Zijn aantrekkelijke speelstijl moet ze wel liggen daar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Ronald ook falen in Portugal eigenlijk.
op wat von zenderquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MM niet denk ik
het zal mij benieuwen of ik zelf nu naar de portugese competitie ga kijken
ze kunnen jou zo inhurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd ziet er niet zo best uit. en ze hebben nog wel zoveel budget
Ja, dat was heel ziek. Ging weg van werk was het net open, kom thuis, kan ik nog net de 295ste reactie ofzo intikken!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vorige keer hebben we een topic in 3 kwartier vol gekregen
Maar dat was wel extreem die warme zaterdagmiddagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
Hools werken en studeren niet héquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eurogoals.quote:
ja, of hermquote:
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]Koeman kan wel met de spelers communiceren zonder tolk, past qua type beter in de voetbalcultuur en heeft al eerder met toppers gewerkt.
NOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doen.
Was op vrijdagquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat was wel extreem die warme zaterdagmiddag
Ik gun het Ronald wel en ik denk ook dat hij meer kans van slagen heeft dan Co. Maar toch ben ik bang dat dit nog net te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zijn aantrekkelijke speelstijl moet ze wel liggen daar!
kan hij mooi een bult geld terug brengen naar ajax.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je vergeet dat Koeman aankopen mag gaan doen.
ahhhh....dus dat was de redenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was op vrijdagdat weet ik nog
moest toen snel omdat ik mijn trein moest halen
hehehe nee dat blijkt wel weerquote:
Co leert ook wel Portugees.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]Koeman kan wel met de spelers communiceren zonder tolk, past qua type beter in de voetbalcultuur en heeft al eerder met toppers gewerkt.
Ik dacht zaterdags en dat je die dag bij Planet werkte, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was op vrijdagdat weet ik nog
moest toen snel omdat ik mijn trein moest halen
Hij had al een woordenboek toen 'ie gepresenteerd werdquote:
hij is nou wel wijzer denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kan hij mooi een bult geld terug brengen naar ajax.
Door charisteas te halen enzo
Toen ben ik ook lekker bezig geweest ja.... ruim boven de 200 posts die dag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdags en dat je die dag bij Planet werkte, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Ik begin nu wel enorm te twijfelen eigenlijk
Serieus? ???quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie heeft zich zojuist ingeschreven voor Big Brother
big brother is zooooo vorig milenniumquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Gastquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat moet mij trouwens ook een keer lukkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ben ik ook lekker bezig geweest ja.... ruim boven de 200 posts die dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |