Is het nou al zeker? Ik zie het nog gebeuren dat je vakantie gewoon aan het Muiderzand gevierd wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik compenseer nu wat je de komende 10 weken gaat missen.
Jij bent de nieuwe modquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ga hier opruimen.....
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal roodquote:
goed plan !quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is weer eens tijd om naar huis te gaan
doei doei![]()
![]()
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker doen is heel erg handig ook kun je mod's andere kleuren geven. Bij mij zijn ze allemaal rood
ik maak niet graag onderscheid tussen de crew
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze zwart, voordat ze sterallures krijgen
had zatquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
Ik block Tuut84quote:
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk dat had ik eerst omdat ik dacht dat je gewoon moest invullen Groen of Rood
quote:
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 'zwart' igevuld, dat is kennelijk niet de goede manier?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dus niet. Je moet hexidecimale kleur code's gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |