abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:42:54 #251
37769 erodome
Zweefteef
pi_27775032
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijne wel, in dit geval, en in alle gevallen waar het zwangerraken samenvalt met het feit dat de man op het punt staat je te verlaten.

JoeyT neukt zich blijkbaar een slag in de rondte, hij vindt ook dat hij niet de rest hoeft te haten om 1, dus liefde en sex zijn voor hem 2 gescheiden zaken.
De vriendin vindt dat niet fijn, zo zei hij, ze laat ze het toe, niet geheel onwaarschijnlijk uit angst om hem kwijt te raken... en wat gebeurt er, ondanks haar tolerante houding, raakt ze hem toch kwijt, et volia, plots is mevrouw zwanger.

Ja sorry 1 + 1 = 2 hoor bij mij, ik redeneer dan niet vanuit de eigen moraal en mededogen, maar gewoon sec op wat ik lees.
Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????

Zo is mijn moeder er ook net nadat ze wegging bij de vader van mijn broer achter gekomen dat ze zwanger was, alleen heeft zij ervoor gekozen niets te zeggen omdat ze hem niet terug in haar leven wilde.

Dingen kunnen rot uitvallen, zeker als het om domme ongelukjes gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:44:49 #252
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27775104
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik dacht dat Borderliners iets was wat vrijwel alleen bij vrouwen voorkwam..
Maar wij hebben weer mannen hoor..
En dan nog een schizofreen ook
Dat schijnt ja. Het lijkt zo onwaarschijnlijk, maar het komt voor. Overigens is het inmiddels losgekoppeld van de schizofrenie; Het is een persoonlijkheidsstoornis
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27775141
Mijn oprechte condoleances Joey, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27775216
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top. Ik heb graag dat je dat terugneemt.

Dat je MissBliss een wijze dame vind is leuk voor je, ik heb daar een andere mening over.
dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beter

iemand geeft een verwijt => zwijg, je weet er niets van, je hebt er geen verstand van

Men, je bent gewoon bij het grof huisvuil gezet, waarom interesseert me zelfs niet, ik kan me er wel iets bij inbeelden, want je bent me wel een onhebbelijk creatuur, en bovendien ben je zo oneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindig saai, vervelend en zo zelfingenomen dat een bezoek aan de psychiater wel gewenst wordt. In het singletopic heb je werkelijk al 254852987 keer hetzelfde verwoord over jouw amoureuze 'problemen', die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ... en dat je na je breuk van je korte flutflirt met MB, waarvoor wij met veel mededogen en meewarig respect moeten over praten, nog wanhopig haar aandacht wou trekken, is een feit dat wij hier allemaal met veel geneugte en leedvermaak hebben mogen vaststellen ... en inderdaad, het was immens waardeloos allemaal ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27775258
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Een kerel die het kind niet wil hoef ik ook niet in mijn buurt, maar de TS zegt toch heel wat anders, die zegt nog niet toe te zijn aan kinderen, maar als hij dan toch een kind zou krijgen wel verantwoordelijkheid te willen nemen, is nogal een ander verhaal...

Er is een verschil tussen liever nog geen vader willen zijn en helemaal geen vader willen zijn.

Maar dit gaat niet zozeer om hun 2-en, dit gaat om het kind, haal de discussie over die 2 personen ertussenuit en ga kijken naar wat goed is voor het kind, in dit geval zal weghalen misschien wel het beste zijn zo in deze situatie, maar als dat niet wil dan moet er gekeken worden wat dan het beste is.

En het beste is toch echt nogsteeds 2 ouders die zich voor het kind in willen zetten, of die nu samen wonen of niet...
Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.

Ik vind het niet okay dat een man volkomen buiten de beslissing Ja of Nee gehouden wordt, gewoon maar moet afwachten wat Madam beslist.
Als de vrouw het weg wilt laten halen en de man komt op voor het , ZIJN ongeboren kind, dan kan hij dus te horen krijgen "Het is MIJN lijf, IK beslis daarover, IK moet het dragen , IK zal puntje bij paaltje de meeste zorg op me moeten nemen"
Als de vrouw het wilt houden en de man niet , dan wordt het net zo goed dus "Het is MIJN lijf, IK beslis erover etc etc"

Een man heeft dus geen rechten blijkbaar, alleen maar plichten en het is zijn plicht om het vaderschap te omarmen, of minimaal financieel er gedeeltelijk of ms helemaal voor op te draaien.

En dat vind ik niet fair.
Als je als vrouw de man buiten spel zet bij de beslissing Houden of Niet Houden, calculeer dan ook in dat de kans er is dat hij zichzelf buiten spel zet, mocht jij beslissen dat het HOUDEN wordt.

Snappie?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:49:27 #256
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27775271
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ...
Weet je hoe irritant dat is
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 14:49:54 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27775285
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beter

iemand geeft een verwijt => zwijg, je weet er niets van, je hebt er geen verstand van

Men, je bent gewoon bij het grof huisvuil gezet, waarom interesseert me zelfs niet, ik kan me er wel iets bij inbeelden, want je bent me wel een onhebbelijk creatuur, en bovendien ben je zo oneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindig saai, vervelend en zo zelfingenomen dat een bezoek aan de psychiater wel gewenst wordt. In het singletopic heb je werkelijk al 254852987 keer hetzelfde verwoord over jouw amoureuze 'problemen', die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ... en dat je na je breuk van je korte flutflirt met MB, waarvoor wij met veel mededogen en meewarig respect moeten over praten, nog wanhopig haar aandacht wou trekken, is een feit dat wij hier allemaal met veel geneugte en leedvermaak hebben mogen vaststellen ... en inderdaad, het was immens waardeloos allemaal ...
compleet off topic
deze muts ging ook nog proberen dat getal uit te spreken

@ Joey, succes vanmiddag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27775539
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????

Zo is mijn moeder er ook net nadat ze wegging bij de vader van mijn broer achter gekomen dat ze zwanger was, alleen heeft zij ervoor gekozen niets te zeggen omdat ze hem niet terug in haar leven wilde.

Dingen kunnen rot uitvallen, zeker als het om domme ongelukjes gaat...
Ze is nu drie weken zwanger, 1 gemiste menstruatie dus , maar het is toch wel heel frappant dan dat ze pas een zwangersschaps test doet NA dat ze te horen krijgt dat het echt over is.

Als ze al in de zenuwen zat over die gemiste menstruatie waarom dan niet meteen een testje doen

Nee, iets te toevallig allemaal
Oh en niets bijzonders verder feitelijk, ze is de eerste niet die zo handig te werk gaat.

Hetgeen niet betekent dat ieder óngeplande zwangerschap een uitgekiend iets is, natuurlijk niet, maar daar waar een vrouw een man ABSOLUUT niet kwijt wil, hem terugwilt, hem voor zich alleen wilt en dan opeens zwanger raakt, tjaaa....

Vergeet ook niet dat de heer in kwestie regelmatig buiten de deur neukte, zij dat niet echt prettig vond, maar eieren voor haar geld koos in deze.... ook daarin is ze de eerste niet, vrouwen die zichzelf tekort doen om maar te pkeasen en zo de man te houden.
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 14:57:55 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27775547
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

compleet off topic

@ Joey, succes vanmiddag
Maar wel leuk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:58:48 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_27775582
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.

Ik vind het niet okay dat een man volkomen buiten de beslissing Ja of Nee gehouden wordt, gewoon maar moet afwachten wat Madam beslist.
Als de vrouw het weg wilt laten halen en de man komt op voor het , ZIJN ongeboren kind, dan kan hij dus te horen krijgen "Het is MIJN lijf, IK beslis daarover, IK moet het dragen , IK zal puntje bij paaltje de meeste zorg op me moeten nemen"
Als de vrouw het wilt houden en de man niet , dan wordt het net zo goed dus "Het is MIJN lijf, IK beslis erover etc etc"

Een man heeft dus geen rechten blijkbaar, alleen maar plichten en het is zijn plicht om het vaderschap te omarmen, of minimaal financieel er gedeeltelijk of ms helemaal voor op te draaien.

En dat vind ik niet fair.
Als je als vrouw de man buiten spel zet bij de beslissing Houden of Niet Houden, calculeer dan ook in dat de kans er is dat hij zichzelf buiten spel zet, mocht jij beslissen dat het HOUDEN wordt.

Snappie?
Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...
Ik zou het graag anders zien, dat er bv gesteld wordt dat als de man een kind wil houden en er de volle verantwoordelijkheid voor wil nemen de vrouw geen abortus mag plegen.

Ook zij is net zo verantwoordelijk ervoor dat dat leven in haar buik zit, zij heeft ook onbeschermde seks gehad, maar dat wordt altijd snel vergeten, dat komt door die in slechte mannen natuurlijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27775592
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

compleet off topic
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 15:01:33 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27775680
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
thnx die had ik net ff nodig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_27775727
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27775739
Neeh

Tjeetje Joey, je krijgt het wel voor elkaar zeg, eerst je topics en nu een kind.
Wow!

Naja, de rest lees ik later wel, zie dat het al deel 2 is .
Maar sterkte dan maar en hopen dat de zwangerschap, bevalling etc voorspoedig verlopen.
En dat het een heel lief kindje wordt . Of gaan jullie toch abortus doen? Naja, ik lees het nog wel.

en als dit een hoax is, mén
pi_27775783
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...
Ik zou het graag anders zien, dat er bv gesteld wordt dat als de man een kind wil houden en er de volle verantwoordelijkheid voor wil nemen de vrouw geen abortus mag plegen.

Ook zij is net zo verantwoordelijk ervoor dat dat leven in haar buik zit, zij heeft ook onbeschermde seks gehad, maar dat wordt altijd snel vergeten, dat komt door die in slechte mannen natuurlijk
Dan begrijpen we elkaar
Als een vrouw vindt dat zij het alleenrecht heeft over het ongeboren kind, trek het dan ook door na de geboorte, ga dan niet opeens de betrokkenheid die je eerst weigerde te accepteren, opeisen.
Als je er samen niet uitkomt, de man wilt het echt niet, is echt wanhopig over het idee dat er een kind komt, laat hem dan gaan.
Wat heb je aan een vader die er niet echt is, maar met tegenzin, is dat goed voor een kind?
Begrijp me goed, tuurlijk is de meeste ideale situatie 2 liefhebbende ouders, maar als het niet kan, maak er dan het beste van met wat je hebt, en als dat jij alleen betekent, so be it.
pi_27775809
Schaamteloze TVP again
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 15:08:12 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27775881
wat ik me afvraag is, hoe wij zouden reageren als we in de schoenen van JoeyT of zijn ex zouden staan...

ik weet niet of ik de keuze kon maken om het kindje te laten komen (denk t niet toen ik 20 was, nu zou het een iets andere zaak zijn, maar ben wel van mening dat ik t een stabile basis moet kunnen bieden) maar de keuze om t weg te laten halen is ook verdomde moeilijk
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:30:04 #268
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27776587
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!

En dat ze je vorige week kon terugkrijgen flikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNEL , laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"

Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!
ik ben het niet zo vaak met je eens maar in deze moet ik je echt gelijk geven
JoeyT is flink genaaid door dat labiele mokkel
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:46:01 #269
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_27777051
Het is idd helemaaaaaaaal niet zekers of die baby wel van JoeTrTrancy is. Borderline-teven gaan wel vaker, in een bui van extreme afhankelijkheid, rondnueken met jan en alleman.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_27777120
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Je hebt haar hier op Fok gewoon lopen stalker, Labello, je bent er voor geband dus niets over de top, meneer, wel waardeloos, van jou ja, en mega onvolwassen en ook best wel treurig en licht ziek, maar goed, dat is off topic.

Terug naar de andere Labello, JoeyT
Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken. Stalken is constant bellen, smsen en mailen en dat heb ik in geen geval gedaan.

Labello, scheld dan als een volwassen wijf als je denkt zo verheven boven mij te voelen.

Dat ik dat gedaan heb heeft ook meer te maken met de reden die zij aangaf, waar jij niks maar dan ook niks van weet. Zo ga je niet met mensen om en zeker niet met mensen die om je geven.

Als jij zo behandeld werd, zou je ook over de zeik gaan. Dat hier posten was het niet het allerslimste en kenmerk me vooral als onvolwassen en lastigvallend, dat heb ik verdiend. Stalker is echter iets van een hele andere orde en ik hoop echt dat jij dat niet mee gaat maken.

Wat betreft JoeyT vind ik het voor hem spreken dat hij zijn best doet er samen uit te komen. Natuurlijk heeft zij hem een kind aangenaaid, maar goed hij probeert er met haar uit te komen. Er zijn zat vaders die gewoon doei zeggen en met de noorderzon vertrokken zijn.

BTW Dat hele gezeik over dat ik JoeyT zou zijn is ook een flink end belachelijk. Ik heb geen in bruik zijnde klonen en ook nooit gehad. Ik neem nooit een blad voor de mond en heb dus ook geen klonen nodig. Ik zie ook precies niet hoe ik op dezelfde tijdstippen zou kunnen posten en waarom onze I.P's verschillen. Zoveel verstand heb ik niet van computers

[ Bericht 9% gewijzigd door Tranceptor op 09-06-2005 15:57:55 ]
pi_27777381
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken.

Labello, scheld dan als een volwassen wijf als je denkt zo verheven boven mij te voelen.

Dat ik dat gedaan heb heeft ook meer te maken met de reden die zij aangaf, waar jij niks maar dan ook niks van weet. Zo ga je niet met mensen om en zeker niet met mensen die om je geven.

Als jij zo behandeld werd, zou je ook over de zeik gaan. Dat hier posten was het niet het allerslimste en kenmerk me vooral als onvolwassen en lastigvallend, dat heb ik verdiend. Stalker is echter iets van een hele andere orde en ik hoop echt dat jij dat niet mee gaat maken.

Wat betreft JoeyT vind ik het voor hem spreken dat hij zijn best doet er samen uit te komen. Natuurlijk heeft zij hem een kind aangenaaid, maar goed hij probeert er met haar uit te komen. Er zijn zat vaders die gewoon doei zeggen en met de noorderzon vertrokken zijn.
Ik zou je wanhopige verdediging voortaan graag iets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt
pi_27777416
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik zou je verdediging voortaan igraag ets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt
Ik word niet graag geportretteerd als stalker, gek he...

Ik heb mij meer dan afdoende uitgelegd, tissue
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:59:13 #273
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27777455
Tranciepipo wie zegt dat jullie IP's verschillen? En wat maak je je druk mên...
pi_27777662
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef Frenkie het volgende:
Tranciepipo wie zegt dat jullie IP's verschillen? En wat maak je je druk mên...
Dat zeg ik en dat JoeyT en ik over een kam worden geschoren vind ik niet zo erg.

Ik hou er echter niet van om weggezet te worden als stalker, stalking is een strafbaar iets en vind ik niet geschikt om te pas en te onpas te gebruiken. Fok! is het leven niet en als je hier iemand 'lastigvalt' is dat geen stalking. Ik heb haar zelfs niet 1 keer gebeld of gesmst meer nadat het definitief uit was na die dag. Ik hou hier niet van, echt niet...
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:06:29 #275
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27777730
Nou ja.. je zal je wel opgedrongen hebben. Of dat nu per foon, sms, mail of fok is, maakt natuurlijk ook niet uit.
Waarim ben je eik gedumpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')