UPDATE:quote:OP DEEL 1Een aantal van jullie zullen mijn verhaal wel kennen, maar dit is dus een vervolg op Ik WILDE mijn vriendinnetje terug winnen!!!!!!!!!! Deel 2
Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat mn leven zo'n wending heeft gekregen dat ik er geen heil in zie om het verhaal in het oude topic voort te zetten. Als je mijn verhaal niet gelooft, wat ik overigens helemaal kan begrijpen, dan heb ik t liefst dat je niet reageert en bij jezelf denkt van: "laat die gozer maar lullen". Als je wel reageert onthou dan wel dat ik t nu echt ff niet meer weet.
Ik heb dus een relatie gehad van ongeveer 9 maanden met een meisje dat borderline heeft. In deze relatie hebben we heel veel problemen gehad wat dus te lezen is in vorige topics.
Vorige week hebben we de relatie beeindigd en afgesproken het contact helemaal af te breken. Op zich ging het steeds beter met me en begon ik mn leventje weer op te pakken...
Totdat ik gister een telefoontje van dr kreeg... Ze moest me iets vertellen, maar wilde t niet over de telefoon doen... Ik vond t sowieso raar dat ze me belde en t irriteerde mij een beetje. Ik zei dus dat ze t me gewoon over de telefoon moest vertellen, want ik kon dr morgen (vandaag dus) pas zien. Ik ging er vanuit dat of ze een ander had leren kennen of mij weer terug wilde.
Na lang geaarzel kwam het er dus uit. Ze is zwanger van me... Ze heeft gisteren een test gedaan en die is positief uitgevallen. Eerste wat ik vroeg was of het van mij is en dat viel natuurlijk niet echt in de smaak. Maar het is dus van mij... Ik stond gewoon met mn bek vol tanden... Wist echt niet wat ik moest zeggen. Het erge is dat ik haar een beetje ken en weet dat ze niet zo snel abortus zou laten plegen. En ik wil haar ook echt niet tot abortus dwingen tegen haar zin i, maar ik zie mij nu ook niet als vader. Daar ben ik veels te onverantwoordelijk voor en ik ben van mening dat een kindje een gezin verdient zoals ik dat heb gehad. Ik vertelde dus dat ik niet wil dat mijn kind opgevoed wordt in een gebroken relatie. Waarop zij zei dat we weer bij mekaar kunnen komen... Maar dat lost natuurlijk al helemaal niets op...
Ik weet het echt ff niet meer, het liefst schiet ik een kogel door mn kop (niet al te letterlijk opvatten)...
Hoe kan ik dit hebben laten gebeuren,,, WTF moet ik hier in godsnaam mee... Ik ben helemaal niet toe aan een kind. Ik studeer nog en zou dat graag willen afmaken... Graag zou ik ook adviezen krijgen van mensen die zelf voor deze keuze hebben gestaan... Hebben jullie t gehouden of weggehaald?
Ik ga vanavond naar haar toe en dan gaan we erover praten...
Ik weet t niet...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Hello_Kitty het volgende:
hier kan "goede tijden, slechte tijden" nog wat van leren.
*blijft de locale R&P-soap volgen*
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
maak eens een foto van de positieve zwangerschapstest, dan heb je direct al de ongelovingen overtuigd
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef diabolotin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nu ff ontopic: Ik ben blij dat jullie naar hulpinstanties stappen. Weet haar moeder het ondertussen al. Ik hoop voor het kind dat jullie een abortus laten plegen. Geen enkel kind verdiend het om bij zulke onstabiele ouders (moeder borderline, vader 'de student') terecht te komen...
tussen 3 en 4 weken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:58 schreef DarkElf het volgende:
misschien heb ik eroverheen gelezen maar hoe lang is ze nu zwanger?
Ik vind het ook goed dat je daar naar toe hebt gebeld. Misschien kunnen hun een ander licht schijnen op de situatie. Alleen heeft Tranceptor wel een punt, uit jouw verhaal kan ik opmaken dat ze inderdaad het kindje wilt houden en gewoon met jou een gezinnetje wilt starten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...
Idd het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. En zij moet er natuurlijk ook achter staan anders zal dit haar leven kapot maken... Daarom zal professionele hulp ons echt goed doen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Het lijkt me absoluut de beste keuze om het kind weg te laten halen gezien de omstandigheden. Theorie is alleen nogal wat anders als praktijk. Sja meer dan erover praten en er samen proberen uit te komen zit er niet op. Ik heb echter het gevoel bij dit verhaal dat ze heil blijft zien in een nieuwe relatie 'voor het kind'. Stink daar niet in!
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...quote:
ze zal het haar moeder toch een keer moeten vertellen (ze hadden toch zo'n open en sterke band?) Wanneer is ze van plan dat te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej haar moeder weet t nog niet. Daar twijfelde ze nog over. Ik ben blij dat ik zo'n snelle reactie heb gekregen van de hulporganisatie en heb dr ook echt een goed gevoel bij. Iemand had trws de link van die organisatie in mn vorige topic gepost en ik ben dus echt heel blij dat ik dat topic had geopend...
weten jullie beiden de exacte datum niet meer van die ene wip zonder condoomquote:
Hebben we haar weer... Ik heb predictor gebruikt, gisteren had zij clear blue gebruikt. Predictor hebk dus gezien , moest over een het roze gedeelte van t staafje plassen, het staafje stopje in dat plastic ding en dan zou je 4 minuten moeten wachten, echter binnen notime was t al duidelijk t gaf dik roze aan met een dikke stip. Op de bruiksaanwijzing stond nog dat ook heel licht roze zwangerschap betekent. Van daar dat ik zei 'een dik vet positief' resultaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...![]()
ga jij dat in je agenda noteren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weten jullie beiden de exacte datum niet meer van die ene wip zonder condoom
Echt je zeurt, misschien dat ik het weet met een kalender erbij, t was op een maandag of dinsdagochtend... Volgens mij de dinsdag na 2e pinksterdag...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik zou haar verdomd goed duidelijk maken dat jullie voorlopig nog helemaal niet samen zijn en het dus geen gelukkig gezinnetje wordt. Wel zo eerlijk naar haar toe, vind je niet? Want een kind alleen is geen goede basis om je relatie weer op te pikken, naar mijn idee. Misschien verandert dat een en ander aan haar ideeën.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:
Zij denkt dat we kunnen samenkomen en een gelukkig gezinnetje kunnen worden.
Ik heb je mijn broers bewijs toch laten zien op foto?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil bewijzen dat joeyt niets afweet van zwangerschapstesten : de woorden ' een dik vet positief resultaat' om te beschrijven dat de test positief was, vind ik nogal vaag... maar that's me ...![]()
rot toch op man...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:07 schreef Foo_niks het volgende:
Goh,manipulatief gedrag in de overtreffende trap.
Nou ja het is natuurlijk nooit saai.
Je weet s'ochtends niet wat je s'avonds aantreft,als je er mee doorgaat.
Plus dat je een mooi object voor je psychologie studie hebt,maarre ........
ze heeft je gisteravond wel lekker gepijpt?
Het is je ex,het werkte niet denk je dat de komst van zo'n strontspuiter daar verandering in kan brengen.
Dat het bij jou nou doorgaans bij een wip blijft ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Het komt haar niet goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
verstandig dat je een hulpinstantie hebt ingeschakeld en goed dat je een goed gesprek met haar erover hebt gehad. Overigens komt die zwangerschap haar wel enorm goed uit. Blijkbaar wil ze je toch terug.
Maar ik denk dat wat je nu besloten hebt zeker het verstandigst is. Als je allebei al weet dat je het kind geen toekomst kan bieden dan moet je er niet aan beginnen. Tevens is dit wel een hele slechte basis om weer bij elkaar te komen natuurlijk.
sterkte met de afwikkeling iig.
Ja idd en daar moet ik ook heel duidelijk in zijn. Maar ook ik vind dat erg moeilijk omdat ik zo veel voor dat meisje voel...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haar verdomd goed duidelijk maken dat jullie voorlopig nog helemaal niet samen zijn en het dus geen gelukkig gezinnetje wordt. Wel zo eerlijk naar haar toe, vind je niet? Want een kind alleen is geen goede basis om je relatie weer op te pikken, naar mijn idee. Misschien verandert dat een en ander aan haar ideeën.
ynske... dit is fok... je kunt hier wel enig geetter verwachten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
rot toch op man...
hier wordt toch niet om gevraagd...
etteren doe je maar in de speeltuin
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
hoelaat hebben jullie vandaag die afspraak (of vergis ik me in de dag?)
ben ik met je eens... maar een kleinbeetje fatsoen valt toch wel op te brengen, en jah ik kan tegen kritiek en onzin posts maar deze vonk toch een beetje erg botquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef diabolotin het volgende:
[..]
ynske... dit is fok... je kunt hier wel enig geetter verwachten...
on topic: JoeyT: heb je haar ondertussen wel duidelijk gemaakt dat jullie exen blijven (of kom je nu op je standpunt terug)
Beetje bot, maar zet de feiten nou eens op een rij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
rot toch op man...
hier wordt toch niet om gevraagd...
etteren doe je maar in de speeltuin
blaat blaat blaat, je mag zeggen wat je wilquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
Dat het bij jou nou doorgaans bij een wip blijft ...![]()
netjes dat ze zo snel reageerden..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...
wanneer het haar het beste uit komt?!!?!??!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren (toen ze al gesloten waren) gemaild en vanochtend een mail terug gekregen. Ik moet zo mn ex bellen en vragen wanneer het haar het beste uitkomt en daarna bellen naar die instantie om een afspraak te maken...
daar heb je ook idd gelijk inquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Beetje bot, maar zet de feiten nou eens op een rij.
Beeindig het netjes als je je verantwoordelijk voelt,maar er is niemand gebaat bij een voorzetting relatie op dit moment naar mijn mening.
ach, we kennen JoeyT allemaal van fok!, en weten dat hij goed is in overdrijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
blaat blaat blaat, je mag zeggen wat je wil
ik vind het gewoon door en doortriest dat je dit verhaal gelooft, tranceptor. Mensen die JoeyT alleen kennen van dit verhaal op fok! zouden hun wenkbrauwen al moeten fronsen, maar dat jij dit gelooft, dat slaat werkelijk alles. Weer eens bewezen dat je mannen werkelijk alles kan wijsmaken.
Ha, ik ben dus niet de enige die dat zinloze geblaat in twijfel trekt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind het gewoon door en doortriest dat je dit verhaal gelooft, tranceptor. Mensen die JoeyT alleen kennen van dit verhaal op fok! zouden hun wenkbrauwen al moeten fronsen, maar dat jij dit gelooft, dat slaat werkelijk alles. Weer eens bewezen dat je mannen werkelijk alles kan wijsmaken.
Ik ben vrij goedgelovig, ignorance is bliss...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Jullie hebben een verkeerd beeld van haar... Dit is iets wat zij ook heel graag wilt. En of ik nou de afspraak maak voor morgenochtend of morgen middag maakt helemaal niets uit. Lijkt me niet meer dan logisch om het even met haar te overleggen. Ik hoef haar al helemaal niet mee te sleuren....quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef diabolotin het volgende:
[..]
wanneer het haar het beste uit komt?!!?!??!!!
ex: 'ja sorry, maar dan kan ik niet, heb een afspraak bij de kapper/beautysalon/teenschimmelverwijderaar....'
Man, je hebt het hier wel over een eventuele abortus provocatus (zoals dat soms zo mooi wordt genoemd). Maak een afspraak en neem haar gewoon mee!!
Vertaald: Of het nou echt mijn kind is of niet boeit me niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
Ze is zwanger of t nou 3 weken of 4 weken is boeit me niet.
Ergens heb ik het idee dat Tranceptor en JoeY elkaar kennenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Niet alle mannen hoor petitlapin, ik ben dit topic ook een paar dagen al aan het volgen en ik geloof er werkelijk geen snars van...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef petitlapin het volgende:
Ga dr nou gewoon niet meer op in... Het boeit idd niet of je t nou wel of niet gelooft. Ik weet dat ik er wat aan heb. Die hulpinstantie heb ik van 1 van jullie gekregen en dat vind ik echt heel tof.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, we kennen JoeyT allemaal van fok!, en weten dat hij goed is in overdrijven.
maar stel dat dit WEL waar is, dan zou eenbeetje steun ook wel prettig zijn.
en is het niet waar, nou dan lacht JoeyT zich rot in zijn vuistje... boeit mij wat
@JoeyT, euhm gekke vraag maareh weten jouw ouders het al? en hoe reageerden zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |