De 5e stem voor DG al.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
HTL? Volgens mij mis ik wat.
Maar goei, dan stem ik op DG.
spanje voor studie/werk?
Gamma!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
dit begint een erg leuke reeks te worden
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef Bos81 het volgende:
Het is zeker leuk. Nu nog hopen dat de voorspelling dicht bij de werkelijke keuze komt.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Mindlight het volgende:
Tsja het zou leuk zijn als Golfer eens wat sollicitaties zou lekken ofzoMaken we daar ook een leuk topicje van, gaan we stemmen op basis van de sollicitatiemails
Ik weet pas na de inschrijftermijn of ik naar Spanje gaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Om tot een keuze te komen zullen er wel eerst eens wat kandidaten moeten solliciteren.
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor vrijdag 10 juni, tijd zat toch?
Kost best veel tijd, een goede sollicitatiebrief.
Kut, PI vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het kan toch best simpel gehouden worden? Als ik zou solliciteren zou mijn mail er anders uit komen te zien dan een sollicitatiebrief voor een baan hoor
Je moet naar Yvonne mailen toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Een brief van 10 pagina's inleveren + bijlagen
Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je moet naar Yvonne mailen toch?
Nee hoor. Naar forum@fok.nlquote:
Om veel users te kennen hoef je niet in Hools te komen hoor, al werkt het natuurlijk wel mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Het zal wel weer iemand die alleen in Hools komt worden, Bluez ofzo.
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er volgens sommigen toch veel mis met Hools he
DIe is toch al iets? (blauw?)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |