Mindlight denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb geen uitgesproken voorkeur. Iemand bereid mijn stem te kopen?
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
en wat valt het golfer tegen dat ze nog geen mailtje van mij hebben ontvangen![]()
golfer,denk na,alsof ik een kans maakquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
jammer inderdaad, maar je hebt nog t/m 10-6 de tijd
Dus je wil wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
golfer,denk na,alsof ik een kans maak
En dat doe ik dus al nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand voldoet aan de gevraagde criteria maakt iedereen een kans, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Maquiladora het volgende:
Tong80 mits hij Radiohead goed gaat vinden
Voor de rest maakt het mij niet uit al lijken SCH en methodmich mij wel goede kandidaten.
takke herriequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radiohead behoor je gewoon goed te vinden, zo niet dan toch.
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan de criteria voldoe ik ook wel, maar of dat je geschikt maakt.
Ik heb het idee dat er nog geen of slechts 1 of 2 solli's binnen zijn,zit ik er ver naast?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Niet geschoten is altijd mis.
En je weegt het zelf af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maken de (F)A's en misschien de huidige VBL mods dan wel uit.
Als jij op mij stemt stem ik op jou.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
schiet niet op zeg
mag je ook op jezelf stemmen
(F)A's beslissen uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
vraagje wie beslissen en wie hebben inspraak?
Enige invloed ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Die hebben we al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
(F)A's beslissen uiteindelijk.
Mods hebben wel enige invloed daarop.
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
oke de mods beslissen met instemming van de FA's.......
mag mitt ook nog over zn modgraf heen regeren of is die uitgesloten van inspraak?
oke bedankt voor de info:quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard mag mitt, net zoals alle andere mods van andere fora, zijn/haar mening geven over de eventuele kandidaten.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
Joepiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
een jonkiequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:54 schreef tong80 het volgende:
GVD mag het een mod worden die 55 is en 's nachts om 2 uur in bed ligt ?
Mexico-Trinidad en Tobego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |