Is vast genoeg animo voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Suijk het volgende:
Dan richt je maar een Bossche Bollen Forum op.
Lady FCDB ook nog er bij inderdaad, ik mocht er 5 noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn stem gaat naar, DG, CMT, Yeahinho, Dylan dog en LadyFCDB (en vrouwelijk mod is ook altijd leuk)
![]()
Behalve als hij op cursus is..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.quote:
Dit gaat een klassieker worden!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Achter op de fiets.quote:
Een ambtenaar dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Gewoon een werkloze.quote:
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Popo is uiteraard ook een optie ... een 'allochtone' Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Wie is de andere dan?quote:
Dan kan ik over een week ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |