueel je verantwoordelijkheden nemen, maar that's it. Ik zou melden dat je voor jullie samen geen toekomst ziet
Je hebt haar hier op Fok gewoon lopen stalker, Labello, je bent er voor geband dus niets over de top, meneer, wel waardeloos, van jou ja, en mega onvolwassen en ook best wel treurig en licht ziek, maar goed, dat is off topic.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top.
Dat je MissBliss een wijze dame vind is leuk voor je, ik heb daar een andere mening over.
Ik heb de soaps gevolgd, en de combinatie borderliner met het tijdstip waar de relatie eindigt is op zijn minst verdacht. Maar ik acht mezelf niet in staat om daar een oordeel over zijn exvriendinnetje aan te verbinden. Misschien is het wel een doodsbang kind dat niet weet wat ze met een zwangerschap aan moet en niet weet of ze een kind/abortus aankan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef milagro het volgende:
Heb je de topics wel doorgelezen, merdeka.
JoeyT staat (zogenaamd) op het punt de dame los te laten, vertelt haar dat, en prompt doet mevrouw ineens een test, die natuurlijk positief is.
Grappig toch dat je zo vaak ziet dat een gemiste menstruatie precies samenvalt met het uitmaken door de ander
Ik zeg dat hij haar niet kan dwingen een abortus te doen, zou ook wat zijn, zeg, maar ik vind het echt onzin dat zij mag verwachten dat hij deelneemt aan de opvoeding en weet ik wat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Heel makkelijk praten, maar wat straks uit haar lijf gaat komen is zij niet, maar een kind, een kind die hier niet om gevraagd heeft he, die dan lekker het slachtoffer wordt van 2 domme ouders....
Komop zeg, we hebben het toch niet over een nieuwe auto die aangeschaft wordt, we hebben het wel over een levend wezen dat ook zijn kind is he...
Mijne wel, in dit geval, en in alle gevallen waar het zwangerraken samenvalt met het feit dat de man op het punt staat je te verlaten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:29 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik heb de soaps gevolgd, en de combinatie borderliner met het tijdstip waar de relatie eindigt is op zijn minst verdacht. Maar ik acht mezelf niet in staat om daar een oordeel over zijn exvriendinnetje aan te verbinden. Misschien is het wel een doodsbang kind dat niet weet wat ze met een zwangerschap aan moet en niet weet of ze een kind/abortus aankan.
Ik vind je wel erg cynisch, en gezien het JoeyT gehalte van dit topic kan ik me dat wel indenken, maar het is niet mijn uitgangspunt.
Ik dacht dat Borderliners iets was wat vrijwel alleen bij vrouwen voorkwam..quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...![]()
Een kerel die het kind niet wil hoef ik ook niet in mijn buurt, maar de TS zegt toch heel wat anders, die zegt nog niet toe te zijn aan kinderen, maar als hij dan toch een kind zou krijgen wel verantwoordelijkheid te willen nemen, is nogal een ander verhaal...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij haar niet kan dwingen een abortus te doen, zou ook wat zijn, zeg, maar ik vind het echt onzin dat zij mag verwachten dat hij deelneemt aan de opvoeding en weet ik wat.
Als een vent er geen zin in heeft, wat heb je er dan aan, laat hem dan maar opdonderen en geeft je kind tenminste 1 liefdevolle ouder, maar goed, een moeder die een kind enkel neemt om een vent aan zich te binden, is dat wel een liefdevolle moeder
Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijne wel, in dit geval, en in alle gevallen waar het zwangerraken samenvalt met het feit dat de man op het punt staat je te verlaten.
JoeyT neukt zich blijkbaar een slag in de rondte, hij vindt ook dat hij niet de rest hoeft te haten om 1, dus liefde en sex zijn voor hem 2 gescheiden zaken.
De vriendin vindt dat niet fijn, zo zei hij, ze laat ze het toe, niet geheel onwaarschijnlijk uit angst om hem kwijt te raken... en wat gebeurt er, ondanks haar tolerante houding, raakt ze hem toch kwijt, et volia, plots is mevrouw zwanger.
Ja sorry 1 + 1 = 2 hoor bij mij, ik redeneer dan niet vanuit de eigen moraal en mededogen, maar gewoon sec op wat ik lees.
Dat schijnt ja. Het lijkt zo onwaarschijnlijk, maar het komt voor. Overigens is het inmiddels losgekoppeld van de schizofrenie; Het is een persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borderliners iets was wat vrijwel alleen bij vrouwen voorkwam..
Maar wij hebben weer mannen hoor..
En dan nog een schizofreen ook
dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top. Ik heb graag dat je dat terugneemt.
Dat je MissBliss een wijze dame vind is leuk voor je, ik heb daar een andere mening over.
Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Een kerel die het kind niet wil hoef ik ook niet in mijn buurt, maar de TS zegt toch heel wat anders, die zegt nog niet toe te zijn aan kinderen, maar als hij dan toch een kind zou krijgen wel verantwoordelijkheid te willen nemen, is nogal een ander verhaal...
Er is een verschil tussen liever nog geen vader willen zijn en helemaal geen vader willen zijn.
Maar dit gaat niet zozeer om hun 2-en, dit gaat om het kind, haal de discussie over die 2 personen ertussenuit en ga kijken naar wat goed is voor het kind, in dit geval zal weghalen misschien wel het beste zijn zo in deze situatie, maar als dat niet wil dan moet er gekeken worden wat dan het beste is.
En het beste is toch echt nogsteeds 2 ouders die zich voor het kind in willen zetten, of die nu samen wonen of niet...
Weet je hoe irritant dat isquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ...
compleet off topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beter
iemand geeft een verwijt => zwijg, je weet er niets van, je hebt er geen verstand van![]()
Men, je bent gewoon bij het grof huisvuil gezet, waarom interesseert me zelfs niet, ik kan me er wel iets bij inbeelden, want je bent me wel een onhebbelijk creatuur, en bovendien ben je zo oneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindig saai, vervelend en zo zelfingenomen dat een bezoek aan de psychiater wel gewenst wordt. In het singletopic heb je werkelijk al 254852987 keer hetzelfde verwoord over jouw amoureuze 'problemen', die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ... en dat je na je breuk van je korte flutflirt met MB, waarvoor wij met veel mededogen en meewarig respect moeten over praten, nog wanhopig haar aandacht wou trekken, is een feit dat wij hier allemaal met veel geneugte en leedvermaak hebben mogen vaststellen... en inderdaad, het was immens waardeloos allemaal ...
Ze is nu drie weken zwanger, 1 gemiste menstruatie dus , maar het is toch wel heel frappant dan dat ze pas een zwangersschaps test doet NA dat ze te horen krijgt dat het echt over is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????
Zo is mijn moeder er ook net nadat ze wegging bij de vader van mijn broer achter gekomen dat ze zwanger was, alleen heeft zij ervoor gekozen niets te zeggen omdat ze hem niet terug in haar leven wilde.
Dingen kunnen rot uitvallen, zeker als het om domme ongelukjes gaat...
Maar wel leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
compleet off topic
deze muts ging ook nog proberen dat getal uit te spreken![]()
@ Joey, succes vanmiddag
Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.
Ik vind het niet okay dat een man volkomen buiten de beslissing Ja of Nee gehouden wordt, gewoon maar moet afwachten wat Madam beslist.
Als de vrouw het weg wilt laten halen en de man komt op voor het , ZIJN ongeboren kind, dan kan hij dus te horen krijgen "Het is MIJN lijf, IK beslis daarover, IK moet het dragen , IK zal puntje bij paaltje de meeste zorg op me moeten nemen"
Als de vrouw het wilt houden en de man niet , dan wordt het net zo goed dus "Het is MIJN lijf, IK beslis erover etc etc"
Een man heeft dus geen rechten blijkbaar, alleen maar plichten en het is zijn plicht om het vaderschap te omarmen, of minimaal financieel er gedeeltelijk of ms helemaal voor op te draaien.
En dat vind ik niet fair.
Als je als vrouw de man buiten spel zet bij de beslissing Houden of Niet Houden, calculeer dan ook in dat de kans er is dat hij zichzelf buiten spel zet, mocht jij beslissen dat het HOUDEN wordt.
Snappie?
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
compleet off topic
deze muts ging ook nog proberen dat getal uit te spreken![]()
thnx die had ik net ff nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
Dan begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...
Ik zou het graag anders zien, dat er bv gesteld wordt dat als de man een kind wil houden en er de volle verantwoordelijkheid voor wil nemen de vrouw geen abortus mag plegen.
Ook zij is net zo verantwoordelijk ervoor dat dat leven in haar buik zit, zij heeft ook onbeschermde seks gehad, maar dat wordt altijd snel vergeten, dat komt door die in slechte mannen natuurlijk
ik ben het niet zo vaak met je eens maar in deze moet ik je echt gelijk gevenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!
En dat ze je vorige week kon terugkrijgenflikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNEL , laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"
Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!
Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken. Stalken is constant bellen, smsen en mailen en dat heb ik in geen geval gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hebt haar hier op Fok gewoon lopen stalker, Labello, je bent er voor geband dus niets over de top, meneer, wel waardeloos, van jou ja, en mega onvolwassen en ook best wel treurig en licht ziek, maar goed, dat is off topic.
Terug naar de andere Labello, JoeyT
Ik zou je wanhopige verdediging voortaan graag iets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken.
Labello, scheld dan als een volwassen wijf als je denkt zo verheven boven mij te voelen.
Dat ik dat gedaan heb heeft ook meer te maken met de reden die zij aangaf, waar jij niks maar dan ook niks van weet. Zo ga je niet met mensen om en zeker niet met mensen die om je geven.
Als jij zo behandeld werd, zou je ook over de zeik gaan. Dat hier posten was het niet het allerslimste en kenmerk me vooral als onvolwassen en lastigvallend, dat heb ik verdiend. Stalker is echter iets van een hele andere orde en ik hoop echt dat jij dat niet mee gaat maken.
Wat betreft JoeyT vind ik het voor hem spreken dat hij zijn best doet er samen uit te komen. Natuurlijk heeft zij hem een kind aangenaaid, maar goed hij probeert er met haar uit te komen. Er zijn zat vaders die gewoon doei zeggen en met de noorderzon vertrokken zijn.
Ik word niet graag geportretteerd als stalker, gek he...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zou je verdediging voortaan igraag ets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt
Dat zeg ik en dat JoeyT en ik over een kam worden geschoren vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef Frenkie het volgende:
Tranciepipo wie zegt dat jullie IP's verschillen? En wat maak je je druk mên...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
Fok! is het leven niet en als je hier iemand 'lastigvalt' is dat geen stalking.
Oi! dat soort uitlatingen laat je maar thuis of in Onzin, meneerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef Xebrozius het volgende:
Wat een uitermate geloofwaardig verhaal. En dat meen ik écht.
Ik kan me nog herinneren dat Copycat in dit topic opriep om dit topic vooral serieus te bezien. Ik heb er zojuist even doorheen gescrolld en merk dat al mijn posts zijn verwijderd en er overdreven vaak 'quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Oi! dat soort uitlatingen laat je maar thuis of in Onzin, meneer
Ik ben zijn ex nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Vergelijk me alsjeblieft niet met je borderlinertje en laat me uit dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat het mevrouw te snel ging en ze nu alweer een ander heeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef Frenkie het volgende:
Nou ja.. je zal je wel opgedrongen hebben. Of dat nu per foon, sms, mail of fok is, maakt natuurlijk ook niet uit.
Waarim ben je eik gedumpt?
Ik heb haar niet zwarter gemaakt dan ze is en heb geen onwaarheden in mijn verhaal gezegd. Ik vond die steken onder water wel van een vrij hoog verbaal niveau al had ik het best wat subtieler kunnen doen ja. Dus noem me een onvolwassen jankzak die zijn ex heeft lastig gevallen, het is terecht. Maar stalkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef milagro het volgende:
jij hebt dat kind gewoon hinderlijk gevolgd op Fok, zwart lopen maken met nare steken onder water, dat maakt je een FOKker stalker, klaar, wat jij in irl doet of laat zal mij en een ieder aan zijn reet roesten, Labello
Ik ken hem niet.quote:
Fine by me, zolang ik niet voor stalker uitgemaakt word...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Kan het in dit topic over Joeyt gaan en niet over mij?? Bedankt
Hou op.quote:
Ik zou zeggen, vertel jij even iedereen dat ik je niet gestalked heb en ik ben er klaar mee...quote:
Mijn god wat is dit zielig... heb je enig idee hoe ernstig jij jezelf voor lul zet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Fine by me, zolang ik niet voor stalker uitgemaakt word...
Stop zelf dan ook domme doos... Geef hem vooral net dat beetje meer aandacht dat hij juist wil hebben. Jullie zijn wat dat betreft voor elkaar geschapen.. allebei achterlijkquote:
al is tranceptor een jankzak, jij bent blijkbaar ook wel zo'n kind dat niet tegen het minste stootje kan, héquote:
begin je nu niet stalkerig te gedragen nu je net wilt bewijzen dat je geen stalker bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou zeggen, vertel jij even iedereen dat ik je niet gestalked heb en ik ben er klaar mee...
Ik word er niet graag van beschuldigd, zeker gezien mijn ervaring en die van anderen met echte stalkers. Dat soort shit doe ik echt niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begin je nu niet stalkerig te gedragen nu je net wilt bewijzen dat je geen stalker bent![]()
ik zie de overeenkomsten nu ook, door die door MissBliss gequote postquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
vraag em of ie inlogt met ijn Joey account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |