Marketing managementquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik je weer voor de misschien wel zoveelste keer voorbij lopen zonder dag ik weet dat jij het bent![]()
Stuur ik je vanavond of morgen wel even danquote:
helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe vreemd...
Ik heb dat topic van de WK Kwalificatie groep 1 geopend..
Maar die staat echt niet in mn MyAT lijst
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stuur ik je vanavond of morgen wel even dan
Ik ben naarstig op zoek, maar hij staat er echt niet tussen volgens mijquote:
Mooi woord hequote:
Eet ze, misschien heb ik het tentamen van vorig jaar nog voor je als ik ff zoek, interesse?quote:
Haha ik had die dag vorige week ofzo. Maar was eigenlijk vergeten te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben er ook weer
Valt mee dat het topic nog niet vol is
Bjoro, heel lul verhaal verzonnen. Dat ik een kut leven heb. Ik alleen maar voor de tv / pc zit. Naar het voetbal ga en bier drink. Dat ik mijn grenzen wil verleggen. En nog meer van die klets. En alles lekker aangedikt natuurlijk.
BB the hooligan editie lijkt me ook wel wat
Wat heb je gegetenquote:
kippepoten met aardappeltjes en worteltjesquote:
heerlijk wij eten Curryquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kippepoten met aardappeltjes en worteltjes
sooow nie meer?quote:
Verrassend, ik heb hier ook nog een pan curry staan, zelfgemaaktquote:
Intussen 2x Koller en dus gewoon weer 2-1 bij rust.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Leuk, macedonië 1-0 voor na een klein half uur op Tsjechië.
[WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 1 (Met Nederland) 2
Kollerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen 2x Koller en dus gewoon weer 2-1 bij rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |