Koemåo bedoel je ?quote:
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
:U dat vind ik ook
Naam topic zijn tofvooral als je deze zelf opent
Gaat idd niet hard genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Hmm nog steeds niet vol ?? valt me tegen
Ja dat word leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef 9christensen het volgende:
Nou dat word nog een mooie strijd tussen Koeman en Adriaanse
nee beetje harder posten iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Moet je voorstellen ik kom uit Ermelo een klein schatig dorpjequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Prima prima zoooowquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Bel dat wijf nou maar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga even rondbellen of er iemand mee gaat voetballen en bier drinken op het strandje.
Moet vast op tijd lukken voor Spongebob begintquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kinderzender zien te vinden voor op het grote scherm hier vanavond.
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijn
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strandquote:
UPCquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaal![]()
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staan
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa gaat terugslaan trouwens.
Omdat Net5, AT5, RTL5 wel naast elkaar kunnen bestaan... Waarom Tien en Tvtien dan niet..
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS openquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...
Mooi nog 3 kwartier werken
Dweilen met de kraan open heet datquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS open![]()
*voegt toe aan playlist*quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Volgens mij is daar nooit een protest tegen ingediend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
Nog Nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Dan moeten ze NET 10 doen of AT 10quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |