waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
En nog steeds gratis drinken op mijn kosten.
Stage gehaald
Het is nog wat vroeg voor bier.. maar ik heb ook wel zin in warme chocolade melk met echte slagroomquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
En nog steeds gratis drinken op mijn kosten.
Stage gehaald
Mooi dan kan ik dat nog mooi meemakenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik gok dat we over 2 maanden op Hools 1000 zitten
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe'squote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik dat nog mooi meemaken
inderdaad we zitten nu op 2 per dag, dus wie weetquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik gok dat we over 2 maanden op Hools 1000 zitten
Wanneer hoor je meer (over je verdediging) ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe's
Scriptie nu ook daadwerkelijk ingeleverd
22 juni krijg ik mn cijfer op de scriptie. En dan is de verdediging 29 juni.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer (over je verdediging) ?
En het is nog gratis voor mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En ander hebben ze in aussieland ook wel internetcafe's
Scriptie nu ook daadwerkelijk ingeleverd
Als jij mij geld geeft ben ik sneller wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef pascalheister het volgende:
Ben je nog niet weg Appel ?
nog gefeliciteerd dos
Leuk vak Boekhouden , vind ik danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:09 schreef Mindlight het volgende:
Zo tentamen Voortgezet Boekhouden maken
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk vak Boekhouden , vind ik dan
Veel succes in ieder geval
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vind ik absoluut ook. Maar heb er dusdanig weinig aan voorbereid dat het tentamen voor mij een soort creatief boekhouden gaat worden
Denk ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je het zonder voorbereiden wel halen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |