corruptie is goed...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad! DIt riekt naar corruptie!
Omdat het hier een corrupte bende is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG had minstens 3 (serieuze) stemmen, waarom zie ik er dan maar 1 staan?
als je er maar genoeg voor ontvangt, is het zeker oke !quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Dan wordt het voor mij eend of appelsientje
krijgen ze nu allebei een stem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Dan wordt het voor mij eend of appelsientje
Het lijkt wel Wallonië hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat het hier een corrupte bende is.
DG had minimaal 3 of 4 serieuze stemmen inderdaad, waaronder mijn veto.
Met SCH als Di Rupo.quote:
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef Spideyman het volgende:
Laten we afspreken niet meer dan 5 stemmen in totaal uit te brengen. (mits op verschillden users natuurlijk)
2 voor DG erbij
quote:
Jij, Barnet_Bee en TerorRobbie zijn de enigen die echt serieus op DG hebben gestemd. Er zijn nog twee andere posts in deel 1 met de naam DG erin, maar die worden direct gevolgd door eenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.
DG wil niet eens, dus dat is overbodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iedereen opnieuw laten stemmen en een top 3 of top 5 laten posten, nu is het zo'n rommetje en zijn er veel DG-stemmen verloren gegaan.
en het wordt wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad.quote:
verwerktquote:
hey ik heb niet voor niets alle stemmen zitten doorspitten, ze staan nu netjes verwerkt. regel is dat je 5 verschillende users mag voordragen.quote:
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hey ik heb niet voor niets alle stemmen zitten doorspitten, ze staan nu netjes verwerkt. regel is dat je 5 verschillende users mag voordragen.
Ja, dat is helaas zo gegroeid. Gelukkig kan iedereen daar zelf wat aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.
Het is dan ook een raadgevend referendum. Op het eind beslist opa Golferquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
ja, ik bedoel het ook niet tegen jou. Maar nu hebben users die wel 5 mensen hebben voorgedragen meer te zeggen dat mensen die er maar 1 hebben voorgedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |