Uitermate handig voor de veel-postende user zoals jijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 met Live Finland - Nederland!
Wat is fokblock
toch eens kijken....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een tool om bepaalde users te blokken en nog een paar leuke dingen zitten erin
staat een topic in DIG
Ik compenseer nu wat je de komende 10 weken gaat missenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uitermate handig voor de veel-postende user zoals jij
Is het nou al zeker? Ik zie het nog gebeuren dat je vakantie gewoon aan het Muiderzand gevierd wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik compenseer nu wat je de komende 10 weken gaat missen.
Jij bent de nieuwe modquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ga hier opruimen.....
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal roodquote:
goed plan !quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is weer eens tijd om naar huis te gaan
doei doei![]()
![]()
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal rood
ik maak niet graag onderscheid tussen de crew
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgen
had zatquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
Ik block Tuut84quote:
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
quote:
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |