Vond die van mijn orginelerquote:
Deze is dicht voor de wedstrijd begonnen is gok ik.quote:
Iedere Oranje wedstrijd wordt in Hools Live uitgezonden op een groot schermquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
live?
Dan zijn we 3 verderquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is dicht voor de wedstrijd begonnen is gok ik.
Gezellig, in de kroeg waar ik altijd heen ga ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere Oranje wedstrijd wordt in Hools Live uitgezonden op een groot scherm
Dan moet je wel een gevarieerde show geven zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is uw dj voor vanavond!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is uw dj voor vanavond!
Deze niet danquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezellig, in de kroeg waar ik altijd heen ga ook.
En ja, die bestaat wel echt![]()
Tradities zijn dan ook vaak saaiquote:
Now playing:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je wel een gevarieerde show geven zeg!
draai 's een polkaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Now playing:
André Hazes - Oranje bovenaan
Hey die heb ik net geluisterdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Now playing:
André Hazes - Oranje bovenaan
:U dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
deze had toch ook wel leuk geweest:
[HOOLS] Het VBL-Café # 741 JaWi naar ES !
als opvolger van:
[HOOLS] Het VBL-Café # 740 Appelsientje naar OZ!
Weird Al !quote:
Koemåo bedoel je ?quote:
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
:U dat vind ik ook
Naam topic zijn tofvooral als je deze zelf opent
Gaat idd niet hard genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Hmm nog steeds niet vol ?? valt me tegen
Ja dat word leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef 9christensen het volgende:
Nou dat word nog een mooie strijd tussen Koeman en Adriaanse
nee beetje harder posten iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Moet je voorstellen ik kom uit Ermelo een klein schatig dorpjequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens Amsterdamse Arrogantie![]()
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Prima prima zoooowquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Bel dat wijf nou maar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga even rondbellen of er iemand mee gaat voetballen en bier drinken op het strandje.
Moet vast op tijd lukken voor Spongebob begintquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Nou nog die kinderzender zien te vinden voor op het grote scherm hier vanavond.
Gelukkig had je hem nog niet onder 10 staanquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Gewoon inschakelen op het UPC info kanaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
ja dat denk ik ook wel .... het is gewoon geen doen om alles terug te lezen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je dadelijk thuis komt zal hij wel (bijna) vol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |