Ongeveer 0 denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vertel eens golfer hoeveel hebben jullie er al binnen
Vaduz is ook Arsenal volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Bleh... hoef geen gunner als MOD. Ik stem op Vaduz !
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij was toch voor scum of was dat iemand anders?![]()
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen goonerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Ludacriss het volgende:
Heb ik zoiets gezegd? Ik snap hem ook nog eens niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei: hij is geen gunner maar geen gooner![]()
ben daar zeker mee eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Vaduz (komt zeer neutraal over)
Nou als dat het criterium isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
tong80 (eigenlijk DE optie qua aanwezigheid)
Jammer maar helaas, ik doe het zeker niet. Wel leuk al die stemmen voor mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben daar zeker mee eens.
probeer het eerst in een proeftijd
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
Het maakt mij niet uit wie de mod wordt, zo lang het maar niet zo'n voetbalzone-achtige mod wordt, die voor de grap reacties gaat verwijderen die goed onderbouwd zijn en zo.
Hij had het over goed onderbouwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan de andere kant...het lijkt mij wel leuk als die nieuwe mod consequent al jouw reakties weghaalt.
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Ik zou zeggen:
Bos81 (aanstormend talent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |