Behalve als hij op cursus is..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.quote:
Dit gaat een klassieker worden!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Achter op de fiets.quote:
Een ambtenaar dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Gewoon een werkloze.quote:
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Popo is uiteraard ook een optie ... een 'allochtone' Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Wie is de andere dan?quote:
Dan kan ik over een week ookquote:
Ben je ontslagen?quote:
JaWi gaat naar spanjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
Nee mijn school zit eropquote:
Alsof ie daar niks beters te doen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
Ah, mijn 3e stem is binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
HTL? Volgens mij mis ik wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.
werk, 10 weken, maar is nog niet zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |