Och, z'n date zal vast een travestiet blijken te zijn. Is weer eens wat anders dan een standaard date-verhaaltjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef milagro het volgende:
ik zou vooral condooms mee nemen, maa rgoed, dat ben ik
niet doen, nog meer verhaallijnen kunnen we hier niet aan. GTST is al heel moeilijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Maar om weer ff serieus te doen...
In het singles topic had ik al gemeld dat ik afgelopen maandag een date had (nog voor HET nieuws) en morgen zou ik een tweede date met dat meisje hebben. Mijn beste vriend zegt dat ik mn leven niet moet laten stilstaan door dit gebeuren en gewoon met t meisje uitgaan... Ik denk dat ik t moet afkappen... Wat denken jullie?
Wat zeik je dan, joh, eikelquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog t geluk dat er wel een echt kindje in haar buik zit
Bofkont ben ik![]()
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat zeik je dan, joh, eikel
Loopt 2 topics lang te janken over een zwangere vriendin, mijn GOD, je bent een borderliner , hè, kan niet anders, je weet zelf niet meer wat je wilt en lult en verzint
ik zou het nochtans een schitterend plot vinden, moest hij die tweede nu ook zwanger maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef merdeka het volgende:
niet doen, nog meer verhaallijnen kunnen we hier niet aan. GTST is al heel moeilijk.
\Misschien moet jij maar weer eens een afscheidstopic openen, Labelloquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...![]()
Het is maar een tip.![]()
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
\Misschien moet jij maar weer eens een afscheidstopic openen, Labello
Heb je de topics wel doorgelezen, merdeka.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef merdeka het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er zat van die gevallen, met waarschijnlijk een gevaarlijk hoog percentage borderliner-meisjes.
Maar om alle vrouwen die per ongeluk zwanger raken over 1 kam te scheren vind ik niet terecht. Je kan ook niet zeggen of een dergelijk scenario hier het geval is.
Ik weet uit eigen ervaring dat ook bij een niet gewenste zwangerschap een miskraam een grote impact heeft. En ook dat er dan achteraf gezegd wordt ´dat het wel toneelspel zal zijn geweest´. Het is gewoonweg klote als iedereen daar gelijk van uit gaat.
tuuuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...
Voor de rest post ik amper nog in R&P.
heb jij vet geluk dat het singletopic naar GC is verhuisdquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Dit gedoe met JoeyT was te goed om te missen, zeg nou zelf...
Voor de rest post ik amper nog in R&P.
dat doe jij nooit, héquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Grappig dat allerlei mensen als Milagro geen idee hebben waar ze over praten, maar wel de noodzaak voelen om onder het genot van een hapje en een drankje teveel verregaande conclusies te trekken en insinuaties te maken.![]()
Grappig dat de mening van een voor de zoveelste keer gedumpte stalker er zo heel erg niet toe doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
Grappig dat allerlei mensen als Milagro geen idee hebben waar ze over praten, maar wel de noodzaak voelen om onder het genot van een hapje en een drankje teveel verregaande conclusies te trekken.![]()
Laat dat nou precies de reden zijn dat ik hier weg ben.quote:
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top. Ik heb graag dat je dat terugneemt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Grappig dat de mening van een voor de zoveelste keer gedumpte stalker er zo heel erg niet toe doet.
MissBliss, u is een wijze dame
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij vet geluk dat het singletopic naar GC is verhuisd
Heel makkelijk praten, maar wat straks uit haar lijf gaat komen is zij niet, maar een kind, een kind die hier niet om gevraagd heeft he, die dan lekker het slachtoffer wordt van 2 domme ouders....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij heeft anders geen enkele moeite om dat van jou op zijn kop te zetten, hè
Jij kan haar niet dwingen een abortus te laten doen, het is tenslotte HAAR lijf.
Zij kan jou niet dwingen het vaderschap te omarmen, het is tenslotte JOUW leven.
Als je er samen niet uitkomt, jij wilt niet, zij wilt wel dat het komt, dan is het helemaal geen raar idee dat zij het dan gewoon lekker alleen gaat doen, geld is er sowieso niet, ook niet als jij er bij blijft.
Yep, zo voorkom je dat ze het kind wil houden om je te binden...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou even duidelijk melden dat als ze besluit het te houden. Dat je dan nog niet met haar samen verder wil. Je zal eventueel je verantwoordelijkheden nemen, maar that's it. Ik zou melden dat je voor jullie samen geen toekomst ziet
Je hebt haar hier op Fok gewoon lopen stalker, Labello, je bent er voor geband dus niets over de top, meneer, wel waardeloos, van jou ja, en mega onvolwassen en ook best wel treurig en licht ziek, maar goed, dat is off topic.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos! Ik ben geen stalker en heb haar nooit gestalked. Praat niet over dit soort dingen waar je geen verstand van hebt AUB. Dat ik haar heb lastiggevallen heb vind ik prima, maar dit is over de top.
Dat je MissBliss een wijze dame vind is leuk voor je, ik heb daar een andere mening over.
Ik heb de soaps gevolgd, en de combinatie borderliner met het tijdstip waar de relatie eindigt is op zijn minst verdacht. Maar ik acht mezelf niet in staat om daar een oordeel over zijn exvriendinnetje aan te verbinden. Misschien is het wel een doodsbang kind dat niet weet wat ze met een zwangerschap aan moet en niet weet of ze een kind/abortus aankan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef milagro het volgende:
Heb je de topics wel doorgelezen, merdeka.
JoeyT staat (zogenaamd) op het punt de dame los te laten, vertelt haar dat, en prompt doet mevrouw ineens een test, die natuurlijk positief is.
Grappig toch dat je zo vaak ziet dat een gemiste menstruatie precies samenvalt met het uitmaken door de ander
Ik zeg dat hij haar niet kan dwingen een abortus te doen, zou ook wat zijn, zeg, maar ik vind het echt onzin dat zij mag verwachten dat hij deelneemt aan de opvoeding en weet ik wat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Heel makkelijk praten, maar wat straks uit haar lijf gaat komen is zij niet, maar een kind, een kind die hier niet om gevraagd heeft he, die dan lekker het slachtoffer wordt van 2 domme ouders....
Komop zeg, we hebben het toch niet over een nieuwe auto die aangeschaft wordt, we hebben het wel over een levend wezen dat ook zijn kind is he...
Mijne wel, in dit geval, en in alle gevallen waar het zwangerraken samenvalt met het feit dat de man op het punt staat je te verlaten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:29 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik heb de soaps gevolgd, en de combinatie borderliner met het tijdstip waar de relatie eindigt is op zijn minst verdacht. Maar ik acht mezelf niet in staat om daar een oordeel over zijn exvriendinnetje aan te verbinden. Misschien is het wel een doodsbang kind dat niet weet wat ze met een zwangerschap aan moet en niet weet of ze een kind/abortus aankan.
Ik vind je wel erg cynisch, en gezien het JoeyT gehalte van dit topic kan ik me dat wel indenken, maar het is niet mijn uitgangspunt.
Ik dacht dat Borderliners iets was wat vrijwel alleen bij vrouwen voorkwam..quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien moet je je eens inlezen over borderliners...![]()
Een kerel die het kind niet wil hoef ik ook niet in mijn buurt, maar de TS zegt toch heel wat anders, die zegt nog niet toe te zijn aan kinderen, maar als hij dan toch een kind zou krijgen wel verantwoordelijkheid te willen nemen, is nogal een ander verhaal...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij haar niet kan dwingen een abortus te doen, zou ook wat zijn, zeg, maar ik vind het echt onzin dat zij mag verwachten dat hij deelneemt aan de opvoeding en weet ik wat.
Als een vent er geen zin in heeft, wat heb je er dan aan, laat hem dan maar opdonderen en geeft je kind tenminste 1 liefdevolle ouder, maar goed, een moeder die een kind enkel neemt om een vent aan zich te binden, is dat wel een liefdevolle moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |