100% eensch!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
vond dit wel een goede tekst
Het zijn juist de vrouwen en meisjes die een goede moeder willen zijn, die kiezen voor abortus. Zij beseffen dat zij op dit moment , en in hun omstandigheden, een baby niet kunnen geven wat die nodig heeft.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Vertaald: Of het nou echt mijn kind is of niet boeit me niet.
Ja dat is zeker een goedequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
vond dit wel een goede tekst
Het zijn juist de vrouwen en meisjes die een goede moeder willen zijn, die kiezen voor abortus. Zij beseffen dat zij op dit moment , en in hun omstandigheden, een baby niet kunnen geven wat die nodig heeft.
Ja. Met de krant van vandaag en een foto en een screenshot van fok.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
maak eens een foto van de positieve zwangerschapstest, dan heb je direct al de ongelovingen overtuigd
Weet ik niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef DarkElf het volgende:
kan ze niet beter eerst naar een huisarts gaan om een echte test te laten doen voordat je met van alles bezig gaat?
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennen
Ja is ook moeilijk. En ik heb altijd al moeite met mn kop dichthouden, daarom is dit wel een goede manier om het kwijt te kunnen. Het lijkt mij t best dat zo min mogelijk mensen het in mijn omgeving weten want als zij abortus zou plegen zou ze t denk ik niet fijn vinden dat mijn hele vriendengroep het weet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat je het moeilijk vind dat je er niet met iemand over kunt praten, iemand die er objectief tegenover staat...
hoe oud zijn jullie allebei nu?
de testen die je thuis kan doen, zijn even betrouwbaar als de testen bij de huisarts. Ze werken volgens volledig het zelfde principe en zijn van dezelfde kwaliteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef DarkElf het volgende:
kan ze niet beter eerst naar een huisarts gaan om een echte test te laten doen voordat je met van alles bezig gaat?
En Yvonne heeft weer eens gelijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!
ah prima, ja ik heb er godzijdank geen ervaringen meequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de testen die je thuis kan doen, zijn even betrouwbaar als de testen bij de huisarts. Ze werken volgens volledig het zelfde principe en zijn van dezelfde kwaliteit.
Nee hoor, de huisarts doet niet alleen dezelfde test, maar je kan hem waarschijnlijk ook nog zelf betalen, met consultkosten erbovenop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Ik heb de instantie alles uitgelegd in de mail en die zeiden dus dat ik een afspraak met hun kon maken. Maar misschien is dat idd wel wat slimmer...
Je bent niet de enige..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennen
jij ook al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat het een en dezelfde zijn
wat een rare felle reactiequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je meer bullshit verkoopt dan je zelf aankan. Ik ken JoeyT echt helemaal niet, we denken hoogstens over wat zaken hetzelfde. That's all!
Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kunnen jullie als modjes de IP-adressen niet controleren?
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
JoeyT
wat doe je wanneer zij echt achter haar besluit blijft staan om het kindje te houden?
dan heb ik dus echt respect voor je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...
idd maar dan zijn er nog genoeg die dat niet doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef DarkElf het volgende:
zoals ouderen altijd zeggen: oud genoeg om te neuken, is oud genoeg om te eventuele consequenties te snappen en dragen
Niet negatief bedoeld maar aan welke kant van de deur volg je die studie psychologie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja wat kan ik doen, dan word ik vader... Ik zal haar nooit alleen voor het kind laten opdraaien dus ik zal dan ook een echte vader worden voor het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar hoe en wat weet ik helemaal niet, ik weet alleen dat het kindje hier niet voor mag opdraaien en... Tsja ik weet t eig gewoon helemaal niet...
Whahahahah zo interessant is het ook weer niet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad dit heb ik al voorgesteld in het moderatie topic. Jullie hebben mijn toestemming...
Idd... Het is een fout van ons beiden en daarom zullen we ook allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, wat de keuze ook is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef DarkElf het volgende:
zoals ouderen altijd zeggen: oud genoeg om te neuken, is oud genoeg om te eventuele consequenties te snappen en dragen
zeg, kun je ontopic reagerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Whahahahah zo interessant is het ook weer niet..
Trancie
Ow ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg, kun je ontopic reageren
de vraag of JoeyT en Tranceptor 1 en dezelfde zijn (en het hele verhaal dus onzin) voegt verder niets toe.
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een doehetzelfgammatest is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar
hij zei toch dat hij samen met zijn ex een afspraak ging maken bij die hulpinstantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ow ja..
Ben je nou al bij de arts geweest JoeyTrancie?
ze zijn even betrouwbaar als die bij de dokterquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Frenkie het volgende:
Is dat een "nee"..??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...
Hoi, ben je zwanger?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je eerst beter in voordat je de betrouwbaarheid in twijfel gaat trekken...
Je bent iig bang genoeg om de ouders allemaal maar niet in te lichten. Ik dacht gelezen te hebben dat ze alles besprak met haar moeder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Het is een fout van ons beiden en daarom zullen we ook allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, wat de keuze ook is...
Twee testen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Het is één test. Ik zou toch wat meer zekerheid wensen voor ik beslissingen ga nemen
Wie weet is haar hormoonhuishouding een beetje in de war ofzo..
d'r zijn er toch al 2 gedaan die beide positief warenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Het is één test. Ik zou toch wat meer zekerheid wensen voor ik beslissingen ga nemen
Nee hoor, dat bepaalt je lul, dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Foo_niks het volgende:
Je ex bepaalt dus hoe de rest van je leven eruit ziet .
zowel predictor als clearblue zijn al gebruikt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
Is dat een "nee"..??
Het zijn 2 testen op verschillende dagen met verschillend merk... Nogmaals lees je beter in voordat je de betrouwbaarheid van zo'n test in twijfel gaat trekken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een "nee"..??
Ja bij dezelfde hulpinstantie kan je ook begeleiding krijgen na de abortus, maar dat zal ik allemaal nog even precies na vragen als ik daar ben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik hoop wel dat je ex gelijk ook professionele hulp gaat zoeken na de abortus. Abortus laten plegen is ontiegelijk zwaar voor een vrouw. Het vreet je psychisch op en als ze al borderliner is dan moet dat extra goed in de gaten gehouden worden
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn 2 testen op verschillende dagen met verschillend merk... Nogmaals lees je beter in voordat je de betrouwbaarheid van zo'n test in twijfel gaat trekken...
Wat is er voor? Die huisarts rekent je de kosten van de zwangerschapstest en het consult, en je krijgt een zelfde test als die je thuis kunt doen. Ze gaan écht niet met bloedtesten o.i.d. in de weer hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??
Ik zou gewoon meer zekerheid willen![]()
sorry maar dit flipt er ff uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je hebt nog negen maanden voordat het kindje er uit komt. Lijkt me tijd zat om een extra test door een arts te laten doen. Wat is er tegen??
Ik zou gewoon meer zekerheid willen![]()
Alleen GEEN 100% zekerheid dat het van JoeY isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zowel predictor als clearblue zijn al gebruikt.
is voor mij 100 % zekerheid.
bij de dokter wordt op hetzelfde hormoon hcg getest ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |