Vond die van mijn orginelerquote:
Deze is dicht voor de wedstrijd begonnen is gok ik.quote:
Iedere Oranje wedstrijd wordt in Hools Live uitgezonden op een groot schermquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
live?
Dan zijn we 3 verderquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is dicht voor de wedstrijd begonnen is gok ik.
Gezellig, in de kroeg waar ik altijd heen ga ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere Oranje wedstrijd wordt in Hools Live uitgezonden op een groot scherm
Dan moet je wel een gevarieerde show geven zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is uw dj voor vanavond!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is uw dj voor vanavond!
Deze niet danquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezellig, in de kroeg waar ik altijd heen ga ook.
En ja, die bestaat wel echt![]()
Tradities zijn dan ook vaak saaiquote:
Now playing:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je wel een gevarieerde show geven zeg!
draai 's een polkaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Now playing:
André Hazes - Oranje bovenaan
Hey die heb ik net geluisterdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Now playing:
André Hazes - Oranje bovenaan
:U dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
deze had toch ook wel leuk geweest:
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 JaWi naar ES !
als opvolger van:
[HOOLS] Het VBL-Café # 740 Appelsientje naar OZ!
Weird Al !quote:
Koemåo bedoel je ?quote:
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
:U dat vind ik ook
Naam topic zijn tofvooral als je deze zelf opent
Gaat idd niet hard genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Hmm nog steeds niet vol ?? valt me tegen
Ja dat word leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef 9christensen het volgende:
Nou dat word nog een mooie strijd tussen Koeman en Adriaanse
nee beetje harder posten iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Moet je voorstellen ik kom uit Ermelo een klein schatig dorpjequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Prima prima zoooowquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Bel dat wijf nou maar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga even rondbellen of er iemand mee gaat voetballen en bier drinken op het strandje.
Moet vast op tijd lukken voor Spongebob begintquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kinderzender zien te vinden voor op het grote scherm hier vanavond.
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijn
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strandquote:
UPCquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaal![]()
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staan
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa gaat terugslaan trouwens.
Omdat Net5, AT5, RTL5 wel naast elkaar kunnen bestaan... Waarom Tien en Tvtien dan niet..
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS openquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...
Mooi nog 3 kwartier werken
Dweilen met de kraan open heet datquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS open![]()
*voegt toe aan playlist*quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Volgens mij is daar nooit een protest tegen ingediend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
Nog Nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Dan moeten ze NET 10 doen of AT 10quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Klinkt logisch...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterendaar hadden ze ook die discussie..
quote:hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
[..]
![]()
Weet je het Gooimeer te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil wel meevoetballen JaWi
Ja dit hoorde ik ook bij Evers staat opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
TalpaTIENquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
NickelTIEN word eht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
Joh.. ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezen
Dat is niet vergelijkbaar met RTL5 en Net5 enzovoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
Bent u op zoek naar Talpa? Klik dan hier...quote:
Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bent u op zoek naar Talpa? Klik dan hier...
hahaha
Co zal zo weg zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Dat zijn dikke knaken ..... daar kan ik mijn reis van betalen .....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.quote:
ronald eerder dan coquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.
Tja ik eigelijk ook wel... we zullen het wel zien na 1 jaar.... wel mooie... als ze allebei niet verder komen dan de eerste ronde CL.. kan Nederland ze nog inhalen ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
![]()
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef JaWi het volgende:
In iets meer dan een kwartier 80+ reacties.
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budgetquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een mongolen webmaster heeft Tien Talpa zeg...![]()
MM niet denk ikquote:
Zijn aantrekkelijke speelstijl moet ze wel liggen daar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
op wat von zenderquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MM niet denk ik
het zal mij benieuwen of ik zelf nu naar de portugese competitie ga kijken
ze kunnen jou zo inhurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budget
Ja, dat was heel ziek. Ging weg van werk was het net open, kom thuis, kan ik nog net de 295ste reactie ofzo intikken!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregen
Maar dat was wel extreem die warme zaterdagmiddagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
Hools werken en studeren niet héquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eurogoals.quote:
ja, of hermquote:
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]Koeman kan wel met de spelers communiceren zonder tolk, past qua type beter in de voetbalcultuur en heeft al eerder met toppers gewerkt.
NOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doen.
Was op vrijdagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat was wel extreem die warme zaterdagmiddag
Ik gun het Ronald wel en ik denk ook dat hij meer kans van slagen heeft dan Co. Maar toch ben ik bang dat dit nog net te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zijn aantrekkelijke speelstijl moet ze wel liggen daar!
kan hij mooi een bult geld terug brengen naar ajax.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doen.
ahhhh....dus dat was de redenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was op vrijdagdat weet ik nog
moest toen snel omdat ik mijn trein moest halen
hehehe nee dat blijkt wel weerquote:
Co leert ook wel Portugees.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]Koeman kan wel met de spelers communiceren zonder tolk, past qua type beter in de voetbalcultuur en heeft al eerder met toppers gewerkt.
Ik dacht zaterdags en dat je die dag bij Planet werkte, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was op vrijdagdat weet ik nog
moest toen snel omdat ik mijn trein moest halen
Hij had al een woordenboek toen 'ie gepresenteerd werdquote:
hij is nou wel wijzer denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kan hij mooi een bult geld terug brengen naar ajax.
Door charisteas te halen enzo
Toen ben ik ook lekker bezig geweest ja.... ruim boven de 200 posts die dag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdags en dat je die dag bij Planet werkte, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Ik begin nu wel enorm te twijfelen eigenlijk
Serieus? ???quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie heeft zich zojuist ingeschreven voor Big Brother
big brother is zooooo vorig milenniumquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Gastquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat moet mij trouwens ook een keer lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ben ik ook lekker bezig geweest ja.... ruim boven de 200 posts die dag...
Zolang je Hools maar wel noemtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heb jij wel een fotoboek en geen icoontjequote:
Zometeen ga je me nog inhalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet mij trouwens ook een keer lukken
mijn PR is 132, wordt tijd dat ik die eens een keer verbeter
Als jij in Australie zit haal ik je vroeg of laat toch wel in, dus waarom niet als je nog in Nederland bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog inhalendat kan natuurlijk niet
Weet ik niet, vroeg het me ook al afquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel een fotoboek en geen icoontje![]()
Als je mee mag doen, laten we een HOOLS-t-shirt maken voor je!quote:
met als motivatie .......................quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Raar,quote:
Ik hou me vast aan de laatste strohalmquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij in Australie zit haal ik je vroeg of laat toch wel in, dus waarom niet als je nog in Nederland bent
kun je wel instellen bij instellingen van het fotoboekquote:
Die zijn euh 4 jaar oud ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Raar,
en waarom plaats je de foto's van je vorige account niet er in, of zijn die te oud ?
[Big Brother]TerroRobbie de opvolger van Kellyquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[Big Brother]TerroRobbie als opvolger van Kelly
Nee ik ken dat gevoel, morgen weer een nieuwe dagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
Dadelijk lekker naar huis toe
Heb echt totaal nul zin meer vandaag...
Alweer een reden om er niet naar te gaan kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kliktequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[Big Brother]TerroRobbie de opvolger van Kelly
Die hoef je inderdaad niet te plaatsen neequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef JaWi het volgende:
Kan ik FireFox gebruiken naast IE?
Dat ik zelf FF gebruik maar mijn ouders bijv. IE.
doet het nog eens ........ nu doettie het welquote:
Mijn pizza komt omhoog. Ik heb trouwens 2 keer tegenover Kelly in de trein gezetenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef JaWi het volgende:
Kan ik FireFox gebruiken naast IE?
Dat ik zelf FF gebruik maar mijn ouders bijv. IE.
Ja eng is zoiets he ....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn pizza komt omhoog. Ik heb trouwens 2 keer tegenover Kelly in de trein gezeten.
* JaWi FF installeert
Ik geloof jou nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet het nog eens ........ nu doettie het wel![]()
ging ze zeker op je tenen staan ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn pizza komt omhoog. Ik heb trouwens 2 keer tegenover Kelly in de trein gezeten.
* JaWi FF installeert
Hij staat er hier anders in, maar het zal wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Sandman, ik dacht ook al dat er iets niet klopte.
En wie er als langste bij bewustzijn blijft wint!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar heb je zomaar een briljant programmaidee te pakken!
Nou fok block nog even installerenquote:
Ik wil een edit zien als bewijs!quote:
hahaha JaWi is helemaal voor FFquote:
Dat is de enige in mijn blocklistquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou fok block nog even installeren
heb je ook geen last meer van AMD
Das echt ideaal... wat een kereltje is dat zeg.. gelukkig dat hij hier niet meer terug komt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou fok block nog even installeren
heb je ook geen last meer van AMD
een tool om bepaalde users te blokken en nog een paar leuke dingen zitten erinquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 met Live Finland - Nederland!
Wat is fokblock
the_legend_killer kan er ook makkelijk bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is de enige in mijn blocklist
Ik heb hem vriendelijk doch dringend de deur gewezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das echt ideaal... wat een kereltje is dat zeg.. gelukkig dat hij hier niet meer terug komt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb hem vriendelijk doch dringend de deur gewezen.
zegt iemand hier iets ??quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
the_legend_killer kan er ook makkelijk bij
Uitermate handig voor de veel-postende user zoals jijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 met Live Finland - Nederland!
Wat is fokblock
toch eens kijken....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een tool om bepaalde users te blokken en nog een paar leuke dingen zitten erin
staat een topic in DIG
Ik compenseer nu wat je de komende 10 weken gaat missenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uitermate handig voor de veel-postende user zoals jij
Is het nou al zeker? Ik zie het nog gebeuren dat je vakantie gewoon aan het Muiderzand gevierd wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik compenseer nu wat je de komende 10 weken gaat missen.
Jij bent de nieuwe modquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ga hier opruimen.....
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal roodquote:
goed plan !quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is weer eens tijd om naar huis te gaan
doei doei![]()
![]()
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal rood
ik maak niet graag onderscheid tussen de crew
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgen
had zatquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
Ik block Tuut84quote:
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
quote:
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruiken
owja sorryquote:
Zal wel volgens HTML kleuren dinges gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?![]()
haha.. dat doen d'r wel veel denk ikquote:
dat is witquote:
Jaquote:
#FF0000quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef JaWi het volgende:
http://www.w3schools.com/html/html_colors.asp
Ik wist hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
#FF0000
deze heb ik
sommige weten nou direct welke kleuk ik heb
leuk, die naamloze usersquote:
Ik ga ook eens het weer testen. Even via de slijter naar huis fietsenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:01 schreef SCH het volgende:
Even het land door gecrosst - lekker weertje.
SCHijterdquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
Ik ook bijnaquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
Owh, even een topic zoeken waar ze posten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Je ziet de naam staan, en dan zonder post JaWi
Oeh, die zocht ik nog in een goede versie. Is er een mogelijkheid dat ik die krijg via jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
En Kobee - Endless Thoughts is de trancer voor van de zomer
Doe maar in fok totals de stand.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Owh, even een topic zoeken waar ze posten.
Dan kan ik gelijk diego, tlk en cultheld toevoegen.
Ja het is hier ineens ook mooi weer!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:09 schreef golfer het volgende:
Lekker even op het balkon in het zonnetje gezeten en even 10 minuten weggezakt.![]()
![]()
Mindlightquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef Mindlight het volgende:
Hools
Tentamen verpest, volgende maand beter!
ze zijn alledrie voor PSV, dus kan ie naar dat topic gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Doe maar in fok totals de stand.
daar zitten ze altijd te roppen
Toevalligquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ze zijn alledrie voor PSV, dus kan ie naar dat topic gaan.
En toch zat er wel wat in wat je van tevoren zei. Veel dingen heb ik op inschatting toch nog wel kunnen doen. Het zal niet genoeg zijn, maar tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mindlight
Dat is jammer, maar inderdaad dan maar in de herkansing![]()
je hebt dus vertrouwen in de herkansing ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En toch zat er wel wat in wat je van tevoren zei. Veel dingen heb ik op inschatting toch nog wel kunnen doen. Het zal niet genoeg zijn, maar toch
Ja absoluut, met kennis erbij is het prima te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt dus vertrouwen in de herkansing ?
en VoreG ik ken het boek niet
Nee op eurosport alleen mexico onder 20 tegen portugal onder 20quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Leuk, macedonië 1-0 voor na een klein half uur op Tsjechië.
[WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 1 (Met Nederland) 2
Zenden ze dit ergens uit?
quote:
Volgende week donderdag ga ik je weer voor de misschien wel zoveelste keer voorbij lopen zonder dag ik weet dat jij het bentquote:
Moesjenoudiecliphebbe?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Zenden ze dit ergens uit?
hebben we hier al een biertje op gedronkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef Mindlight het volgende:
Tentamen verpest, volgende maand beter!
En terecht! Ik inmiddels ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
hebben we hier al een biertje op gedronken
Marketing managementquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik je weer voor de misschien wel zoveelste keer voorbij lopen zonder dag ik weet dat jij het bent![]()
Stuur ik je vanavond of morgen wel even danquote:
helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe vreemd...
Ik heb dat topic van de WK Kwalificatie groep 1 geopend..
Maar die staat echt niet in mn MyAT lijst
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stuur ik je vanavond of morgen wel even dan
Ik ben naarstig op zoek, maar hij staat er echt niet tussen volgens mijquote:
Mooi woord hequote:
Eet ze, misschien heb ik het tentamen van vorig jaar nog voor je als ik ff zoek, interesse?quote:
Haha ik had die dag vorige week ofzo. Maar was eigenlijk vergeten te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er ook weer
Valt mee dat het topic nog niet vol is
Bjoro, heel lul verhaal verzonnen. Dat ik een kut leven heb. Ik alleen maar voor de tv / pc zit. Naar het voetbal ga en bier drink. Dat ik mijn grenzen wil verleggen. En nog meer van die klets. En alles lekker aangedikt natuurlijk.
BB the hooligan editie lijkt me ook wel wat
Wat heb je gegetenquote:
kippepoten met aardappeltjes en worteltjesquote:
heerlijk wij eten Curryquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kippepoten met aardappeltjes en worteltjes
sooow nie meer?quote:
Verrassend, ik heb hier ook nog een pan curry staan, zelfgemaaktquote:
Intussen 2x Koller en dus gewoon weer 2-1 bij rust.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Kollerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen 2x Koller en dus gewoon weer 2-1 bij rust.
weet je wel wat curry isquote:
nee zegt isquote:
Kollerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen 2x Koller en dus gewoon weer 2-1 bij rust.
Ofquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:56 schreef 9christensen het volgende:
precies wat VoreG zegt
sooww dat ziet er goed uit iddquote:
fokblockquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat kon je nou downloaden in DIG?
Ja zoiets dus.quote:
FOKTools kun je mensen mee blokken, quoten uit gesloten topics en nog wel meer denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat kon je nou downloaden in DIG?
Ow dat heb ik welquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
FOKTools kun je mensen mee blokken, quoten uit gesloten topics en nog wel meer denk ik
Schijnt handig te zijn, moet je wel FireFox voor gebruiken ipv Internet Explorer
Dat is altijd nog even afwachten als je het zelf gaat maken.quote:
Ik ook. Maar ik wil nog niet eten, dan krijg ik straks weer honger en ik heb niets om te snackenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |