Klinkt logisch...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
Klopt!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt vanochtend naar radio538 zitten luisterendaar hadden ze ook die discussie..
quote:hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
[..]
![]()
Weet je het Gooimeer te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil wel meevoetballen JaWi
Ja dit hoorde ik ook bij Evers staat opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde trouwens dat John de Mol in protest gaat tegen de uitspraak van de rechter.
Hij zegt dat er ook RTL 5, Net 5 en AT 5 is waarom dan niet TV 10 en TIEN.
Zit op zich wel wat in natuurlijk !
TalpaTIENquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
NickelTIEN word eht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
Joh.. ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het schijnt het meest te beluisterde radio station te wezen
Dat is niet vergelijkbaar met RTL5 en Net5 enzovoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ned1 Ned2 en Ned3 mag toch ook??
Bent u op zoek naar Talpa? Klik dan hier...quote:
Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bent u op zoek naar Talpa? Klik dan hier...
hahaha
Co zal zo weg zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat word leuk
Nederlandse trainers bij 2 top club's in Portugal
Dat zijn dikke knaken ..... daar kan ik mijn reis van betalen .....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch nog een paar x 50.000 euro boete, aangezien diewebsite nog dagen bestaan heeft en ik gisteren nog een tien spotje hoorde op de radio..
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.quote:
ronald eerder dan coquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.
Tja ik eigelijk ook wel... we zullen het wel zien na 1 jaar.... wel mooie... als ze allebei niet verder komen dan de eerste ronde CL.. kan Nederland ze nog inhalen ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En blijkbaar zijn er nog meer luisteraars
![]()
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef JaWi het volgende:
In iets meer dan een kwartier 80+ reacties.
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budgetquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een mongolen webmaster heeft Tien Talpa zeg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |