Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
Fok! is het leven niet en als je hier iemand 'lastigvalt' is dat geen stalking.
Oi! dat soort uitlatingen laat je maar thuis of in Onzin, meneerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef Xebrozius het volgende:
Wat een uitermate geloofwaardig verhaal. En dat meen ik écht.
Ik kan me nog herinneren dat Copycat in dit topic opriep om dit topic vooral serieus te bezien. Ik heb er zojuist even doorheen gescrolld en merk dat al mijn posts zijn verwijderd en er overdreven vaak 'quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Oi! dat soort uitlatingen laat je maar thuis of in Onzin, meneer
Ik ben zijn ex nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Dan had je geen topic hoeven openen...
Is het trouwens missbliss waarover je het hebt? of een andere ex?
Vergelijk me alsjeblieft niet met je borderlinertje en laat me uit dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselen![]()
Omdat het mevrouw te snel ging en ze nu alweer een ander heeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef Frenkie het volgende:
Nou ja.. je zal je wel opgedrongen hebben. Of dat nu per foon, sms, mail of fok is, maakt natuurlijk ook niet uit.
Waarim ben je eik gedumpt?
Ik heb haar niet zwarter gemaakt dan ze is en heb geen onwaarheden in mijn verhaal gezegd. Ik vond die steken onder water wel van een vrij hoog verbaal niveau al had ik het best wat subtieler kunnen doen ja. Dus noem me een onvolwassen jankzak die zijn ex heeft lastig gevallen, het is terecht. Maar stalkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef milagro het volgende:
jij hebt dat kind gewoon hinderlijk gevolgd op Fok, zwart lopen maken met nare steken onder water, dat maakt je een FOKker stalker, klaar, wat jij in irl doet of laat zal mij en een ieder aan zijn reet roesten, Labello
Ik ken hem niet.quote:
Fine by me, zolang ik niet voor stalker uitgemaakt word...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Kan het in dit topic over Joeyt gaan en niet over mij?? Bedankt
Hou op.quote:
Ik zou zeggen, vertel jij even iedereen dat ik je niet gestalked heb en ik ben er klaar mee...quote:
Mijn god wat is dit zielig... heb je enig idee hoe ernstig jij jezelf voor lul zet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Fine by me, zolang ik niet voor stalker uitgemaakt word...
Stop zelf dan ook domme doos... Geef hem vooral net dat beetje meer aandacht dat hij juist wil hebben. Jullie zijn wat dat betreft voor elkaar geschapen.. allebei achterlijkquote:
al is tranceptor een jankzak, jij bent blijkbaar ook wel zo'n kind dat niet tegen het minste stootje kan, héquote:
begin je nu niet stalkerig te gedragen nu je net wilt bewijzen dat je geen stalker bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou zeggen, vertel jij even iedereen dat ik je niet gestalked heb en ik ben er klaar mee...
Ik word er niet graag van beschuldigd, zeker gezien mijn ervaring en die van anderen met echte stalkers. Dat soort shit doe ik echt niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begin je nu niet stalkerig te gedragen nu je net wilt bewijzen dat je geen stalker bent![]()
ik zie de overeenkomsten nu ook, door die door MissBliss gequote postquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
vraag em of ie inlogt met ijn Joey account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |