Ik,als ik niet in het stadion zitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er nou bij een grote wedstrijd online zitten..Das ook wel vrij kansloos inderdaad
![]()
Internet supporter.quote:
Nou, dan ben je de ideale kandidaat.. Ook de titel "kansloos" past goed bij jequote:
Beste TERROR (quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, dan ben je de ideale kandidaat.. Ook de titel "kansloos" past goed bij je..
Dus je kunt meteen aan de slag
En maar een grote smoel op internet als ze ooit eens een keertje een wedstrijd van hun lokale clubje bijwonen.quote:
Gaaaapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beste TERROR ()
Ik zou best willen maar
A.golfer mag mij niet
B.Ik heb om de week late dienst
Anders had ik uiteraard gesolliciteerd
Jij was toch een kloon?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom tellen die stemmen op mij nie mee?
Dunnow.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom tellen die stemmen op mij nie mee?
Dat zijn toch allemaal kloons van elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DG, TerroRobbie, Yeahinho of DylanDog moet het worden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DG, TerroRobbie, Yeahinho of DylanDog moet het worden.
Is vast genoeg animo voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Suijk het volgende:
Dan richt je maar een Bossche Bollen Forum op.
Lady FCDB ook nog er bij inderdaad, ik mocht er 5 noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Mijn stem gaat naar, DG, CMT, Yeahinho, Dylan dog en LadyFCDB (en vrouwelijk mod is ook altijd leuk)
![]()
Behalve als hij op cursus is..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.quote:
Dit gaat een klassieker worden!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of bezig is met z'n zwart witte en zelfgemaakte vlag.
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Qua tijd aan FOK besteden is tong80 de enige logische optie. Die kan ALTIJD modden.
Achter op de fiets.quote:
Een ambtenaar dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Gewoon een werkloze.quote:
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij slaat de hele morgen/ochtend altijd over. En ze willen juist iemand vooral voor de ochtend.
Popo is uiteraard ook een optie ... een 'allochtone' Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Wie is de andere dan?quote:
Dan kan ik over een week ookquote:
Ben je ontslagen?quote:
JaWi gaat naar spanjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
Nee mijn school zit eropquote:
Alsof ie daar niks beters te doen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen internet hebben...
Ah, mijn 3e stem is binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alle voetbalsupporters zijn toch werkloos? En hooligans al helemaal, dus Jawi...
HTL? Volgens mij mis ik wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In het HTL-topic zitten de hele dag gasten online die in BsAs zitten.
werk, 10 weken, maar is nog niet zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |