1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Rubbereend IIIIIIIIIIIIII Suijk IIIIIIIIIIIII -Vaduz-* IIIIIIIIII VoreG IIIIIIII Bjoro IIIIIII Pascalheister IIIII Da_sandman IIIII Noca IIII Mindlight III DG III Tong II Stpan II Bos81* II AZ II Doc II CMT II MM II Griekse ex-mod met een onuitspreekbare naam II SCH I FritsvanEgters I Fransie2005 I DD* I AirRaid I Digger I Pfaf I Dos37 I Keeper I Appelsientje I Lionhead I |
welke pagina? alles wat niet echt serieus overkwam heb ik buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook 1 stem
Leuke democratie zeg. Alles wat op jou niet serieus overkomt buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
welke pagina? alles wat niet echt serieus overkwam heb ik buiten beschouwing gelaten.
hij was bloed serieusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
welke pagina? alles wat niet echt serieus overkwam heb ik buiten beschouwing gelaten.
gedeeld 2dequote:
Hmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hij was bloed serieus
Wie wordt die nieuwe mod?
Nou ok, het zal wel. ik zet hem erbij.quote:Ik nomineer Dos37, omdat het een Tukker is en bovendien de hele dag geen donder uitvoert, ergo tijd zat heeft.
Wil D. danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef mitt het volgende:
ik ben voor keepert of dagglala hoor.
checkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef mitt het volgende:
ik ben voor keepert of dagglala hoor.
Had je dat in deel 1 ook al geroepen? Anders zet ik ze er even bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Suijk en Eend.
Ik zal nog eens kijken, maar volgens mij waren die andere twee stemmen ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG had minstens 3 (serieuze) stemmen, waarom zie ik er dan maar 1 staan?
corruptie is goed...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad! DIt riekt naar corruptie!
Omdat het hier een corrupte bende is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG had minstens 3 (serieuze) stemmen, waarom zie ik er dan maar 1 staan?
als je er maar genoeg voor ontvangt, is het zeker oke !quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Dan wordt het voor mij eend of appelsientje
krijgen ze nu allebei een stem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Dan wordt het voor mij eend of appelsientje
Het lijkt wel Wallonië hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat het hier een corrupte bende is.
DG had minimaal 3 of 4 serieuze stemmen inderdaad, waaronder mijn veto.
Met SCH als Di Rupo.quote:
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef Spideyman het volgende:
Laten we afspreken niet meer dan 5 stemmen in totaal uit te brengen. (mits op verschillden users natuurlijk)
2 voor DG erbij
quote:
Jij, Barnet_Bee en TerorRobbie zijn de enigen die echt serieus op DG hebben gestemd. Er zijn nog twee andere posts in deel 1 met de naam DG erin, maar die worden direct gevolgd door eenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.
DG wil niet eens, dus dat is overbodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.
en het wordt wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad.quote:
verwerktquote:
hey ik heb niet voor niets alle stemmen zitten doorspitten, ze staan nu netjes verwerkt. regel is dat je 5 verschillende users mag voordragen.quote:
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hey ik heb niet voor niets alle stemmen zitten doorspitten, ze staan nu netjes verwerkt. regel is dat je 5 verschillende users mag voordragen.
Ja, dat is helaas zo gegroeid. Gelukkig kan iedereen daar zelf wat aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.
Het is dan ook een raadgevend referendum. Op het eind beslist opa Golferquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
Spannend lijstje.
Niet dat de users iets te vertellen hebben op Fok natuurlijk.
Ik ook van geboortequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef PogueMahone het volgende:
PascalHeister is volgens mij een Achterhoeker, dat zijn goede gasten
Pascalheister + 1
Komt ie ! ik stem voor Lionheaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
Appelsientje....waar blijft die stem van jou???
Je mist nog de stemmen uit de toenmalige Hools, toen het nieuws omtrent de nieuwe Hools bekend werd gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hey ik heb niet voor niets alle stemmen zitten doorspitten, ze staan nu netjes verwerkt. regel is dat je 5 verschillende users mag voordragen.
Ik wil alleen solliciteren als ik zeker weet dat ilk het wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
DG wil niet eens, dus dat is overbodig.
Duidelijker dan dit kan een sollicitatie niet zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wil alleen solliciteren als ik zeker weet dat ilk het wordt
ga je dan ook je sig aanpassen in N A C H T M O D ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wil alleen solliciteren als ik zeker weet dat ilk het wordt
uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je dan ook je sig aanpassen in N A C H T M O D ?
Ik zit momenteel nu ook in de achterhoek (doetinchem, stage/school) verder woon ik zelf in de liemers/rijnwaardequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef PogueMahone het volgende:
PascalHeister is volgens mij een Achterhoeker, dat zijn goede gasten
Pascalheister + 1
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Dit is een grappig topic, maar de mensen zullen toch echt moeten solliciteren denk ik. Wel een nuttig topic voor Golfer waar hij kan zien of mensen een beetje steun hebben van de VBL'ers....
Iemand kiezen die er gewoon helemaal niet instaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En dan kiezen we natuurlijk juist diegene die de minste steun heeft.![]()
Nee: Slecht idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zit momenteel nu ook in de achterhoek (doetinchem, stage/school) verder woon ik zelf in de liemers/rijnwaarde![]()
Haha, ymme mod? is dat niet wat
Spidey heeft ongetwijfeld wel meer te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
wanneer wordt dat lijstje bijgewerkt??
ik maak nog kansquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
En dan kiezen we natuurlijk juist diegene die de minste steun heeft.![]()
quote:
2quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Nashje het volgende:
Ik stem voor Da_Sandman, VoreG, Suijk en JaWi.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
Haha, ymme mod? is dat niet wat
Die wil dacht ik niet.. en mischien weet iedereen dat...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
opvallend dat die nog bijna niet genoemd is....
(of niet??)
Hij heeft overdag geen tijd en bij de grote wedstrijden zie je hem niet of nauwelijks online.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
Zou wel een goede zijn. Ik geloof alleen niet dat hij wil.
Daar heb je het antwoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft overdag geen tijd en bij de grote wedstrijden zie je hem niet of nauwelijks online.
en laat dat nu juist de criteria zijn waarnaar ze vragen.
En dan is inderdaad ook nog de vraag of hij wil of niet, maar dat weet ik niet
Ik,als ik niet in het stadion zitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er nou bij een grote wedstrijd online zitten..Das ook wel vrij kansloos inderdaad
![]()
Internet supporter.quote:
Nou, dan ben je de ideale kandidaat.. Ook de titel "kansloos" past goed bij jequote:
Beste TERROR (quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, dan ben je de ideale kandidaat.. Ook de titel "kansloos" past goed bij je..
Dus je kunt meteen aan de slag
En maar een grote smoel op internet als ze ooit eens een keertje een wedstrijd van hun lokale clubje bijwonen.quote:
Gaaaapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beste TERROR ()
Ik zou best willen maar
A.golfer mag mij niet
B.Ik heb om de week late dienst
Anders had ik uiteraard gesolliciteerd
Jij was toch een kloon?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom tellen die stemmen op mij nie mee?
Dunnow.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom tellen die stemmen op mij nie mee?
Dat zijn toch allemaal kloons van elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DG, TerroRobbie, Yeahinho of DylanDog moet het worden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DG, TerroRobbie, Yeahinho of DylanDog moet het worden.
Is vast genoeg animo voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Suijk het volgende:
Dan richt je maar een Bossche Bollen Forum op.
Lady FCDB ook nog er bij inderdaad, ik mocht er 5 noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn stem gaat naar, DG, CMT, Yeahinho, Dylan dog en LadyFCDB (en vrouwelijk mod is ook altijd leuk)
![]()
Behalve als hij op cursus is..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.quote:
Dit gaat een klassieker worden!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Achter op de fiets.quote:
Een ambtenaar dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Gewoon een werkloze.quote:
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Popo is uiteraard ook een optie ... een 'allochtone' Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Wie is de andere dan?quote:
Dan kan ik over een week ookquote:
Ben je ontslagen?quote:
JaWi gaat naar spanjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
Nee mijn school zit eropquote:
Alsof ie daar niks beters te doen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
Ah, mijn 3e stem is binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
HTL? Volgens mij mis ik wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.
werk, 10 weken, maar is nog niet zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
De 5e stem voor DG al.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Gamma!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Mindlight het volgende:
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoMaken we daar ook een leuk topicje van, gaan we stemmen op basis van de sollicitatiemails
Ik weet pas na de inschrijftermijn of ik naar Spanje gaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?
Kost best veel tijd, een goede sollicitatiebrief.
Kut, PI vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoor
Je moet naar Yvonne mailen toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Een brief van 10 pagina's inleveren + bijlagen
Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je moet naar Yvonne mailen toch?
Nee hoor. Naar forum@fok.nlquote:
Om veel users te kennen hoef je niet in Hools te komen hoor, al werkt het natuurlijk wel mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Het zal wel weer iemand die alleen in Hools komt worden, Bluez ofzo.
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools he
DIe is toch al iets? (blauw?)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Ja, dan wordt het een opvolger van mitt. mitt heb ik iig niet in Hools gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef popolon het volgende:
Het zou eigenlijk veel leuker zijn als het iemand wordt die niet in Hools komt.
Jawel hoor, alleen niet zo dwangmatige poster vergeleken met sommigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een opvolger van mitt. mitt heb ik iig niet in Hools gezien.
mooi doe k daarin meteen Nikky de groetjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Naar forum@fok.nl
Dat komt aan bij alle (F)A's.
vertel eens golfer hoeveel hebben jullie er al binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot het laatste moment, hebben al die andere lui voor niks een mail gestuurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongeveer 0 denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vertel eens golfer hoeveel hebben jullie er al binnen
Vaduz is ook Arsenal volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Bleh... hoef geen gunner als MOD. Ik stem op Vaduz !
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij was toch voor scum of was dat iemand anders?![]()
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen goonerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Heb ik zoiets gezegd? Ik snap hem ook nog eens niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen gooner![]()
ben daar zeker mee eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Vaduz (komt zeer neutraal over)
Nou als dat het criterium isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
tong80 (eigenlijk DE optie qua aanwezigheid)
Jammer maar helaas, ik doe het zeker niet. Wel leuk al die stemmen voor mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben daar zeker mee eens.
probeer het eerst in een proeftijd
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
Het maakt mij niet uit wie de mod wordt, zo lang het maar niet zo'n voetbalzone-achtige mod wordt, die voor de grap reacties gaat verwijderen die goed onderbouwd zijn en zo.
Hij had het over goed onderbouwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Bos81 (aanstormend talent)
Zwitserland superieur aan Oranje! Robert op de vleugel!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Het lijkt me nog leuker als die mod gewoon jouw reacties gaat wijzigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets tegen Suijk,maar de onderbouwing juist een reden om hem geen mod te laten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Suijk (gewaardeerd Ajacied)
nwm, dacht dat het over DG gingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik zoiets gezegd? Ik snap hem ook nog eens niet.
Nee hor, die werkt overdag zonder internet en is pas rond de klok van 4 in de middag on line.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
opvallend dat die nog bijna niet genoemd is....
(of niet??)
Het is wel een reden waarom ik niet solliciteer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets tegen Suijk,maar de onderbouwing juist een reden om hem geen mod te laten zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Potverdrie, vergeet ik Eilanden!
Ook een kandidaat!
Waarom dat? Zolang je je maar een beetje objectief op kunt stellen mag je van mij, en dat kun je welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is wel een reden waarom ik niet solliciteer.
Radiohead behoor je gewoon goed te vinden, zo niet dan tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Maquiladora het volgende:
Tong80 mits hij Radiohead goed gaat vinden
Voor de rest maakt het mij niet uit al lijken SCH en methodmich mij wel goede kandidaten.
Ja prima lijst dit lijkt me ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Vaduz (komt zeer neutraal over)
Bos81 (aanstormend talent)
Suijk (gewaardeerd Ajacied)
Dylan Dog (één der gematigdste users)
Bjoro (post op alle dagdelen)
tong80 (eigenlijk DE optie qua aanwezigheid)
ben je toch een grappenmakertjequote:
Mindlight denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb geen uitgesproken voorkeur. Iemand bereid mijn stem te kopen?
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
en wat valt het golfer tegen dat ze nog geen mailtje van mij hebben ontvangen![]()
golfer,denk na,alsof ik een kans maakquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijd
Dus je wil wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
En dat doe ik dus al nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Maquiladora het volgende:
Tong80 mits hij Radiohead goed gaat vinden
Voor de rest maakt het mij niet uit al lijken SCH en methodmich mij wel goede kandidaten.
takke herriequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radiohead behoor je gewoon goed te vinden, zo niet dan toch.
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.
Ik heb het idee dat er nog geen of slechts 1 of 2 solli's binnen zijn,zit ik er ver naast?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Niet geschoten is altijd mis.
En je weegt het zelf af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Als jij op mij stemt stem ik op jou.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
schiet niet op zeg
mag je ook op jezelf stemmen
(F)A's beslissen uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
vraagje wie beslissen en wie hebben inspraak?
Enige invloed ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Die hebben we al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......
mag mitt ook nog over zn modgraf heen regeren of is die uitgesloten van inspraak?
oke bedankt voor de info:quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
Joepiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
een jonkiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
Mexico-Trinidad en Tobego.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nog niets gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
hee popo, vanavond is het eventueel op oranje.nl te bekijken !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee popo, vanavond is het eventueel op oranje.nl te bekijken !!
Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ja hehe daar had je maar 3 keuzes..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
DutchGooner is ook een leuke optie, als oudgediende.
Moeilijk hoor. Grondwet was eenvoudiger.
Daar heb je je toch ook onthouden van stemmenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
DutchGooner is ook een leuke optie, als oudgediende.
Moeilijk hoor. Grondwet was eenvoudiger.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit ie z'n mede-Bosche bollen weer lekker te maken dus.
nu weet k zeker dat k ga mailenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
JoepieDit betekent het einde van dat walgelijke Carlisle-topic.
ik en verlegen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zet die verlegenheid nu eens een keer opzij, DG en mail gewoon.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik weet nog bij dat meisje op de boot dat je praatjes ineens weg waren.
Nu niet net doen of je koel bleef, ik zag duidelijk een rooie boei. Ik vond juist TZ heel erg koeltjes blijven, dat is een echte player (misschien kun je een keer les bij hem nemen?).quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]geniale actie van mij destijds waar ik koel bleef,maar dat is logisch,het was toch echt TZ die verschoot
die eeuwige vrijgezel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nu niet net doen of je koel bleef, ik zag duidelijk een rooie boei. Ik vond juist TZ heel erg koeltjes blijven, dat is een echte player (misschien kun je een keer les bij hem nemen?).![]()
matigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja, het zegt genoeg dat jij daar nog iets van kunt leren.![]()
Dat is wel heel onterecht. Ik heb op je gestemd als modquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
matig
Komend seizoen dus definitief geen Highbury voor jou
veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Anders ga ik wel met RTL-5 voetbalreizen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Of regel ik kaartjes via de touts van Rob_Mill.
Ik vind dat jij wel heel erg off-topic gaat voor iemand die graag mod wil worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Voor de familystand zeker waar je geen membershipcards voor hebt zeker?![]()
en jij mag het niet meer doen als je mod bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat mag je zeggen als je dadelijk mod bent....
k oefen vastquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat mag je zeggen als je dadelijk mod bent....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
jawel,die staan boven de wet
Dat is waar. Dat is het enige positieve aan die functie (en alle Ajacieden bannen nquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
jawel,die staan boven de wet
er stond een knipoog bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij neemt je taak wel heel erg serieus
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat weet ik maar een mod zien happen is altijd leuk
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben overduidelijk de beste kandidaat. En Suijk's stem heb ik in de pocket, toch?
Nee, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |