quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
Nog niets gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
hee popo, vanavond is het eventueel op oranje.nl te bekijken !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee popo, vanavond is het eventueel op oranje.nl te bekijken !!
Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Ja hehe daar had je maar 3 keuzes..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
DutchGooner is ook een leuke optie, als oudgediende.
Moeilijk hoor. Grondwet was eenvoudiger.
Daar heb je je toch ook onthouden van stemmenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
DutchGooner is ook een leuke optie, als oudgediende.
Moeilijk hoor. Grondwet was eenvoudiger.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit ie z'n mede-Bosche bollen weer lekker te maken dus.
nu weet k zeker dat k ga mailenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
JoepieDit betekent het einde van dat walgelijke Carlisle-topic.
ik en verlegen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zet die verlegenheid nu eens een keer opzij, DG en mail gewoon.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik weet nog bij dat meisje op de boot dat je praatjes ineens weg waren.
Nu niet net doen of je koel bleef, ik zag duidelijk een rooie boei. Ik vond juist TZ heel erg koeltjes blijven, dat is een echte player (misschien kun je een keer les bij hem nemen?).quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]geniale actie van mij destijds waar ik koel bleef,maar dat is logisch,het was toch echt TZ die verschoot
die eeuwige vrijgezel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nu niet net doen of je koel bleef, ik zag duidelijk een rooie boei. Ik vond juist TZ heel erg koeltjes blijven, dat is een echte player (misschien kun je een keer les bij hem nemen?).![]()
matigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja, het zegt genoeg dat jij daar nog iets van kunt leren.![]()
Dat is wel heel onterecht. Ik heb op je gestemd als modquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
matig
Komend seizoen dus definitief geen Highbury voor jou
veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Anders ga ik wel met RTL-5 voetbalreizen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Of regel ik kaartjes via de touts van Rob_Mill.
Ik vind dat jij wel heel erg off-topic gaat voor iemand die graag mod wil worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
Voor de familystand zeker waar je geen membershipcards voor hebt zeker?![]()
en jij mag het niet meer doen als je mod bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat mag je zeggen als je dadelijk mod bent....
k oefen vastquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat mag je zeggen als je dadelijk mod bent....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
jawel,die staan boven de wet
Dat is waar. Dat is het enige positieve aan die functie (en alle Ajacieden bannen nquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
jawel,die staan boven de wet
er stond een knipoog bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij neemt je taak wel heel erg serieus
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat weet ik maar een mod zien happen is altijd leuk
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben overduidelijk de beste kandidaat. En Suijk's stem heb ik in de pocket, toch?
Nee, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |