Zwitserland superieur aan Oranje! Robert op de vleugel!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Het lijkt me nog leuker als die mod gewoon jouw reacties gaat wijzigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Niets tegen Suijk,maar de onderbouwing juist een reden om hem geen mod te laten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Suijk (gewaardeerd Ajacied)
nwm, dacht dat het over DG gingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik zoiets gezegd? Ik snap hem ook nog eens niet.
Nee hor, die werkt overdag zonder internet en is pas rond de klok van 4 in de middag on line.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
opvallend dat die nog bijna niet genoemd is....
(of niet??)
Het is wel een reden waarom ik niet solliciteer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets tegen Suijk,maar de onderbouwing juist een reden om hem geen mod te laten zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Potverdrie, vergeet ik Eilanden!
Ook een kandidaat!
Waarom dat? Zolang je je maar een beetje objectief op kunt stellen mag je van mij, en dat kun je welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is wel een reden waarom ik niet solliciteer.
Radiohead behoor je gewoon goed te vinden, zo niet dan tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Maquiladora het volgende:
Tong80 mits hij Radiohead goed gaat vinden
Voor de rest maakt het mij niet uit al lijken SCH en methodmich mij wel goede kandidaten.
Ja prima lijst dit lijkt me ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Vaduz (komt zeer neutraal over)
Bos81 (aanstormend talent)
Suijk (gewaardeerd Ajacied)
Dylan Dog (één der gematigdste users)
Bjoro (post op alle dagdelen)
tong80 (eigenlijk DE optie qua aanwezigheid)
ben je toch een grappenmakertjequote:
Mindlight denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb geen uitgesproken voorkeur. Iemand bereid mijn stem te kopen?
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
en wat valt het golfer tegen dat ze nog geen mailtje van mij hebben ontvangen![]()
golfer,denk na,alsof ik een kans maakquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijd
Dus je wil wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
En dat doe ik dus al nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Maquiladora het volgende:
Tong80 mits hij Radiohead goed gaat vinden
Voor de rest maakt het mij niet uit al lijken SCH en methodmich mij wel goede kandidaten.
takke herriequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radiohead behoor je gewoon goed te vinden, zo niet dan toch.
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.
Ik heb het idee dat er nog geen of slechts 1 of 2 solli's binnen zijn,zit ik er ver naast?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Niet geschoten is altijd mis.
En je weegt het zelf af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Als jij op mij stemt stem ik op jou.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
schiet niet op zeg
mag je ook op jezelf stemmen
(F)A's beslissen uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
vraagje wie beslissen en wie hebben inspraak?
Enige invloed ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Die hebben we al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......
mag mitt ook nog over zn modgraf heen regeren of is die uitgesloten van inspraak?
oke bedankt voor de info:quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
Joepiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
een jonkiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
Mexico-Trinidad en Tobego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |