Ben je ontslagen?quote:
JaWi gaat naar spanjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
Nee mijn school zit eropquote:
Alsof ie daar niks beters te doen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
Ah, mijn 3e stem is binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
HTL? Volgens mij mis ik wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.
werk, 10 weken, maar is nog niet zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
De 5e stem voor DG al.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Gamma!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Mindlight het volgende:
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoMaken we daar ook een leuk topicje van, gaan we stemmen op basis van de sollicitatiemails
Ik weet pas na de inschrijftermijn of ik naar Spanje gaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |