UPCquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaal![]()
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staan
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa gaat terugslaan trouwens.
Omdat Net5, AT5, RTL5 wel naast elkaar kunnen bestaan... Waarom Tien en Tvtien dan niet..
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS openquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...
Mooi nog 3 kwartier werken
Dweilen met de kraan open heet datquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je alles net teruggelezen, is er alweer een andere HOOLS open![]()
*voegt toe aan playlist*quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Volgens mij is daar nooit een protest tegen ingediend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
Nog Nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vanavond. Nu wil ik voetballen op het strand.
Ik weet niet of mensen er van houden, maar 2 lekkere nummertjes:
Audiobootys - Bang Bang en
Gregor Salto - Boa Viagem (Original)
Dit laatste gaat echt een hit worden deze zomer.
Dan moeten ze NET 10 doen of AT 10quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Klinkt logisch...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterendaar hadden ze ook die discussie..
quote:hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
[..]
![]()
Weet je het Gooimeer te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil wel meevoetballen JaWi
Ja dit hoorde ik ook bij Evers staat opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
TalpaTIENquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
NickelTIEN word eht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
Joh.. ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezen
Dat is niet vergelijkbaar met RTL5 en Net5 enzovoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |