Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijne wel, in dit geval, en in alle gevallen waar het zwangerraken samenvalt met het feit dat de man op het punt staat je te verlaten.
JoeyT neukt zich blijkbaar een slag in de rondte, hij vindt ook dat hij niet de rest hoeft te haten om 1, dus liefde en sex zijn voor hem 2 gescheiden zaken.
De vriendin vindt dat niet fijn, zo zei hij, ze laat ze het toe, niet geheel onwaarschijnlijk uit angst om hem kwijt te raken... en wat gebeurt er, ondanks haar tolerante houding, raakt ze hem toch kwijt, et volia, plots is mevrouw zwanger.
Ja sorry 1 + 1 = 2 hoor bij mij, ik redeneer dan niet vanuit de eigen moraal en mededogen, maar gewoon sec op wat ik lees.
Dat schijnt ja. Het lijkt zo onwaarschijnlijk, maar het komt voor. Overigens is het inmiddels losgekoppeld van de schizofrenie; Het is een persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borderliners iets was wat vrijwel alleen bij vrouwen voorkwam..
Maar wij hebben weer mannen hoor..
En dan nog een schizofreen ook
dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top. Ik heb graag dat je dat terugneemt.
Dat je MissBliss een wijze dame vind is leuk voor je, ik heb daar een andere mening over.
Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Een kerel die het kind niet wil hoef ik ook niet in mijn buurt, maar de TS zegt toch heel wat anders, die zegt nog niet toe te zijn aan kinderen, maar als hij dan toch een kind zou krijgen wel verantwoordelijkheid te willen nemen, is nogal een ander verhaal...
Er is een verschil tussen liever nog geen vader willen zijn en helemaal geen vader willen zijn.
Maar dit gaat niet zozeer om hun 2-en, dit gaat om het kind, haal de discussie over die 2 personen ertussenuit en ga kijken naar wat goed is voor het kind, in dit geval zal weghalen misschien wel het beste zijn zo in deze situatie, maar als dat niet wil dan moet er gekeken worden wat dan het beste is.
En het beste is toch echt nogsteeds 2 ouders die zich voor het kind in willen zetten, of die nu samen wonen of niet...
Weet je hoe irritant dat isquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ...
compleet off topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is altijd jouw verweer hé, de rest heeft van niets verstand, je weet het altijd beter
iemand geeft een verwijt => zwijg, je weet er niets van, je hebt er geen verstand van![]()
Men, je bent gewoon bij het grof huisvuil gezet, waarom interesseert me zelfs niet, ik kan me er wel iets bij inbeelden, want je bent me wel een onhebbelijk creatuur, en bovendien ben je zo oneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindig saai, vervelend en zo zelfingenomen dat een bezoek aan de psychiater wel gewenst wordt. In het singletopic heb je werkelijk al 254852987 keer hetzelfde verwoord over jouw amoureuze 'problemen', die zo futiel en banaal zijn als het probleem van de velletjes rond mijn vingernagel ... en dat je na je breuk van je korte flutflirt met MB, waarvoor wij met veel mededogen en meewarig respect moeten over praten, nog wanhopig haar aandacht wou trekken, is een feit dat wij hier allemaal met veel geneugte en leedvermaak hebben mogen vaststellen... en inderdaad, het was immens waardeloos allemaal ...
Ze is nu drie weken zwanger, 1 gemiste menstruatie dus , maar het is toch wel heel frappant dan dat ze pas een zwangersschaps test doet NA dat ze te horen krijgt dat het echt over is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo dat dat zo samenvalt, of heeft de bevruchting plaatsgevonden toen ze nog gewoon samen waren????
Zo is mijn moeder er ook net nadat ze wegging bij de vader van mijn broer achter gekomen dat ze zwanger was, alleen heeft zij ervoor gekozen niets te zeggen omdat ze hem niet terug in haar leven wilde.
Dingen kunnen rot uitvallen, zeker als het om domme ongelukjes gaat...
Maar wel leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
compleet off topic
deze muts ging ook nog proberen dat getal uit te spreken![]()
@ Joey, succes vanmiddag
Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Het ging mij om het feit dat er gezegd wordt dat een man niets te zeggen heeft over het wel of niet houden van het kind, Erodome, omdat het HAAR (moeders) lijf is, en alleen zij er dus wat over te zeggen heeft.
Ik vind het niet okay dat een man volkomen buiten de beslissing Ja of Nee gehouden wordt, gewoon maar moet afwachten wat Madam beslist.
Als de vrouw het weg wilt laten halen en de man komt op voor het , ZIJN ongeboren kind, dan kan hij dus te horen krijgen "Het is MIJN lijf, IK beslis daarover, IK moet het dragen , IK zal puntje bij paaltje de meeste zorg op me moeten nemen"
Als de vrouw het wilt houden en de man niet , dan wordt het net zo goed dus "Het is MIJN lijf, IK beslis erover etc etc"
Een man heeft dus geen rechten blijkbaar, alleen maar plichten en het is zijn plicht om het vaderschap te omarmen, of minimaal financieel er gedeeltelijk of ms helemaal voor op te draaien.
En dat vind ik niet fair.
Als je als vrouw de man buiten spel zet bij de beslissing Houden of Niet Houden, calculeer dan ook in dat de kans er is dat hij zichzelf buiten spel zet, mocht jij beslissen dat het HOUDEN wordt.
Snappie?
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
compleet off topic
deze muts ging ook nog proberen dat getal uit te spreken![]()
thnx die had ik net ff nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tweehonderdvierenvijftigmiljoenachthonderdtweeenvijftigduizendnegenhonderdzevenentachtig.
Dan begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Snappie helemaal en 100% mee eens, helaas werkt het alleen niet zo...
Ik zou het graag anders zien, dat er bv gesteld wordt dat als de man een kind wil houden en er de volle verantwoordelijkheid voor wil nemen de vrouw geen abortus mag plegen.
Ook zij is net zo verantwoordelijk ervoor dat dat leven in haar buik zit, zij heeft ook onbeschermde seks gehad, maar dat wordt altijd snel vergeten, dat komt door die in slechte mannen natuurlijk
ik ben het niet zo vaak met je eens maar in deze moet ik je echt gelijk gevenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze heet je gewoon GENAAID, JoeyT , letterlijk maar vooral figuurlijk, ze zag de bui hangen, i.e. Joey nooit meer zien, hoe houd ik hem bij me, bingo! baby!
En dat ze je vorige week kon terugkrijgenflikker toch op, je nuekt gewoon anderen tussen de bedrijven door, nu heeft ze een extra troef in handen, zodra JIJ denkt van wat vrijheid (en sex) t ekunnen genieten, gaat de telefoon en hoor je een over de toeren mammie aan de lijn
"KOM SNEL , laat me dit niet alleen doeeeeeeeeeeeen, ik kan het niet aaaaaaaaaaaan, je bent verdomme de vader, zorg jij ook eens voor hem, kloooooooooooootzak, en den k je nu echt dat ik uit kom met die rottige 50 euro van je, ploert dat je er bent, en maar neuken met die slettebakken zeker, ondetussen, geld uitgeven aan hen, drank, nou ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!"
Je leven is vanaf nu uitgestippeld, JoeyT, wake up and smell the nappies!!!!!!!!!!!
Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken. Stalken is constant bellen, smsen en mailen en dat heb ik in geen geval gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hebt haar hier op Fok gewoon lopen stalker, Labello, je bent er voor geband dus niets over de top, meneer, wel waardeloos, van jou ja, en mega onvolwassen en ook best wel treurig en licht ziek, maar goed, dat is off topic.
Terug naar de andere Labello, JoeyT
Ik zou je wanhopige verdediging voortaan graag iets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt klaarblijkelijk geen enkel flauw idee wat stalken is. Nou ik hoop voor je dat je nooit echt gestalked was, maar een beetje zuigen en etteren op een forum kan in de verste verte niet opgevat worden als stalken.
Labello, scheld dan als een volwassen wijf als je denkt zo verheven boven mij te voelen.
Dat ik dat gedaan heb heeft ook meer te maken met de reden die zij aangaf, waar jij niks maar dan ook niks van weet. Zo ga je niet met mensen om en zeker niet met mensen die om je geven.
Als jij zo behandeld werd, zou je ook over de zeik gaan. Dat hier posten was het niet het allerslimste en kenmerk me vooral als onvolwassen en lastigvallend, dat heb ik verdiend. Stalker is echter iets van een hele andere orde en ik hoop echt dat jij dat niet mee gaat maken.
Wat betreft JoeyT vind ik het voor hem spreken dat hij zijn best doet er samen uit te komen. Natuurlijk heeft zij hem een kind aangenaaid, maar goed hij probeert er met haar uit te komen. Er zijn zat vaders die gewoon doei zeggen en met de noorderzon vertrokken zijn.
Ik word niet graag geportretteerd als stalker, gek he...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zou je verdediging voortaan igraag ets langer zien, Labello, dan weet ik zeker dat ik een gevoelige snaar geraakt hebt
Dat zeg ik en dat JoeyT en ik over een kam worden geschoren vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef Frenkie het volgende:
Tranciepipo wie zegt dat jullie IP's verschillen? En wat maak je je druk mên...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |