abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 12:15:30 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27770260
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY is
das idd waar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:15:36 #102
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27770263
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:

Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??
Ik zou gewoon meer zekerheid willen
Van 3 zwangerschapstesten krijg je echt niet meer zekerheid dan van 2 hoor.
In dat geval geeft de dokter je de mogelijkheid te piesen, doet exact hetzelfde als wat al eerder gedaan is en zal dus ook exact hetzelfde zeggen...
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27770282
Is dit nou allemaal echt of..?
Zoja dan heb je een best indrukwekkend leven JoetT
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:19:15 #104
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_27770344
wie is toch die moeder die elke zondag in haar eigen vlees snijdt?
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:19:30 #105
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770352
Gelukkig is ie goed met vrouwen
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:19:35 #106
90273 merdeka
pi_27770358
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef tonks het volgende:
Is dit nou allemaal echt of..?
Zoja dan heb je een best indrukwekkend leven JoetT
Ik vind het eigenlijk allemaal wel meevallen. Hij heeft een vriendinnetje met borderline, dat vraagt om problemen en die krijgt hij ook, vandaar dat het uitgaat met vriendinnetje, maar oeps... hij heeft nog even onveilig geneukt en nu is exvriendinnetje zwanger. Het verhaal is best simpel, en er raakt elke dag wel iemand ongewenst zwanger. En nu is dat het exje van JoeyT.

Ik zie de ongeloofwaardigheidsfactor niet zo eigenlijk, behalve dan dat JoeyT een niet al te evenwichtige persoon is met een neiging tot overdrijven. Maar daar lopen er hier genoeg van rond
pi_27770361
Binnen een maand kan je volgens mij een bepaalde pil innemen waardoor de zwangerschap wordt afgebroken. Dan hoef je ook geen 5 dagen bedenktijd te nemen etc. Ik zou daar ff naar informeren en hopen dat je ex daar wel zin in heeft...
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 12:20:14 #108
43556 miss_dynastie
pi_27770383
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY is
Daar kom je toch pas achter na de geboorte?
Of kan DNA-test tijdens de zwangerschap hier in Nederland ook al?
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:20:41 #109
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770397
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef Unity het volgende:
Binnen een maand kan je volgens mij een bepaalde pil innemen waardoor de zwangerschap wordt afgebroken. Dan hoef je ook geen 5 dagen bedenktijd te nemen etc. Ik zou daar ff naar informeren en hopen dat je ex daar wel zin in heeft...
Zo iets heb ik gisteren aangeraden. Heb je daar al eens naar gezocht JoeyTrancie?
pi_27770411
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Frenkie het volgende:

[..]
JoeyTrancie?
zuigerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27770423
tvp Sterkte kerol
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:22:08 #112
90273 merdeka
pi_27770430
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef Unity het volgende:
Je bedoelt dit:
quote:
“Overtijd” behandeling

Met de huidige uiterst gevoelige zwangerschapstesten is het al mogelijk om enkele dagen na het uitblijven van de menstruatie een jonge zwangerschap vast te stellen. De meest eenvoudige overtijdbehandeling bestaat uit het leegzuigen van de baarmoederholte met een dunne katheter op een lege injectiespuit, waarmee de inhoud van de baarmoederholte wordt weggezogen. De behandeling dient plaats te vinden voordat de amenorroe 6 weken bedraagt, overeenkomend met een werkelijke zwangerschapsduur van 4 weken. Dat betekent dat de behandeling uitgevoerd moet worden binnen 2 weken na het uitblijven van de menstruatie. Deze behandeling mag uitsluitend plaatsvinden in een ziekenhuis of abortuskliniek met een vergunning volgens de wet afbreking zwangerschap. Met uitzondering van enkele confessionele ziekenhuizen beschikken nagenoeg alle ziekenhuizen in Nederland over een dergelijke vergunning. Ook alle erkende abortusklinieken hebben een dergelijke vergunning.

“Overtijd” behandeling kan sinds kort ook plaatsvinden met de “abortuspil”: het Mifepristone. Ook de abortuspil mag alleen voorgeschreven worden door artsen verbonden aan een ziekenhuis of abortuskliniek met een vergunning op basis van de wet afbreking zwangerschap
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:22:15 #113
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27770435
quote:

[..]

Zo iets heb ik gisteren aangeraden. Heb je daar al eens naar gezocht JoeyTrancie?
Neej nog niet naar gekeken, maar sowieso wil ik eerst met die instantie praten...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:23:54 #114
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27770479
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Neej nog niet naar gekeken, maar sowieso wil ik eerst met die instantie praten...
Als mijn EX zwanger zou zijn, dan zou ik nachtenlang zoeken naar alle mogelijkheden. En deze (op het oog vrij simpele) oplossing zou ik zeker onderzocht hebben.
Of wil je graag een gezinnetje. Heel stiekum net zo burgerlijk als T.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 12:24:25 #115
43556 miss_dynastie
pi_27770495
quote:

[..]

Je bedoelt de abortuspil?
Want voor de MAP is het al te laat...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:25:06 #116
90273 merdeka
pi_27770519
quote:
Als ze geen abortus wil wil ze misschien wel een overtijdbehandeling, een pil is allemaal ook minder heftig dan een abortus. Maar dan moet ze wel snel beslissen, want dat moet snel na het ontdekken van de zwangerschap gebeuren!

In ieder geval, probeer geen beslissing te forceren. Daar schiet niemand iets mee op.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:26:33 #117
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_27770561
quote:

[..]

Ho ho, jij hebt niks te willen.
je ex bepaalt wel wanneer ze tijd/zin heeft om (te laat) te gaan praten.
Klaar?
Ik niet!
pi_27770571
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef merdeka het volgende:

[..]

Nee hoor, dat bepaalt je lul, dat blijkt maar weer eens

Voor zowel een abortus als houden van het kind geldt dat de moeder er volledig achter moet staan. Zij moet tenslotte het kind dragen en baren, of het laten weghalen. het zit in haar lijf, en niet in het jouwe. Baas in eigen lijf, eigen buik... Als iemand tegen haar wil in het kind moet krijgen of laten weghalen zorgt dat voor levenslange trauma´s, dus het is ethisch gezien gewoon niet juist om dat voor een ander te beslissen.

De verwekker van het kind kan zich terugtrekken als het kind ongewenst is, maar als je willens en weten het risico hebt gelopen om een kind te verwekken moet je daar imho ook de consequenties van dragen als er inderdaad een kind verwekt is. En dat betekent nu dat de omvang van die consequentie bepaald wordt door beslissingen van degene in wiens lijf je een kind verwekt hebt.

Als vrouw kan je in verschillende stadia (verwekken, morning after, ontdekken zwangerschap) de beslissing nemen, als man is de enige beslissing die je hebt het moment van verwekken. Meer ben je er fysiek nu eenmaal niet bij betrokken. Think before you act, maar daar is het nu een beetje laat voor...
Aha dus een abortus is een zaak van de moeder ALLEEN, maar een kind laten komen dan wordt de vader wel geacht zich er mee te bemoeien.

dus een vrouw die zegt het is MIJN zaak dat ik het weglaat halen of niet, deugt
een man die zegt dat het ZIJN zaak OOK is, mag dat alleen zeggen, nee MOET dat zeggen als de moeder ALLEEN beslist dat abortus geen optie is.

een man die daar kanttekeningen bij zet is een asociale onverantwoordelijk eikel die zijn lul maar bij zich had moeten houden.

Goh, wat handig, als vrouw blijf je dus hoe dan ook volledig buiten schot.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27770575
Ja, die bedoelde ik. Sorry frenkie, had geen zin om het topic te lezen
Je kunt 't beter niet te lang uitstellen, dat 'praten' want voor je het weet, zijn die 6 weken om. Je weet immers niet hoe lang ze al zwanger is. Of wel?
pi_27770583
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...
Die van mij ook, we zijn echt twee verschillende personen, complotdenkers...

@JoeyT, wat een stelletje sukkels...
pi_27770611
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef milagro het volgende:

[..]
eensch.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27770614
Ik geloof je niet Joey, dit is nog erger dan een baggersoap
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27770619
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als mijn EX zwanger zou zijn, dan zou ik nachtenlang zoeken naar alle mogelijkheden. En deze (op het oog vrij simpele) oplossing zou ik zeker onderzocht hebben.
Dat stoort me in dit verhaal. Hij heeft een (naar mijn mening) enorm probleem. Dan ga je toch niet constant op fok de boel posten en verdedigen? Dat je het als uitlaatklep zou gebruiken , nou vooruit, maar niet in deze mate. 1 post, a "kut, wat me vandaag is overkomen" maar niet dit.

Just my 2 cents, donated to JoeyT for babyclothes.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27770624
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

@JoeyT, wat een stelletje sukkels...
en jij moest dit nog even toevoegen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:36:54 #125
90273 merdeka
pi_27770792
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
Aha dus een abortus is een zaak van de moeder ALLEEN, maar een kind laten komen dan wordt de vader wel geacht zich er mee te bemoeien.
Als iemand zoals JoeyT willens en wetens het risico neemt om iemand te bezwangeren wel, ja.
Het zaakje is dan uit zijn lijf naar dat van iemand anders, en wat die er mee doet moet diegene beslissen.

En als je welbewust het risico loopt om een kind te verwekken, moet je dat accepteren. Hij heeft zijn moment van beslissen gehad, en toen heeft hij het condoom in het doosje gelaten. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Als een vrouw persé een abortus wil en de man heeft daar ethisch gezien grote problemen mee, dan ligt de beslissing toch ook bij de vrouw? Die hoeft dan toch ook geen kind te baren terwijl ze dat niet wil? Nee, ze beslist over haar eigen lijf. En als die man daar moeite mee heeft had hij zijn pik niet in die vrouw moeten stoppen, of een condoom moeten gebruiken.
pi_27770835
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

en jij moest dit nog even toevoegen?
Ik denk ik spek het nog even aan dat jullie je er mee bezig houden. Jullie zijn ook te makkelijk te manipuleren, je zou bijna medelijden krijgen. Kom maar met die I.P-test zou ik zeggen...
pi_27770872
ik doe niets, ik ben geen r&p mod
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:41:25 #128
88139 JoeyT
pi_27770905
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De behandeling zou dan volgende week moeten vinden. laat ik dan eerst even het gesprek afwachten... Het is niet zo simpel als t lijkt...
pi_27770916
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De behandeling zou dan volgende week moeten vinden. laat ik dan eerst even het gesprek afwachten... Het is niet zo simpel als t lijkt...
waarom niet?
Bite me!
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:42:30 #130
88139 JoeyT
pi_27770930
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Ho ho, jij hebt niks te willen.
je ex bepaalt wel wanneer ze tijd/zin heeft om (te laat) te gaan praten.
We hebben samen het contact gezocht met die instantie... Dus ik weet niet waarom je zo raar doet
pi_27770956
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef merdeka het volgende:

Als iemand zoals JoeyT willens en wetens het risico neemt om iemand te bezwangeren wel, ja.
Het zaakje is dan uit zijn lijf naar dat van iemand anders, en wat die er mee doet moet diegene beslissen.

En als je welbewust het risico loopt om een kind te verwekken, moet je dat accepteren. Hij heeft zijn moment van beslissen gehad, en toen heeft hij het condoom in het doosje gelaten. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Als een vrouw persé een abortus wil en de man heeft daar ethisch gezien grote problemen mee, dan ligt de beslissing toch ook bij de vrouw? Die hoeft dan toch ook geen kind te baren terwijl ze dat niet wil? Nee, ze beslist over haar eigen lijf. En als die man daar moeite mee heeft had hij zijn pik niet in die vrouw moeten stoppen, of een condoom moeten gebruiken.
wat een gelul, zeg. Als het zo is, dan vind ik dat een vader nooit meer alimentatie voor zijn kinderen moet betalen, het is toch de vrouw die alles te zeggen heeft, want de kinderen zijn geboren uit haar lijf.

een individu dat aan BEIDEN toebehoord, zit toevallig in haar lijf. Een vrouw die een abortus uitvoert, terwijl de man het kind wou, is mijns inziens dan even 'slecht' als de man die een abortus wil, terwijl de vrouw het kind wil houden.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27771027
Als mijn vriendin zwanger bleek te zijn, zou ik dezelfde dag dat ik het te horen kreeg nog die pil gaan halen. Je bent gek dat je het zo lang uitstelt, want dat ding geeft geen 100% zekerheid en straks is abortus alsnog nodig! Hoe langer je wacht, hoe minder betrouwbaar. Je speelt (letterlijk) met je leven jongen.
pi_27771057
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef merdeka het volgende:

[..]

Zij heeft willens en wetens OOK onbeschermde sex gehad, hoor en willens en wetens ook het risico genomen haar ongeboren kind met een vaderloze jeugd op te zadelen.

Een vrouw beslist dus ALLEEN of het kind ueberhaupt mag komen, daar heeft de vent NIETS mee te maken, EN ze beslist ALLEEN dat de man dus verplicht is het vaderschap op zich te nemen.

Kortom, de man heeft geen ruk inspraak.
Allebei compleet onverantwoordelijk bezig geweest maar omdat zij het kind moet baren of niet, beslist zij wat er met de rest van HAAR leven gebeurt, logisch, maar ook met dat van hem.

Wat een kolder.
Als je een vent een loer draai op die manier, moet je OOK de consequenties accepteren, en 1 daarvan zou kunnen zijn dat de man bedankt en vertrekt.
Je gokt en je gokt verkeerd.

Wat heb je aan een vader voor je kind, die met tegenzin aan het vaderschap begint?
Waarom is de vent een ploert als ie bedankt en vertrekt, maar de moeder geen kutwijf als ze een man zo voor het blok zet?

Een getrouwde man die GEEN kinderen meer wilt, na 2 koters, moet dus ook maar een condoom blijven gebruiken, want stel dat zijn vrouw toch zwanger raakt, ondanks pilgebruik, dan mag hij niet miepen, want had je lul dan er maar niet in gestoken?

Echt onzin.
Als je geen abortus wilt, dan is het fijn als de ander er is voor je, maar zo niet, dan maar niet, een man heeft bij mij het recht om te bedanken, hoor.
Ik heb onbeschermde sex gehad, net zo goed MIJN beslissing, dus ik heb niet het recht het gevolg alleen af te schuiven op hem en te eisen dat hij er is voor mij en het kind waarover IK besloten heb dat het moet/mag komen.
pi_27771123
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Zij heeft willens en wetens OOK onbeschermde sex gehad, hoor en willens en wetens ook het risico genomen haar ongeboren kind met een vaderloze jeugd op te zadelen.

Een vrouw beslist dus ALLEEN of het kind ueberhaupt mag komen, daar heeft de vent NIETS mee te maken, EN ze beslist ALLEEN dat de man dus verplicht is het vaderschap op zich te nemen.

Kortom, de man heeft geen ruk inspraak.
Allebei compleet onverantwoordelijk bezig geweest maar omdat zij het kind moet baren of niet, beslist zij wat er met de rest van HAAR leven gebeurt, logisch, maar ook met dat van hem.

Wat een kolder.
Als je een vent een loer draai op die manier, moet je OOK de consequenties accepteren, en 1 daarvan zou kunnen zijn dat de man bedankt en vertrekt.
Je gokt en je gokt verkeerd.

Wat heb je aan een vader voor je kind, die met tegenzin aan het vaderschap begint?
Waarom is de vent een ploert als ie bedankt en vertrekt, maar de moeder geen kutwijf als ze een man zo voor het blok zet?

Een getrouwde man die GEEN kinderen meer wilt, na 2 koters, moet dus ook maar een condoom blijven gebruiken, want stel dat zijn vrouw toch zwanger raakt, ondanks pilgebruik, dan mag hij niet miepen, want had je lul dan er maar niet in gestoken?

Echt onzin.
Als je geen abortus wilt, dan is het fijn als de ander er is voor je, maar zo niet, dan maar niet, een man heeft bij mij het recht om te bedanken, hoor.
Ik heb onbeschermde sex gehad, net zo goed MIJN beslissing, dus ik heb niet het recht het gevolg alleen af te schuiven op hem en te eisen dat hij er is voor mij en het kind waarover IK besloten heb dat het moet/mag komen.
ik ben het helemaal met je eens, niets aan te voegen...
Bite me!
pi_27771124
tis hun kind (als ze zwanger is) omdat het toevallig in haar buik zit maakt dat niet dat zij alleen mag beslissen. zo simpel is het imho
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:49:24 #136
88139 JoeyT
pi_27771133
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef Unity het volgende:
Als mijn vriendin zwanger bleek te zijn, zou ik dezelfde dag dat ik het te horen kreeg nog die pil gaan halen. Je bent gek dat je het zo lang uitstelt, want dat ding geeft geen 100% zekerheid en straks is abortus alsnog nodig! Hoe langer je wacht, hoe minder betrouwbaar. Je speelt (letterlijk) met je leven jongen.
Maar ik kan haar toch niet die pil in dr strot douwen of wel? Het hele probleem is juist dat ze zelf nog niet achter die beslissing staat en ik vind dat ik haar er niet toe kan dwingen. Ik ga niet haar leven vergallen. Misschien laf van mij maar ik kan dat echt niet...
pi_27771145
ruuuuuuuuuuuuuuustig milagro, ik denk dat de overgrote meerderheid hier het wel volmondig met je eens is
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:50:41 #138
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771182
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is zo simpel als je hetzelf maakt Trancie.
Maar ik verbaas me dat je je er nog niet eens in verdiept hebt.
Je zou verwachten dat als je echt niet wil, je alles op alles zou zetten en ten minste info zou verzamelen.
Maar goed, misschien ben je gewoon passief
pi_27771217
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Frenkie het volgende:

Je zou verwachten dat als je echt niet wil, je alles op alles zou zetten en ten minste info zou verzamelen.
als alles opgelost is, komt er een slotje op dit topic, en dat zou voor JoeyT pas een écht drama zijn
pi_27771234
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar ik kan haar toch niet die pil in dr strot douwen of wel? Het hele probleem is juist dat ze zelf nog niet achter die beslissing staat en ik vind dat ik haar er niet toe kan dwingen. Ik ga niet haar leven vergallen. Misschien laf van mij maar ik kan dat echt niet...
je wil niet haar leven vergallen... maar je moet je realiseren dat ook jouw leven hier zeer ernstig bij betrokken is. Je staat in je volste recht wanneer je het kind niet wilt erkennen. Maar in je eerdere post schrijf je al dat je achter haar beslissing zult staan...

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik denk, omdat zij dus waarschijnlijk weet dat je achter haar zult blijven staan, dat zij het kind wil houden, omdat ze hoopt dat dan alles weer goed komt tussen jullie. Ze heeft nu eenmaal een zwakke persoonlijkheid en is volledig onstabiel, dus ga maar vast luiers kopen.
Bite me!
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:53:51 #141
88139 JoeyT
pi_27771278
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik moet straks die instantie bellen en dan vraag ik gewoon hun advies, dan zal ik ook over alle mogelijkheden vragen. Feit blijft wel dat we samen een beslissing gaan nemen waar we samen achter zullen staan...
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:55:24 #142
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771333
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik moet straks die instantie bellen en dan vraag ik gewoon hun advies, dan zal ik ook over alle mogelijkheden vragen. Feit blijft wel dat we samen een beslissing gaan nemen waar we samen achter zullen staan...
Passief mannetje
Wie is nou leidend? Zij of jij?
pi_27771355
beiden, frenkie dear
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27771383
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef JoeyT het volgende:

als jij het kind niet wil, maar zij wel, is er eigenlijk moeilijk een compromis te bereiken, en zal één van beiden waarschijnlijk toch geen 100 % achter de beslissing staan.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:57:31 #145
88139 JoeyT
pi_27771385
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef diabolotin het volgende:

[..]

je wil niet haar leven vergallen... maar je moet je realiseren dat ook jouw leven hier zeer ernstig bij betrokken is. Je staat in je volste recht wanneer je het kind niet wilt erkennen. Maar in je eerdere post schrijf je al dat je achter haar beslissing zult staan...

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik denk, omdat zij dus waarschijnlijk weet dat je achter haar zult blijven staan, dat zij het kind wil houden, omdat ze hoopt dat dan alles weer goed komt tussen jullie. Ze heeft nu eenmaal een zwakke persoonlijkheid en is volledig onstabiel, dus ga maar vast luiers kopen.
Ja ik hoop haar iets beter te kennen dan dat jij nu voorspiegeld... Maar een kind niet erkennen zou ik niet kunnen. Puur en alleen het kind zou ik dat niet aan kunnen doen. Het idee dat er een kind van mij op deze wereld loopt waar ik niets mee te makenm wil hebben gaat er bij mij niet in...
Ik ga er gewoon van uit dat we allebei zullen inzien dat de beste oplossing het weghalen zal zijn...
pi_27771439
"Ik ga er gewoon van uit dat we allebei zullen inzien dat de beste oplossing het weghalen zal zijn.."

right dat kan een hele koude kermis worden voor je.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:59:35 #147
88139 JoeyT
pi_27771448
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Passief mannetje
Wie is nou leidend? Zij of jij?
Niets met passief te maken... Ik ga geen beslissing voor haar maken hoe makkelijk dat ook is. Ik weet zeker dat ik haar zou kunnen dwingen tot abortus als ik flink mn best zou doen... Ik wil dat ze t zelf ziet. De hulpinstantie liet ook weten dat het een zeer verstandig besluit is om hun hulp in te roepen om zo een juiste kijk op de zaak te krijgen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:01:02 #148
88139 JoeyT
pi_27771501
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als jij het kind niet wil, maar zij wel, is er eigenlijk moeilijk een compromis te bereiken, en zal één van beiden waarschijnlijk toch geen 100 % achter de beslissing staan.
Nogmaals ik vind het ook geen prettig idee om een kind te laten weghalen, maar zie wel in dat het beter is... Zij zal dat hopelijk ook zien, maar daarvoor hebben we wel hulp nodig... Alleen zullen we er idd niet op een fatsoenlijke manier uitkomen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:01:43 #149
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27771525
Het gaat niet om haar overhalen..
Alleen zou ik me eens verdiepen in. Maar zelfs dat doe je niet. Je zeurt alleen maar dat ik je trancie noem...
raar dat mensen dan vraagtekens zetten..
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:01:46 #150
90273 merdeka
pi_27771527
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef petitlapin het volgende:
wat een gelul, zeg. Als het zo is, dan vind ik dat een vader nooit meer alimentatie voor zijn kinderen moet betalen, het is toch de vrouw die alles te zeggen heeft, want de kinderen zijn geboren uit haar lijf.
Dat kan. Een man hoeft niets te baren en ook niets op te voeden, als hij dat niet wil. Daar heeft hij een fysiek voordeel. Als je als vrouw zijnde persé het kind wil houden, dan moet die man je beslissing respecteren. Maar als hij het er pertinent mee oneens is kan hij het natuurlijk vertikken om voor het kind te zorgen, dat is zijn vrijheid. Ik zeg toch ook niet dat een man dan meteen een grote lul is ofzo

Ik vind het alleen wel wat onethisch om, als je zo stom bent om iemand bewust te bezwangeren, diegene niet te steunen in haar beslissing, welke dat ook is. Ik neem dan even aan dat het meisje niet zwanger wilde raken en nu net als JoeyT met de gebakken peren zit. Maar goed, het is geen zwart-wit situatie uiteraard, er zijn allerlei complicaties die zo´n verhaal in grijstinten hullen. Wat er dan goed of fout is is voor een buitenstaander moeilijk te zeggen. Daarom moet je er ook bij voorkeur samen uit zien te komen. Je kan alleen nooit iemand dwingen om iets in zijn of haar lijf te doen wat diegene niet wenst, dat was mijn punt. Je kan als man een vrouw niet dwingen tot een abortus.

Het heeft mijn voorkeur om dat soort zaken binnen ene relatie te bespreken. Dan weet je bijvoorbeeld of degene met wie je onveilig seks hebt (en ook met veilige seks kunnen er zaken misgaan) al dan niet geneigd is tot abortus. Dat voorkomt ellende als: hoe had ik kunnen weten dat jij het kind wilde houden/weghalen, en mensen die het oneens zijn over de komst van een kind waar ze wel beide biologische ouder van zijn, of je dat ouderschap nu op je neemt of niet.
pi_27771592
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef petitlapin het volgende:
ruuuuuuuuuuuuuuustig milagro, ik denk dat de overgrote meerderheid hier het wel volmondig met je eens is
ja kijk als een man alleen een maandelijkse geldschieter is, maar verder geen interesse heeft in het vaderschap (en dus ook niet in mij) , houd je geld dan ook maar lekker bij je

als ik vandaag de kroeg in duik, een vent mee naar huis sleep, sex met hem heb en zwanger raak (AJB niet zeg ) kan ik kwalijk verwachten dat de man vrolijk aan het door mij opgedrongen vaderschap begint, hij kent me amper.
dat hij geen condoom gebruikt heeft, doet er eigenlijk niet toe, ik heb dat dan blijkbaar bewust ook niet aangeboden, gewaarschuwd of wat dan ook.

Een vader moet het vaderschap willen, niet opgedrongen krijgen
Dat sommige heren later bijdraaien of iig er zijn voor het kind, is fijn.
Dat sommige heren dat niet doen, is ms niet fijn maar wel een in te calculeren iets.
Ik wil geen vader voor mijn kind die zich erin geluist voelt (wat ms dan ook zo is) en die mij dat ergens verwijt.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:05:42 #152
90273 merdeka
pi_27771673
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef petitlapin het volgende:

Dat lijkt mij ook. Ik zou er maar vanuit gaan dat kinderen niet bepaald een onderwerp zijn waarover je zomaar een compromis sluit...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:06:23 #153
88139 JoeyT
pi_27771702
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Frenkie het volgende:
Het gaat niet om haar overhalen..
Alleen zou ik me eens verdiepen in. Maar zelfs dat doe je niet. Je zeurt alleen maar dat ik je trancie noem...
raar dat mensen dan vraagtekens zetten..
Omdat ik die pil niet kende verdiep ik me er niet in? Ik zit nu toch achter een pc, ik moet zo bellen met een instantie die mij prima kunnen adviseren. Ik weet niet eens wat ik op dit moment nog zou kunnen doen eigenlijk...
Die vraagtekensmag je zetten, boeit niet want ik krijg genoeg serieuze reacties. En ookal vind jij dit hele topic onzin, ik ben er nu over aant nadenken. Ik gooi mn verhaal dr ff uit. Ik wil t kwijt maar ik kan t aan niemand vertellen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:08:29 #154
96937 Myriam7
En amor..
pi_27771780
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nogmaals ik vind het ook geen prettig idee om een kind te laten weghalen, maar zie wel in dat het beter is... Zij zal dat hopelijk ook zien, maar daarvoor hebben we wel hulp nodig... Alleen zullen we er idd niet op een fatsoenlijke manier uitkomen...
Ik hoop dat jullie de goede beslissing nemen... en of dat nu weghalen of laten komen is..maakt niet zo heel veel uit misschien. Als jullie beiden maar 100% overtuigd zijn van die beslissing.
Want dit is iets dat jullie je hele leven bij je dragen.

Ik zou het nooit laten weghalen...daar zou ik niet mee kunnen leven. Al stond ik er alleen voor.
Maar goed dat is mijn idee. En die staat totaal los van jullie situatie.

Dus ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_27771788
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zij heeft anders geen enkele moeite om dat van jou op zijn kop te zetten, hè
Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.

Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
pi_27771977
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou het nooit laten weghalen...daar zou ik niet mee kunnen leven. Al stond ik er alleen voor.
Maar goed dat is mijn idee. En die staat totaal los van jullie situatie.
ik zou er als labiel borderline meisje met een blijkbaar onverwerkt verleden en ZONDER geld niet mee kunnen leven om een kind op deze wereld te zetten.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:15:17 #157
88139 JoeyT
pi_27771990
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.

Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
Ik zeg toch ook niet dat een man er geen afstand van MAG doen, ik zeg dat ik het niet ZOU doen. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat er ergens een kind van mij rond loopt. Is toch niet zo raar. Als we t houden dan word ik vader, punt uit, mijn besluit. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we t zullen laten weghalen...

Ik zou ook niet bij haar blijven. ik zou bij het kind blijven. Ik word geen vader omdat ik het zielig vind voor mijn ex als ze het alleen moet opvoeden. Ik word vader omdat ik een kind niet vaderloos laat zijn. Dat is gewoon mijn gevoel...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:16:27 #158
88139 JoeyT
pi_27772039
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou er als labiel borderline meisje met een blijkbaar onverwerkt verleden en ZONDER geld niet mee kunnen leven om een kind op deze wereld te zetten.
Inderdaad, helemaal gelijk heb je... En daarom zullen wij er gewoon uitkomen met de benodigde hulp. Het is overantwoord om het te houden en zij zal dat ook in gaan zien...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 13:18:19 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27772106
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat een man er geen afstand van MAG doen, ik zeg dat ik het niet ZOU doen. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat er ergens een kind van mij rond loopt. Is toch niet zo raar. Als we t houden dan word ik vader, punt uit, mijn besluit. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we t zullen laten weghalen...

Ik zou ook niet bij haar blijven. ik zou bij het kind blijven
. Ik word geen vader omdat ik het zielig vind voor mijn ex als ze het alleen moet opvoeden. Ik word vader omdat ik een kind niet vaderloos laat zijn. Dat is gewoon mijn gevoel...
realiseer je dan wel dat je een heel moeilijk leven tegemoet gaat. want wil je dan wel aan huisje boompje beestje gaan doen? of t kindje van hot naar her slepen?

nogmaals ik hoop dat jullie er samen uitkomen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:19:06 #160
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27772131
Ik zou even duidelijk melden dat als ze besluit het te houden. Dat je dan nog niet met haar samen verder wil. Je zal eventueel je verantwoordelijkheden nemen, maar that's it. Ik zou melden dat je voor jullie samen geen toekomst ziet
pi_27772173
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is overantwoord om het te houden en zij zal dat ook in gaan zien...
dat blijf je nou wel zo lekker herhalen maar je hebt geen idee of dat ook zo gaat lopen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 13:20:53 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27772183
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou even duidelijk melden dat als ze besluit het te houden. Dat je dan nog niet met haar samen verder wil. Je zal eventueel je verantwoordelijkheden nemen, maar that's it. Ik zou melden dat je voor jullie samen geen toekomst ziet
dat lijkt me idd ook verstandig
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:21:19 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27772198
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Lijkt me een wanhopige poging hem aan haar te binden (als ze al zwanger van hem is)
quote:
Klopt
quote:
Nou, dat ligt juridisch anders, hij kan wel degelijk gedwongen worden, al was het alleen maar financieel bij te dragen aan het kind, en sterker nog, als zij in de bijstand zit, zelfs aan haar bijstandsuitkering...
quote:
Kale kip kan je niet plukken, maar als hij na zijn studie geld gaat verdienen, dan kan er wel geplukt worden, en dat gaat gebeuren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_27772246
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zou ook niet bij haar blijven. ik zou bij het kind blijven. Ik word geen vader omdat ik het zielig vind voor mijn ex als ze het alleen moet opvoeden. Ik word vader omdat ik een kind niet vaderloos laat zijn. Dat is gewoon mijn gevoel...
Oh dus je wordt een tegen wil en dank vader zonder geld, die je achterlaat bij een labiele moeder zonder geld, niet omdat je het kind nu zo graag wilt, maar omdat je vindt dat het zo hoort.

Top!

En mocht zij het niet trekken allemaal,de zorg niet aankunnen, waar een reële kans op is, gezien haar gesteldheid, dan neem jij als ECHTE vader, het kind in huis?
Of gaat het dan naar Oma of een pleeggezin
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:23:54 #165
88139 JoeyT
pi_27772287
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Lijkt me een wanhopige poging hem aan haar te binden (als ze al zwanger van hem is)
Zucht... Ze is 100% zeker zwanger, het komt precies uit met onze onveilige sex. Ze kon me vorige week gewoon terugkrijgen en dat wist ze, is geen kind voor nodig hoor...
pi_27772379
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

Klopt
[..]

Nou, dat ligt juridisch anders, hij kan wel degelijk gedwongen worden, al was het alleen maar financieel bij te dragen aan het kind, en sterker nog, als zij in de bijstand zit, zelfs aan haar bijstandsuitkering...
[..]

Kale kip kan je niet plukken, maar als hij na zijn studie geld gaat verdienen, dan kan er wel geplukt worden, en dat gaat gebeuren.
Tuurlijk, puur geldmatig kan je hem dwingen, maar het vaderschap omarmen, is niet iedere maand 200 euro storten of zo, dat bedoel ik en dat kan je niet afdwingen, het daadwerkelijke vadergevoel.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:27:07 #167
96937 Myriam7
En amor..
pi_27772403
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef petitlapin het volgende:

Tuurlijk vind ik ook.
Daarom zei ik ook dat hun/haar situatie anders was.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:27:25 #168
88139 JoeyT
pi_27772414
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh dus je wordt een tegen wil en dank vader zonder geld, die je achterlaat bij een labiele moeder zonder geld, niet omdat je het kind nu zo graag wilt, maar omdat je vindt dat het zo hoort.

Top!

En mocht zij het niet trekken allemaal,de zorg niet aankunnen, waar een reële kans op is, gezien haar gesteldheid, dan neem jij als ECHTE vader, het kind in huis?
Of gaat het dan naar Oma of een pleeggezin
Dit is allemaal hypothetisch maar ok...

Ik laat het kind niet achter bij een labiele moeder, ze is geen gek ofso hoor... Over het algemeen heeft ze een heel stabiel leven. En ja ik zou het desnoods helemaal op mij nemen, als ik het zou nemen dan zou ik gaan werken en deeltijd studeren. Vergooien van mn kansen... Ja idd... Ik kan alleen niet een kind zonder vader laten opgroeien...

Nogmaals ik sta hier niet achter en ben er van overtuigd dat zij dat ook zal inzien...
pi_27772551
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zucht... Ze is 100% zeker zwanger, het komt precies uit met onze onveilige sex. Ze kon me vorige week gewoon terugkrijgen en dat wist ze, is geen kind voor nodig hoor...
Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!

En dat ze je vorige week kon terugkrijgen flikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNEL , laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"

Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:33:48 #170
88139 JoeyT
pi_27772647
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!

En dat ze je vorige week kon terugkrijgen flikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNE, laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"

Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!

Ik begin me nu af te vragen of jij gewoon een levendige fantasie hebt of dat ik het verhaal zelf deze richting op laat gaan...

Het lijkt iig niet op mn dagelijkse leven
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:34:23 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_27772670
Drop you like an ill, bad habit
pi_27772723
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik begin me nu af te vragen of jij gewoon een levendige fantasie hebt of dat ik het verhaal zelf deze richting op laat gaan...

degene met de levendige fantasie ben jij, maar daar mocht ik niet meer verder op ingaan van Frenkie.

Natuurlijk lijkt je leven er nu niet op, dat komt over pak 'm beet 9 maanden pas
pi_27772735
quote:

milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.

wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden , echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
pi_27772750
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef milagro het volgende:
Natuurlijk lijkt je leven er nu niet op, dat komt over pak 'm beet 9 maanden pas
*proest*
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_27772783
quote:

[..]

Gast, word wakker. Ze schetst wel ff gevaarlijk goed je toekomst. Denk je nou echt dat je een gelukkig leven gaat krijgen als je hiermee door gaat? Weet je wat, laat ook maar, zoek het uit vent, ik zou in ieder geval haar die abortus DWINGEN te laten plegen want ze is OVERDUIDELIJK een nutcase die je ballen eraf kan snijden als ze kwaad word omdat jij de poepluier niet goed verschoond hebt.

Situatieschets voor Kind:

JoeyT: hey schatje, vanavond ff neuken?
Meisje:
JoeyT: Yeah baby!

Situatieschets: na Kind:

Meisje: hey schatje, vanavond ff neuken?
JoeyT: ik kan niet, ik moet de luiers van me kind verschonen en mijn borderline-ex in bedwang houden! Maar we kunnen morgen wel afspreken als je wil!
Meisje: JE KIND?
JoeyT:

Misschien snap je nu wat je te wachten staat

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2005 13:40:40 ]
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:38:37 #176
88139 JoeyT
pi_27772810
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden , echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
Ach ja dan heeft ze het idd goed gedaan toch

Huilen doet ze sowieso niet hoor, maakt me dat nu nog dommer?
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:39:16 #177
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27772832
Heb je nou al verteld dat je haar niet wil? Ook niet met baby?
pi_27772866
quote:

[..]

"maar zo is ze helemaaaaaal niet, je kent haar niet, zou ze nooooooooit doen"

laten we nog buiten beschouwing dat we hier te maken hebben met een lulverhaal, oh nee sorry, met een borderliner, manipulatie wizards als dat zijn
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:40:09 #179
88139 JoeyT
pi_27772868
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, word wakker. Ze schetst wel ff gevaarlijk goed je toekomst. Denk je nou echt dat je een gelukkig leven gaat krijgen als je hiermee door gaat? Weet je wat, laat ook maar, zoek het uit vent, ik zou in ieder geval haar die abortus DWINGEN te laten plegen want ze is OVERDUIDELIJK een nutcase die je ballen eraf kan snijden als ze kwaad word omdat jij de poepluier niet goed verschoond hebt.
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...

Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
pi_27772875
quote:

[..]

mannen zijn gewoon zo goedgelovig

Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen.
dat werkt met zoveel dingen ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27772885
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...

Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
I rest my case
pi_27772918
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijken

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2005 13:42:00 ]
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:41:40 #183
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27772921
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:42:08 #184
88139 JoeyT
pi_27772937
quote:
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:43:14 #185
88139 JoeyT
pi_27772973
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef milagro het volgende:

[..]

I rest my case
Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?

je baseert alles op mijn verhaal maar verzint er nog een hele hoop bij...
pi_27772976
quote:
scherp

idd, ws weet ze dat nog niet, en als ze het weet, rekent ze erop dat hij wel bijdraait natuurlijk, want zo werkt dat bij dat soort dames die heren voor het blok zetten op een dergelijke manier

of ze gaat compleet flippen EN dan is een abortus opeens helemaal geen probleem meervoor haar, zul je zien

of er komt een convenient 'miskraam'...
pi_27772979
TS, veel sterkte en suc6

wat een kutsituatie
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:44:17 #188
88139 JoeyT
pi_27773006
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijken
Ja als je t echt ongeloofwaardig wilt maken dan kan dit er nog wel bij... Ik zie in dat jullie het niet serieus willen nemen
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:45:28 #189
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27773043
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
Had dat gedaan dan..
Dan had je geen topic hoeven openen...
Is het trouwens missbliss waarover je het hebt? of een andere ex?
pi_27773045
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?

je baseert alles op mijn verhaal maar verzint er nog een hele hoop bij...
de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"

je bent slechts de miljoenste kerel die er ingeluist wordt en ziijn eigen blindheid en lafheid verdedigt op die manier
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:47:41 #191
88139 JoeyT
pi_27773114
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Had dat gedaan dan..
MissBliss?

Tis een meisje waar ik de afgelopen 9 maanden mee heb gehad...
pi_27773121
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Had dat gedaan dan..
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 13:47:50 #193
43556 miss_dynastie
pi_27773124
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat zou ik echt als de sodemieter doen. Je zegt zelf dat je het moeilijk vindt omdat je nog gevoel voor haar hebt, maar dit is echt fucking oneerlijk hoor! Gewoon DOEN!
pi_27773126
milagro, laat maar hangen, hij snapt het niet ik neem maar aan dat de evil-females er weer een slachtoffer in hebben weten te luizen

JoeyT: succes man, voorspoedig leven toegewenst met je ongewenste kind en je ietwat vreemde vrouw
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:48:26 #195
88139 JoeyT
pi_27773143
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:

[..]

de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"

je bent slechts de miljoenste kerel die er ingeluist wordt en ziijn eigen blindheid en lafheid verdedigt op die manier
Ja maar aangezien jij er een juiste kijk op hebt zal ik jou maar geloven
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:49:14 #196
88139 JoeyT
pi_27773166
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Aaah jouw ex

Ik snep hm
pi_27773261
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Aaah jouw ex

Ik snep hm
Dat werd eens tijd Joeymans...

ik ontken iedere betrokkenheid bij MB, ik dacht dat ik goed zat bij rood licht
pi_27773304
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:

MissBliss?

Tis een meisje waar ik de afgelopen 9 maanden mee heb gehad...
en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomen en nog mooie jaren.

JoeyT, je wou altijd weer dat jullie bij elkaar kwamen, en je zag haar tot een paar dagen geleden nog doodgraag, en je hebt ons bovendien ooit toevertrouwd dat je het geweldig zou vinden om ooit samen een kindje met haar te hebben en dat ze zo mooi zwanger zou zijn met haar buikje

wel, zie deze liefdesbaby als een nieuwe kans, een geschenk uit de hemel. Je bent 25, zo lang moet je toch niet meer studeren ( in nederland is het blijkbaar wel iets anders, maar kom), ga dan gaan werken en maak er het beste van.

dat je vreemdging, vond ze toch nooit een issue , zo'n vrouw vind je nooit meer. Je hebt de vrouw waar je zulke speciale gevoelens voor hebt, een liefdesbaby, en je mag nog heel vrouwelijk west-europa een neukbeurt geven
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:55:16 #199
88139 JoeyT
pi_27773354
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat werd eens tijd Joeymans...

ik ontken iedere betrokkenheid bij MB, ik dacht dat ik goed zat bij rood licht
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselen
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:56:17 #200
88139 JoeyT
pi_27773374
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomen en nog mooie jaren.

JoeyT, je wou altijd weer dat jullie bij elkaar kwamen, en je zag haar tot een paar dagen geleden nog doodgraag, en je hebt ons bovendien ooit toevertrouwd dat je het geweldig zou vinden om ooit samen een kindje met haar te hebben en dat ze zo mooi zwanger zou zijn met haar buikje

wel, zie deze liefdesbaby als een nieuwe kans, een geschenk uit de hemel. Je bent 25, zo lang moet je toch niet meer studeren ( in nederland is het blijkbaar wel iets anders, maar kom), ga dan gaan werken en maak er het beste van.

dat je vreemdging, vond ze toch nooit een issue , zo'n vrouw vind je nooit meer. Je hebt de vrouw waar je zulke speciale gevoelens voor hebt, een liefdesbaby, en je mag nog heel vrouwelijk west-europa een neukbeurt geven
hmmm ik heb t gevoel dat je dit niet serieus meent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')