Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bent u op zoek naar Talpa? Klik dan hier...
hahaha
Co zal zo weg zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Dat zijn dikke knaken ..... daar kan ik mijn reis van betalen .....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.quote:
ronald eerder dan coquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.
Tja ik eigelijk ook wel... we zullen het wel zien na 1 jaar.... wel mooie... als ze allebei niet verder komen dan de eerste ronde CL.. kan Nederland ze nog inhalen ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
![]()
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef JaWi het volgende:
In iets meer dan een kwartier 80+ reacties.
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budgetquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een mongolen webmaster heeft Tien Talpa zeg...![]()
MM niet denk ikquote:
Zijn aantrekkelijke speelstijl moet ze wel liggen daar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
op wat von zenderquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MM niet denk ik
het zal mij benieuwen of ik zelf nu naar de portugese competitie ga kijken
ze kunnen jou zo inhurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budget
Ja, dat was heel ziek. Ging weg van werk was het net open, kom thuis, kan ik nog net de 295ste reactie ofzo intikken!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregen
Maar dat was wel extreem die warme zaterdagmiddagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
Hools werken en studeren niet héquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eurogoals.quote:
ja, of hermquote:
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]Koeman kan wel met de spelers communiceren zonder tolk, past qua type beter in de voetbalcultuur en heeft al eerder met toppers gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |