De 5e stem voor DG al.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Gamma!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Mindlight het volgende:
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoMaken we daar ook een leuk topicje van, gaan we stemmen op basis van de sollicitatiemails
Ik weet pas na de inschrijftermijn of ik naar Spanje gaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?
Kost best veel tijd, een goede sollicitatiebrief.
Kut, PI vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoor
Je moet naar Yvonne mailen toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Een brief van 10 pagina's inleveren + bijlagen
Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je moet naar Yvonne mailen toch?
Nee hoor. Naar forum@fok.nlquote:
Om veel users te kennen hoef je niet in Hools te komen hoor, al werkt het natuurlijk wel mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Het zal wel weer iemand die alleen in Hools komt worden, Bluez ofzo.
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools he
DIe is toch al iets? (blauw?)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Ja, dan wordt het een opvolger van mitt. mitt heb ik iig niet in Hools gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef popolon het volgende:
Het zou eigenlijk veel leuker zijn als het iemand wordt die niet in Hools komt.
Jawel hoor, alleen niet zo dwangmatige poster vergeleken met sommigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een opvolger van mitt. mitt heb ik iig niet in Hools gezien.
mooi doe k daarin meteen Nikky de groetjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Naar forum@fok.nl
Dat komt aan bij alle (F)A's.
vertel eens golfer hoeveel hebben jullie er al binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot het laatste moment, hebben al die andere lui voor niks een mail gestuurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongeveer 0 denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vertel eens golfer hoeveel hebben jullie er al binnen
Vaduz is ook Arsenal volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Bleh... hoef geen gunner als MOD. Ik stem op Vaduz !
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij was toch voor scum of was dat iemand anders?![]()
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen goonerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Heb ik zoiets gezegd? Ik snap hem ook nog eens niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen gooner![]()
ben daar zeker mee eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Vaduz (komt zeer neutraal over)
Nou als dat het criterium isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
tong80 (eigenlijk DE optie qua aanwezigheid)
Jammer maar helaas, ik doe het zeker niet. Wel leuk al die stemmen voor mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben daar zeker mee eens.
probeer het eerst in een proeftijd
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
Het maakt mij niet uit wie de mod wordt, zo lang het maar niet zo'n voetbalzone-achtige mod wordt, die voor de grap reacties gaat verwijderen die goed onderbouwd zijn en zo.
Hij had het over goed onderbouwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Bos81 (aanstormend talent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |