Ach ja dan heeft ze het idd goed gedaan tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.
wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden, echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
![]()
"maar zo is ze helemaaaaaal niet, je kent haar niet, zou ze nooooooooit doen"quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
milagro ... mannen zijn gewoon zo goedgelovig ... hier het levende bewijs.
wij vrouwen weten hoe dat aan te pakken, maar ik wou niet zwanger worden, echt, dit is zo onverwachts . Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen. JoeyT is aan haar geplakt voor de rest van haar leven
![]()
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, word wakker. Ze schetst wel ff gevaarlijk goed je toekomst. Denk je nou echt dat je een gelukkig leven gaat krijgen als je hiermee door gaat? Weet je wat, laat ook maar, zoek het uit vent, ik zou in ieder geval haar die abortus DWINGEN te laten plegen want ze is OVERDUIDELIJK een nutcase die je ballen eraf kan snijden als ze kwaad word omdat jij de poepluier niet goed verschoond hebt.
dat werkt met zoveel dingen jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon zo goedgelovig
Traantje hier, traantje daar, patati patata, en de buit is binnen.
I rest my casequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...
Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aah heerlijk dat je je feiten over mijn vriendinnetje uit verhalen van mensen haalt die haar niet kennen...
Ik een gevaarlijk vriendinnetje? Als je dr kent zou je meteen in de lach schieten bij deze gedachte...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Heb je nou al verteld dat je haar niet wil? Ook niet met baby?
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?quote:
scherpquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Frenkie het volgende:
Ja als je t echt ongeloofwaardig wilt maken dan kan dit er nog wel bij... Ik zie in dat jullie het niet serieus willen nemenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, ze neemt een kind om jou aan haar vast te laten plakken. Dat zijn de gevaarlijkste van allemaal. Die gaan letterlijk over (baby)lijken
Had dat gedaan dan..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke case???? Die koffer vol met je verzinsels bedoel je?
je baseert alles op mijn verhaal maar verzint er nog een hele hoop bij...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Dan had je geen topic hoeven openen...
Is het trouwens missbliss waarover je het hebt? of een andere ex?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Had dat gedaan dan..
Dan had je geen topic hoeven openen...
Is het trouwens missbliss waarover je het hebt? of een andere ex?
Dat zou ik echt als de sodemieter doen. Je zegt zelf dat je het moeilijk vindt omdat je nog gevoel voor haar hebt, maar dit is echt fucking oneerlijk hoor! Gewoon DOEN!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg als ik eerlijk ben. Had t gister wel gezegd, maar nee niet duidelijk genoeg...
Ja maar aangezien jij er een juiste kijk op hebt zal ik jou maar gelovenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
de case van "zou ze noooooooooooooooooooit doen, zo is ze niet, jullie kennen haar niet"
je bent slechts de miljoenste kerel die er ingeluist wordt en ziijn eigen blindheid en lafheid verdedigt op die manier
Dat werd eens tijd Joeymans...quote:
en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
MissBliss?
Tis een meisje waar ik de afgelopen 9 maanden mee heb gehad...
Hey als we ons toch aan het vergelijken zijn... Is MissBliss net zo labiel als mijn vriendinnetje... Misschien kunnen we verhalen uitwisselenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd Joeymans...![]()
![]()
![]()
ik ontken iedere betrokkenheid bij MB, ik dacht dat ik goed zat bij rood licht![]()
hmmm ik heb t gevoel dat je dit niet serieus meentquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en er zullen nog een mooie negen maanden bijkomenen nog mooie jaren.
JoeyT, je wou altijd weer dat jullie bij elkaar kwamen, en je zag haar tot een paar dagen geleden nog doodgraag, en je hebt ons bovendien ooit toevertrouwd dat je het geweldig zou vinden om ooit samen een kindje met haar te hebben en dat ze zo mooi zwanger zou zijn met haar buikje
wel, zie deze liefdesbaby als een nieuwe kans, een geschenk uit de hemel. Je bent 25, zo lang moet je toch niet meer studeren ( in nederland is het blijkbaar wel iets anders, maar kom), ga dan gaan werken en maak er het beste van.
dat je vreemdging, vond ze toch nooit een issue, zo'n vrouw vind je nooit meer. Je hebt de vrouw waar je zulke speciale gevoelens voor hebt, een liefdesbaby, en je mag nog heel vrouwelijk west-europa een neukbeurt geven
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |