je hebt dus vertrouwen in de herkansing ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En toch zat er wel wat in wat je van tevoren zei. Veel dingen heb ik op inschatting toch nog wel kunnen doen. Het zal niet genoeg zijn, maar toch
Ja absoluut, met kennis erbij is het prima te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt dus vertrouwen in de herkansing ?
en VoreG ik ken het boek niet
Nee op eurosport alleen mexico onder 20 tegen portugal onder 20quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Leuk, macedonië 1-0 voor na een klein half uur op Tsjechië.
[WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 1 (Met Nederland) 2
Zenden ze dit ergens uit?
quote:
Volgende week donderdag ga ik je weer voor de misschien wel zoveelste keer voorbij lopen zonder dag ik weet dat jij het bentquote:
Moesjenoudiecliphebbe?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
Leuk, macedonië 1-0 voor na een klein half uur op Tsjechië.
[WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 1 (Met Nederland) 2
Zenden ze dit ergens uit?
hebben we hier al een biertje op gedronkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef Mindlight het volgende:
Tentamen verpest, volgende maand beter!
En terecht! Ik inmiddels ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
hebben we hier al een biertje op gedronken
Marketing managementquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik je weer voor de misschien wel zoveelste keer voorbij lopen zonder dag ik weet dat jij het bent![]()
Stuur ik je vanavond of morgen wel even danquote:
helemaal nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe vreemd...
Ik heb dat topic van de WK Kwalificatie groep 1 geopend..
Maar die staat echt niet in mn MyAT lijst
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stuur ik je vanavond of morgen wel even dan
Ik ben naarstig op zoek, maar hij staat er echt niet tussen volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |