abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27677889
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27678841
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'
  maandag 6 juni 2005 @ 17:09:11 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27681210
quote:
Erodome schreef, in het vorige topic
...
Memmen, wat een woord weer zeg...
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:11:20 #4
45206 Pietverdriet
pi_27681286
Er is in het katholieke deel van Duitsland een heeeeel belangrijke katholieke feestdag, Frohen Leichnam.
Ik dacht altijd, Blij lijk, waar slaat dat nu op. Maar dat bleek Vroom ofwel, heilige overledene te zijn.. Jaja
pi_27681321
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
Goh, ook nooit geweten
pi_27682534
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'
Geweldig hoe je vroeger dacht.. toen je klein was enzo !
  maandag 6 juni 2005 @ 18:09:03 #7
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27683024
dat na piepende banden niet perse een botsing hoeft te komen
  maandag 6 juni 2005 @ 22:35:34 #8
88233 Steve
Still the best.
pi_27692176
Dat er vroeger ook kleur was, maar dat je dat gewoon niet ziet op zwart-wit foto's/films
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 6 juni 2005 @ 22:37:56 #9
79638 Davidboaz
I want more.
pi_27692256
vroeger dacht ik altijd dat iemand die grappig was een goeie humeur had...
How could it hurt you when it looks so good...
pi_27693945
Dat een terugvindpost eigenlijk best handig is .
  maandag 6 juni 2005 @ 23:35:10 #11
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27694463

dat één hamkaasje een hamka heet
Tot zover het nieuws
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:00:36 #12
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27695181
Dat tulpen eigenlijk uit Turkije komen .
pi_27695391
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:00 schreef Kang-He het volgende:
Dat tulpen eigenlijk uit Turkije komen .
En Sinterklaas ook .
pi_27696682
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:35 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]

dat één hamkaasje een hamka heet
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje .

Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel .

Zonder succes, ja echt..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:37:59 #15
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27698345
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

En Sinterklaas ook .
en dat het niet duidelijk is waar hij nu begraven is.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_27700574
Dat het bij Leen Bakker niet de bedoeling is om dingen te lenen om ze later terug te geven.
Ik snapte dat al nooit, we kregen altijd van die reclamefoldertjes en dan stonden er prijzen bij.
Dus ik zo aan mijn moeder vragen: "Mam, als je iets leent maar er voor betaalt heet het toch huren? Waarom noemen ze het hier dan lenen?'

Waarop ze in de lach schoot en me maar even de waarheid heeft verteld
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27702747
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.

Ik snapte het al niet
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:23:21 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_27702830
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.
En het zijn dus niet de Heils Angels.

Ja, ik denk, ik licht je maar even in
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:28:34 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27702989

Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:34:06 #20
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27703148
Dat ik met mijn duurdere nieuwe puma-schoenen (met klittenbandsluitingen gekruist uiteraard) harder kon rennen dan met andere (ouwere) schoenen...
Prrrrrrrr.....talieloe....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:38:02 #21
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27703262
Ik was er ook van overtuigd dat de nieuwsleesman (of vrouw) op tv mij ALTIJD aankeek, op welke plek ik ook ging staan in de huiskamer...
Prrrrrrrr.....talieloe....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:18:32 #22
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_27708263
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel .

Zonder succes, ja echt..

dat heb ik heel misschien ook wel eens geprobeerd
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:49:32 #23
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27709230
Dat toen ik vijf werd, nu ook even hard kon rennen als alle andere kiddos die ook vijf waren.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:15:41 #24
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27710098
Vroeger dacht ik al tijd dat engelse mensen een speciaal oor hadden. Als ik dan "yes" zei ging hun oor dat vertalen in "ja"

ff denken kheb nog wel meer....

Oja ik dacht eerst dat mensen gewoon de hele tijd door geld uit de muur konden halen, dat er dus geen limiet was..

oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_27710913
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
!
pi_27714866
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden . Humor...
pi_27715886
Dat je 'foyer' niet uitspreekt als 'foojer' maar als 'fwajeej'.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:23:24 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_27716312
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef Agiath het volgende:
oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
Komt me bekend voor
Net efkes anges
pi_27718015
Dat de mensen vroeger geen kleur zagen maar gewoon zwart wit, omdat filmpjes zoals Charlie Chaplin zwart wit waren
Maar zo is het wel, toch?
pi_27718833
Toen ik in groep 6 zat, zaten klasgenoten wel eens vervelend te doen als ze dachten dat de juf het niet in de gaten had. Als ze het dan wel doorhad zei ze altijd dat dat kwam omdat ze ogen in haar achterhoofd had en dat alle leraren dat (nodig) hadden. Ik dacht dat ze dat letterlijk bedoelde, dus toen heb ik een tijdje rondgelopen met het idee dat er ergens onder het haar op haar achterhoofd echt extra ogen verstopt zaten. En ik stelde me dan ook voor dat iedereen die de lerarenopleiding afmaakte een operatie moest ondergaan waarbij er twee van die oogbollen in het achterhoofd van die persoon werden geplaatst.

brrr.. wat een eng idee eigenlijk
pi_27719291
Dat het jus is en geen sju.
Ich bin der Führer.
pi_27720328
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)
pi_27723230

Dat als je 'over de brug' ging, niet de volledige staalconstructie overhoefte.

Bang dat ik was!
Animals Crossing WW
Name: Droplet
Town: Questo
Code: 0601-9806-8796
pi_27726921
Dat je voor een treinreis van Maassluis naar Den Haag via Rotterdam een kaartje met de optie "via Rotterdam" moet kopen omdat het via Schiedam vrijwel altijd sneller in tijd is
pi_27728378
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
Mon 'en!
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:27:50 #37
65997 Oldbie
pi_27728755
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
pi_27732349
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
Nu al
Mon 'en!
pi_27738577
Net nog even weer een paar oudere deeltjes van dit topic doorgelezen... Je blijft lachen!!!

Hier nog een paar goeie:
quote:
RAiDEN - zaterdag 5 januari 2002 @ 01:33
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een geboorte zelf de huidskleur kon kiezen van het kind... Dus het kind laten stofferen zoals bij een bank.

generalist - dinsdag 8 januari 2002 @ 00:44
Dat je als voetganger op het stoplicht aan de overkant moest kijken, en niet half over straat hangend naar die aan jouw kant (omdat je toch op het knopje op die paal had gedrukt!!)

SurfDude - woensdag 12 maart 2003 @ 01:03  
Ik dacht dat auto's vooruit gingen door de lucht die door de uitlaat naar buiten werd geblazen. Net als bij vliegtuigen zeg maar. Nog niet eens zo heel raar gedacht eigenlijk. Toch?

En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.

Rewimo (Reviewer) - woensdag 12 maart 2003 @ 22:52
Tijdens een aardrijkskundeles moest iemand een stukje voorlezen... En leest vrolijk over een 'piepeliene' die ergens door Rusland loopt. (pipeline)

Alcatraz - vrijdag 4 april 2003 @ 18:02
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??

somegirl - woensdag 28 januari 2004 @ 23:34
Ik vertelde een keer aan m`n vriendje van heeeeel lang geleden dat ik de pil "doorslikte".
Vroeg ie wat ik er anders mee deed, naast m`n bed leggen ofzo? vond ik ook wel erg grappig

MouseOver - woensdag 16 februari 2005 @ 11:26
Ik ben er een paar weken geleden pas achtergekomen dat Manneke Pis niet beroemd was omdat hij "iets" in een lekkende dijk had gestoken en dat ik dus kennelijk het verkeerde verhaaltje aan het verkeerde ventje had gekoppeld...
Die van dat stoplicht en die hierboven, over Manneke Pis, daar heb ik echt minutenlang over dubbel gelegen van het lachen... ik zie het al voor me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:11:00 #40
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_27738791
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)
oh
ik dacht nogsteeds dat het bloed was
pi_27739244
Ik dacht altijd dat mn vriendje 7 nintendo's en 8 playstations had, ik snapte ook nooit waarom die dan maar 1 tv had ...
ik ben sowieso da bomb
pi_27739543
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
pi_27741398
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...

En als ze dan drukte moest ik weer drukken om het weer goed te doen...haha
pi_27741771
Ik dacht altijd dat wanneer je oud was (18 jaar ofzo ) dat je dan automatisch heel veel geld zou hebben.
pi_27742069
Toen ik in groep 1 of 2 zat, wou ik nooit knutselen, maar rekenen en taal leren, zodat ik kon lezen. Dus altijd vroeg ik aan mn moeder, wanneer kan ik nu lezen? "als je 6 bent" (want haar redenering: dan zit je in groep X en dan leer je lezen) Dus ik op de ochtend dat ik 6 word, pak een boek, allemaal rare tekens! Ik kon niet lezen, dus ik huilen.
pi_27742841
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
hehe mafkees! (tevens tvp)

vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
pi_27744033
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hehe mafkees! (tevens tvp)

vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
Hee vage gast! . Jij hier

Vroeger toen je "poep" nog met een lange "oe" schreef en de guldens nog van hout waren dacht ik ook dat elektrische stroom vloeibaar was. Dus als je een draadje doorknipte waar stroom op stond dacht ik dat het vloeibare spul er uit zou lopen . En als je in contact kwam met dat drabje, je dan een elektrische schok zou krijgen.

Toen ik eens de proef op de som nam (zwakstroom, en een veilige schaar bleek er niks uit te vloeien. Mijn conclusie was dan ook dat het vloeibare spul onzichtbaar moest zijn. Ik liep ook lang om de plek heen waar ik 'm door had geknipt. .
pi_27744089
vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:23:29 #49
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_27758256
Mijn vader had een "auto van de zaak". Ik begreep daaruit dat hij de auto van zijn baas mocht lenen en dat mijn vader en zijn baas samen door heel nederland zijn gereden zodat zijn baas hem kon vertellen waar mijn vader naar een hogere cq lagere versnelling moest schakelen. Ik had dus geen idee hoe en waarom er geschakeld werd en de link naar het toerental kwam pas later.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:48:17 #50
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27759245
Als we met de auto langs een industrie terrein reden met schoorstenen, dacht ik dat daar de wolken gemaakt werden.

En als je met elkaar trouwt krijg je de kinderen er automatisch bij.
Tot zover het nieuws
pi_27768033
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...

Haha, LOL

O ja, er schiet me net weer eentje te binnen... Toen ik net m'n eerste cd-speler had gekocht, na jarenlang vinylplaten gedraaid te hebben, wilde ik een bepaalde cd in de winkel even beluisteren, en vooral naar het laatste nummer wat op de hoes vermeld stond was ik wel benieuwd. Dus ik zeg heel serieus tegen die verkoper: 'Zet u maar gelijk de tweede kant op, anders moet ik veel te lang op dat ene nummer wachten...'

pi_27770175
quote:

Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_27774896
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
Herkenbaar!

Ik zie me nog rammen op die knop...
pi_27777131
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
he buur!
pi_27780071
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:

[..]

Dat doe ik nu nog steeds!! .
pi_27780932
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
kwam ik gister achter.
ga weg! daar geloof ik niets van!
pi_27785483
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_27787037
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Vieske het volgende:
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
pi_27790947
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
Nou weet ik eindelijk waar alle fietsers zijn en waar je dan heen moet
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_27791830
quote:

[..]

Lol, dat dacht ik vroeger ook altijd
pi_27792153
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]

Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo .
zo herkenbaar, had ik ook
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27792218
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
kwam ik gister achter.
echt?
pi_27797036
Ik kwam pas jaren later achter welke japanse tekenfilm het nou was die honderden kleine japanse kinderen epilepsie bezorgde in 1997...
http://www.snopes.com/radiotv/video/pokedemo.rm
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:00:41 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27797540
quote:

Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:27:10 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27798192
Vroeger gingen we regelmatig zwemmen in een plas bij Wanroij. Daar stonden twee grote fonteinen in het water. Ik wist zeker dat ze bewogen over een railsysteem dat op de bodem lag.
Mijn ouders hebben jaren getracht me uit te leggen dat de beweging gesuggereerd wordt door het bewegende water dat langs de fonteinen stroomde!
En ik maar zoeken met mijn duikbril of ik die rails kon vinden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_27798422
Dat 'marionetten' en 'majorettes' twee verschillende dingen waren. Of liever gezegd, dat je majorettes niet óók uitsprak als marionettes.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:02:55 #67
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27823177
quote:
[afbeelding]

Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
Afrika Paprika
pi_27857328
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef LuQas het volgende:
Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
Hmm, ik kan er nog steeds niet echt een vogelkop in zien...
Misschien over een paar jaar pas, wie weet...

Hier nog een paar leuke uit eerdere delen opgescharreld:
quote:
EvilD - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:34
 De eerste keer dat ik les kreeg in computeren en je dus in de boeken kon lezen dat je je floppy disk altijd (de eerste keer) moest formatteren. Dus ik format a:. Daarna bezig met de les van twee uur.
De week daarop ik weer achter de computer en weer format a:
Dacht dat het echt elke keer zo moest. Vond het vreemd dat ik mijn gemaakte lesstof niet meer kon terugvinden...

mynick - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41
Als je de warme kraan aan zet duurt het altijd even voordat het water warm wordt. Bij wijze van experiment heb ik toen ik een jaar of 3/4 was eens een bakje gevuld met dat koude water om vervolgens elke 10 sec. met mijn vinger te voelen of het al warm werd.

safarikanarie - maandag 16 februari 2004 @ 14:09
oja, en toen ik klein was ging ik altijd m'n oma bellen als ik nieuwe schoenen had om ze te laten zien....later had ik toch wel door dat ze ze zo niet echt kon bekijken

voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.

Die laatste is trouwens voor mij wel herkenbaar, dat heb ik me ook jarenlang afgevraagd. Tot iemand me het een keer vertelde.
pi_27857508
In de vierde klas v/d middelbare school kwam ik erachter dat hoesten en niezen toch níet hetzelfde is
pi_27863679
Toen ik nog klein was hadden we vaak last van voetballende jeugd op het pleintje achter ons huis. Veel herrie door ballen tegen muren, tuinhekjes en garagedeuren enzo.
M'n vader ergerde zich er nogal aan als er weer zo'n harde dreun te horen was, volgens hem was het allemaal 'pure baldadigheid' van die jongelui.

Ah, dacht ik, weer een woord geleerd. 'Baldadigheid'. Vond het ook wel een heel logisch woord voor zoiets.
Jaaaaren later kwam ik er pas achter dat dat op zich dus helemáál niets met een bal te maken heeft...
  zondag 12 juni 2005 @ 19:36:45 #71
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_27864458
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol pepermuntje
Asjemenou
pi_27865370
Ik kwam er ook pas later achter dat er in andere wijken ook eendevijvers waren. Ik altijd maar denken dat ik ging vissen in ´dé eendevijver´.
  maandag 13 juni 2005 @ 19:13:00 #73
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27896241
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.

Mail:

Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is

Hey Thomas,

We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)

Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?

Lijkt me leuk !!!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Timur
Yorin FM

Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
  maandag 13 juni 2005 @ 19:15:14 #74
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27896306
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.

Mail:

Hey Thomas,

We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)

Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?

Lijkt me leuk !!!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Timur
Yorin FM

Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.

Ik ook. Min of meer dezelfde tekst ook ja.
Afrika Paprika
pi_27896340
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:

Jouw post was erg leuk (hahaha dus)
.

Ohja, volgens die disclaimer mag je die mail niet kopiëren.
pi_27896770
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
Ik ook, ja echt
  maandag 13 juni 2005 @ 19:43:34 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27897188
quote:
Mail

Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 13 juni 2005 @ 20:32:02 #78
38433 snijder
snijderdotcom
pi_27898859
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.

Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_27899057
Keilang inke-ping gelezen ipv inkeping
  maandag 13 juni 2005 @ 20:38:52 #80
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27899092
Dat vluchten geen zin heeft.
pi_27899785
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef snijder het volgende:
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.

Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
We worden nog beroemd !!!

pi_27901090
-snap het al-

[ Bericht 83% gewijzigd door Brendovic op 13-06-2005 21:51:41 ]
  maandag 13 juni 2005 @ 22:02:56 #83
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27901917
Ik denk dat ik pas een jaar of 12, 13 was toen ik besefte dat er vroeger ook al kleuren bestonden. Ik ging er daarvoor altijd van uit dat die met de komst van de kleuren-televisie waren opgekomen.
Afrika Paprika
pi_27904984
Ik heb die mail dus ook gehad.
Mon 'en!
pi_27907962
ik begreep de volgende zin niet:
"als het regent en de wind,
schudt het eiland heen en weer"
(ik dacht dat het regent en de wind de omstandigheden waren, dus "als het regent en de wind, dan schudt....")

totdat ik op mijn 20e ineens begreep dat het het volgende is:
"als het regent,
en de wind schudt het eiland heen en weer"

het klinkt heel dom, en dat is het ook.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:10:34 #86
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_27912613
quote:

[..]

Dat dacht ik vroeger ook altijd! Ik begreep al nooit waarom ze dat deden, totdat ik erachter kwam dat dat niet waar is.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_27915878
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ehh... Ok
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:48:18 #88
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27917378
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mesad het volgende:
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlander Ik was nog jong...

En vorig jaar kwam ik erachter dat

dit logo een auto voorstelt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_27917641
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik kom daar nu pas achter. .
pi_27917803
quote:

[afbeelding]
verrek
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:04:11 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27917881
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik kom daar nu pas achter. .
Ik kwam er ook niet uit mezelf achter
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:08:40 #92
45206 Pietverdriet
pi_27918008
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...
pi_27920409
Ik wilde vroeger altijd een medicijn uitvinden die tegen elke ziekte werkte. Dit deed ik met spullen uit de keuken als koffie, kaas, water etc.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:41:47 #94
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27921085
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...

Net zoals Jantje Beton niet de naam voor het Platform Joegoslavische Huurmoordenaars bleek te zijn.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:58:21 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27921632
quote:
[afbeelding]

en ik zei altijd 'sjelf' in groep 3 ipv 'zelf' echt heel vaag, maar ik heb het heel lang gedaan. Zei iemand tegen mij: doe dit even, dan zei ik 'doe het sjelf'
Niet meer actief op Fok!
pi_27921750
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden . Humor...
ik snapte die titel ook nooit, dacht altijd dat er een kruistocht IN die spjkerbroek plaatsvond
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:51:12 #97
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27923352
quote:

[..]

Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlander Ik was nog jong...
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.

Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'

En het was niet 'zee' maar 'eez'
Afrika Paprika
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:55:55 #98
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27923505
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
Voor de webcam werkt dat wél altijd! .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:05:52 #99
103031 Kroketter
Gedachtendialoog
pi_27923770
Vroegah, dacht ik dat electriciteit eruitzag als piepkleine elleboogmacaronietjes (vraag me niet waarom, maar het is echt zo). Dus iedere keer als we die macaroni aten, noemde ik ze ook 'stroompjes'.
Nuchter zijn is relatief.
pi_27923810
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.

Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'

En het was niet 'zee' maar 'eez'
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden

Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard

etc. .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:08:14 #101
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27923830
Oh ja! Ik dacht vroeger altijd dat je in een vogel veranderde als je gras zou eten. Had ik dus een keer uitgeprobeerd op de kleuterschool met een vriendje ofzo. En toen zat ik op de fiets een beetje raar met m'n hoofd te doen "zoals vogels ook doen". . M'n moeder zat echt zo te kijken van: .

.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:14:01 #102
45206 Pietverdriet
pi_27923975
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard

etc. .
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)
Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
pi_27925156
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:

Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard

etc. .
Heb ik ook vaak!

Een van de mooiste (achteraf bezien) was wel die keer dat ik op het metrostation een nieuwe stamkaart wilde laten maken, voor bij m'n jaarabonnement. Zeg ik tegen die lokettist: 'Oh ja, en ook een nieuwe kamstaart graag...!'

dinsdag 14 juni 2005 @ 18:47:58 #104
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_27926362
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:05 schreef Kroketter het volgende:
Vroegah, dacht ik dat electriciteit eruitzag als piepkleine elleboogmacaronietjes (vraag me niet waarom, maar het is echt zo). Dus iedere keer als we die macaroni aten, noemde ik ze ook 'stroompjes'.
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:56:51 #105
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_27926604
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
poenschoets
Asjemenou
pi_27926694
ik dacht vroeger dat de wereld zwart-wit was, omdat al het beeldmateriaal wat ik van vroeger heb gezien (films zoals de boefjes, oude foto's etc) in zwart-wit was. het was mij nooit duidelijk geworden dat het aan de stand van de techniek lag

wie de film pleasantville heeft gezien weet die shit
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_27926987
-Vroeger dacht ik dat een coffieshop was om koffietjes te gaan drinken.
-Bij de naam van een bepaalde school genaamd 'Spermalie' had ik enkele rare ideeën
-Een bepaalde soort bomen, ik denk een soort kastanjebloesem kan zo een heel penetrante geur geven, ruikt als sperma, ik fietste daar steeds zo snel mogelijk voorbij zonder in te ademen omdat k dacht dat er zich in die bosjes mensen zitten rukken hebben
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:11:54 #108
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27927013
Dat slangen wel poten hebben...
pi_27933316
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

poenschoets
-gehalbakje
-kanpostoor
-ketelfluit
-joooinkk (riep mijn vader altijd als we door een chicanebocht bij ons in de buurt reden, dacht dat bochten joooooinks heetten)

en ik heb tot mijn 20e ofzo gedacht dat die motoren waarmee ze crosses doen (die hoge spatborden motors) dat die Wibra-motors heetten. Mijn broer had me dat geleerd (omdat hij dat zulke goedkoop uitziende motoren vond, noemde hij ze zo) Ik dacht dat Wibra gewoon het merk/soort mortoren was
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:26:53 #110
65997 Oldbie
pi_27933508
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef Tali-banaan het volgende:
ik dacht vroeger dat de wereld zwart-wit was, omdat al het beeldmateriaal wat ik van vroeger heb gezien (films zoals de boefjes, oude foto's etc) in zwart-wit was. het was mij nooit duidelijk geworden dat het aan de stand van de techniek lag

wie de film pleasantville heeft gezien weet die shit
Wie wat beter gelezen heeft weet dat die shit al bijna 400 keer genoemd is
pi_27939560
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
Ook ik heb daar erg last van het ergste is dat als je dat te vaak doet je dat ook bij vreemde mensen gaat doen, en dat die je dan ineens heel raar aan gaan kijken

Ohw ja standaard welkoms groet op het werk bij iedereen "moedegorgen" Of "moedegiddag"
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:01:01 #112
103031 Kroketter
Gedachtendialoog
pi_27946355
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 01:55 schreef Hilzillah het volgende:
Ohw ja standaard welkoms groet op het werk bij iedereen "moedegorgen" Of "moedegiddag"
Wat ook verwarrend werkt is om standaard bij het ontmoeten van iemand "goedemorgen" te zeggen, ongeacht het tijdstip. En bij het weggaan "welterusten", ook al ben je net wakker.

Maar ontopic:
Vroeger luste ik geen appels, totdat we een keer in Portugal op vakantie waren geweest. Want daar hadden ze van die hele verse, sappige, rode, zoete appeltjes .
En toen we weer terug in Nederland waren vroeg ik steeds aan m'n moeder of ze bij de supermarkt 'Portugese appeltjes' wilde halen, want die waren tha bomb uiteraard.
Ben er pas jaren later achter gekomen dat ze gewoon jonagolds meenam, die ik eerst niet lustte. Voel me nog steeds bedrogen .
Nuchter zijn is relatief.
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:09:17 #113
65997 Oldbie
pi_27946601
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:

[..]

Wat ook verwarrend werkt is om standaard bij het ontmoeten van iemand "goedemorgen" te zeggen, ongeacht het tijdstip. En bij het weggaan "welterusten", ook al ben je net wakker.
Erg verwarrend idd. Ik zou zomaar mijn nest weer inkruipen als iemand zomaar welterusten zegt. Of savonds naar mijn werk gaan als iemand goedemorgen tegen mij zegt. Ik zou er niet mee om kunnen gaan.
The confusion will kill me
pi_27946832
Maar wat ik nou nog steeds niet snap: kan iemand me vertellen wat die mop betekent van: "trek eens aan mijn vinger".
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:23:02 #115
65997 Oldbie
pi_27946995
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef Taproot het volgende:
Maar wat ik nou nog steeds niet snap: kan iemand me vertellen wat die mop betekent van: "trek eens aan mijn vinger".
pfffffrrrrrtt
pi_27947831
Vroeger, lang geleden, dacht ik dat er kaboutertjes in de fax zaten die je brief overschreven en dan de nieuwe brief door de kabels naar de ontvanger duwden.
Verder was de wereld vroeger natuurlijk zwart/wit.

Winkel sprak ik trouwens altijd uit als wienkel.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_27948429
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef brambosjesman het volgende:

[..]

-gehalbakje
-kanpostoor
-ketelfluit
-joooinkk (riep mijn vader altijd als we door een chicanebocht bij ons in de buurt reden, dacht dat bochten joooooinks heetten)

en ik heb tot mijn 20e ofzo gedacht dat die motoren waarmee ze crosses doen (die hoge spatborden motors) dat die Wibra-motors heetten. Mijn broer had me dat geleerd (omdat hij dat zulke goedkoop uitziende motoren vond, noemde hij ze zo) Ik dacht dat Wibra gewoon het merk/soort mortoren was
gescheedsschapskist
pi_27948481
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Jegorex het volgende:
Vroeger, lang geleden, dacht ik dat er kaboutertjes in de fax zaten die je brief overschreven en dan de nieuwe brief door de kabels naar de ontvanger duwden.
Verder was de wereld vroeger natuurlijk zwart/wit.

Winkel sprak ik trouwens altijd uit als wienkel.
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.
Ik hoor hier de fax maar tekeer gaan en ik even kijken, ongeveer 50x dezefde fax ontvangen.
Dus ik bel haar op wat ze in vredesnaam aan het doen is.

Antwoord: "nou ik stop de fax er hier in maar hij komt er aan de onderkant steeds weer uit dus
dan probeer ik het nog maar een keer........"

woensdag 15 juni 2005 @ 13:28:58 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27948997
Dat wanneer je je ogen opent meer kunt zien. Ik heb jaren geleefd met ogen dicht, alsof ik niet kon zien. Blind was ook op de een of andere manier. Nu ik let op alles zie ik meer Ik zag wel vroeger maar ik lette niet op wat ik zag.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_27956426
Ws. al 100.000 keer langsgekomen, maar vroeger snapte ik echt niet wat Dolf's kraaienpartij in Alfred Jodocus Kwak betekende
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:50:40 #121
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27956697
Oooow, nu snap ik waar dit topic over gaat
pi_27972613
Vroger, toen je naar allle tekenfilms keek, dus ook naar Duitse, snapte ik nooit waarom er altjid een melkpak (zoiets maakte ik ervan) bovenin beeld stond bij de ARD. Dat was een 1. En het duurde best lang voordat ik dat zag.

http://www.brandsofthewor(...)4/logo_thumbnail.gif

En ik snapte het woord polle-pel ook niet.

In de trein heb ik tijden gedacht dat ze zeiden; "Doetinchem, d'r uut!" (de Huet). . En ik maar opspringen, steeds als de conducteur dat omriep, haha!
Wat is een kinderbrein toch gaaf!

[ Bericht 7% gewijzigd door Bianca82 op 16-06-2005 03:48:37 ]
pi_27976649
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef Kajalevi het volgende:
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.
Ik hoor hier de fax maar tekeer gaan en ik even kijken, ongeveer 50x dezefde fax ontvangen.
Dus ik bel haar op wat ze in vredesnaam aan het doen is.

Antwoord: "nou ik stop de fax er hier in maar hij komt er aan de onderkant steeds weer uit dus dan probeer ik het nog maar een keer........"

Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:49:29 #124
88233 Steve
Still the best.
pi_27987000
Hm, ik weet er weer nog een.

Vroeger als het heel wam was in bed, maar zonder deken koud, dacht ik dat het een goed idee was om precies de helft van mij lichaam met een deken te bedekken, en de andere helft niet. Zo zou koud en warm met zich in mij lichaam vermengen en zou het precies de goede temperatuur zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 16-06-2005 17:44:04 (typo) ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:03:28 #125
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27987550
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:56 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.
Same here!

Ik verstopte me vroeger altijd door gewoon m'n handen voor m'n ogen te doen.
"Als ik jou niet zie, kan jij mij ook niet zien!"
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27989051
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik weet er weer nog een.

Vroeger als het heel wam was in bed, maar zonder deken koud, dacht ik dat het een goed idee was om precies de helft van mij lichaam met een deken te bedekken, en de andere helft niet. Zo zou koud en warm met zich in mij lichaam vermengen en zou het precies de goed temepratuur zijn.
en, luke het
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:42:32 #127
88233 Steve
Still the best.
pi_27990925
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:43 schreef sexylexy het volgende:

[..]

en, luke het
zolang je denkt dat het werkt, werkt het
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:57:58 #128
38433 snijder
snijderdotcom
pi_27992892
Niet jaaaren later, maar nu ik deel 3 van Star Was heb gezien, begin ik het verhaal eindelijk een beetje te begrijpen.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_27993207
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is in het katholieke deel van Duitsland een heeeeel belangrijke katholieke feestdag, Frohen Leichnam.
Ik dacht altijd, Blij lijk, waar slaat dat nu op. Maar dat bleek Vroom ofwel, heilige overledene te zijn.. Jaja
Maar nu de vraag, van welke heilige ook alweer? Is het hetzelfde als Maria Hemelvaart?
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:06 schreef tulpje6 het volgende:
Dat je 'foyer' niet uitspreekt als 'foojer' maar als 'fwajeej'.
Het is anders gewoon fojer hoor

[ Bericht 28% gewijzigd door ChrisJX op 16-06-2005 19:14:04 ]
pi_27996798
Leuk Topic!! Erg herkenbaar allemaal!

Vroeger dacht ik altijd dat als ik in bad zat en het bad liet leeglopen dat ik dan meegezogen werd.

Ook heb ik een trauma aan de film ghostbusters over gehouden. Ik kan me nog herinneren dat ik niet in bad durfde omdat ik bang was dat er 'slijm' door de kraan zou komen. Dit gebeurt volgens mij ook in de film, er loopt dan een grote 'rivier' met slijm onder de stad
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:18:42 #131
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_27997081
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef kartoffelschnitzel het volgende:

Ook heb ik een trauma aan de film ghostbusters over gehouden. Ik kan me nog herinneren dat ik niet in bad durfde omdat ik bang was dat er 'slijm' door de kraan zou komen. Dit gebeurt volgens mij ook in de film, er loopt dan een grote 'rivier' met slijm onder de stad
Dan moet je de film "The Blob" gaan kijken.
Daar wordt iemand door een slijmbeest door de gootsteen heen getrokken. Dan durf je nooit meer je handen te wassen.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:19:39 #132
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27997113
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Leuk Topic!! Erg herkenbaar allemaal!

Vroeger dacht ik altijd dat als ik in bad zat en het bad liet leeglopen dat ik dan meegezogen werd.
Dat had ik altijd bij een roltrap. Durfde mezelf nooit vanaf de roltrap op de etage te laten 'schuiven'. Was bang dat ik dan klem zou komen te zitten en mee zou rollen naar de onderkant...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27997304
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Dan moet je de film "The Blob" gaan kijken.
Daar wordt iemand door een slijmbeest door de gootsteen heen getrokken. Dan durf je nooit meer je handen te wassen.
lol

Ik herinner nog een paar dingen: vroeger verdraaide ik een aantal woorden, ik noemde een stop die je in badkuip doet een 'stok' en een oven noemde ik een 'over' .....hehehehe.....vraag me niet waarom...

Ook dacht ik dat ik kon vliegen als ik met een handdoek een cape maakte...
pi_27998241
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Wie wat beter gelezen heeft weet dat die shit al bijna 400 keer genoemd is
ben ik blij dat ik niet de enige ben
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_27998786
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:19 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Dat had ik altijd bij een roltrap. Durfde mezelf nooit vanaf de roltrap op de etage te laten 'schuiven'. Was bang dat ik dan klem zou komen te zitten en mee zou rollen naar de onderkant...
Hoe veilig zijn roltrappen?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_27999726
Ik liep een flink aantal jaren terug een keer met mn vader, moeder en zus over straat na een kerstavond bij mijn oma en dan werd er nogal flink wat gedronken, dus mn vader had het flink hangen en ik had dat gemerkt...
Dus we lopen langs een tuin waar een scheve boom instond en ik zeg tegen mn vader "Pap, die boom zal wel recht zijn voor jou he?"

dat leek me logisch aangezien je alles scheef zag als je dronken was, dus dan zag je alles wat scheef was ook weer recht...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:35:29 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27999819
Ik begrijp niets

En ik wil niets begrijpen.

Het beste is te leven in totale onwetendheid.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:39 #138
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_27999868
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef Taproot het volgende:
-Vroeger dacht ik dat een coffieshop was om koffietjes te gaan drinken.
Sommige toeristen maken die fout nu ook nog wel eens. Al dan niet expres.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:14:06 #139
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28001120
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Hoe veilig zijn roltrappen?
Zeg, hou jij eens op met die enge links!
pi_28004917
Als kind kreeg ik ooit een verhaal te horen dat boeren nep (dode) vogels neerleggen in hun akker om de vogels te verschrikken.

Dus tijdens een avondvierdaagse loop ik met een groep langs een akker waar een dooie vogel aan de kant van de weg lag. Deze raap ik rustig op in de veronderstelling dat de vogel nep was en door een boer was neergelegd. Voor m'n vrienden trok ik de vogel in stukken terwijl ik doodleuk het verhaal aan het vertellen was van de "dode nep vogels". Ik kan mij nog goed die blikken van die kinderen herinneren. Jaren later kon ik er pas echt om lachen.
pi_28005036
Ik kwam er vanavond achter dat finimal 'einde pijn' betekend!

Nooit over nagedacht! Stomme Frans ook.
pi_28005392
Kenden jullie die mop van de 1000 spetters?
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
  vrijdag 17 juni 2005 @ 05:17:16 #143
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28005737
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 02:27 schreef Dr.C het volgende:
Als kind kreeg ik ooit een verhaal te horen dat boeren nep (dode) vogels neerleggen in hun akker om de vogels te verschrikken.

Dus tijdens een avondvierdaagse loop ik met een groep langs een akker waar een dooie vogel aan de kant van de weg lag. Deze raap ik rustig op in de veronderstelling dat de vogel nep was en door een boer was neergelegd. Voor m'n vrienden trok ik de vogel in stukken terwijl ik doodleuk het verhaal aan het vertellen was van de "dode nep vogels". Ik kan mij nog goed die blikken van die kinderen herinneren. Jaren later kon ik er pas echt om lachen.
Ik raak niet eens een levende vogel aan
Asjemenou
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:02:19 #144
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_28007140
Mijn ouders zeiden vroeger altijd 'BUKKEN!!' als we een tunnel in reden met de auto, hetgeen ik dan altijd braaf deed.
Ik heb al een boek.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:04:04 #145
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28007175
Die dingen waren helemaal niet van een vrachtwagen afgevallen .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:28:13 #146
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_28007607
dat "kriebeltjeskaas" eigenlijk gewoon geraspte kaas heet... en daar kwam ik 7 jaar geleden achter toen ik kaas verkocht bij de supermarkt
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:38:38 #147
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28011282
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 02:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kwam er vanavond achter dat finimal 'einde pijn' betekend!

Nooit over nagedacht! Stomme Frans ook.
Dat zeiden ze toen zelfs in de reclame (heel lang geleden dus)

Finimal betekent 'eind aan de pijn', aan hoofdpijn, keelpijn én andere pijnen

Waarom weet ik dit?
Ziggy played guitar
pi_28053137
Ik woon bij het Bijbels Openlucht Museum in de buurt, met stadjes enzo uit de bijbel nagebouwd. Toen ik klein was, heb ik heel lang geloofd dat die verhalen daar ook echt hebben plaatsgevonden
pi_28053179
Bij mij heeft het echt jaaaaren geduurd voordat ik wist dat een (melk)koe eerst een kalf gehad moet hebben voordat ze melk kan geven... ik dacht vroeger altijd dat dat vanaf een bepaalde leeftijd elke dag gewoon vanzelf geproduceerd wordt!
  zondag 19 juni 2005 @ 01:45:48 #150
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28056288
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 22:50 schreef Scootmobiel het volgende:
Bij mij heeft het echt jaaaaren geduurd voordat ik wist dat een (melk)koe eerst een kalf gehad moet hebben voordat ze melk kan geven... ik dacht vroeger altijd dat dat vanaf een bepaalde leeftijd elke dag gewoon vanzelf geproduceerd wordt!
Net als bij mensen
Asjemenou
pi_28056486
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:25 schreef kartoffelschnitzel het volgende:

vroeger verdraaide ik een aantal woorden, ik noemde een stop die je in badkuip doet een 'stok' en een oven noemde ik een 'over'
Ook dacht ik dat ik kon vliegen als ik met een handdoek een cape maakte...
Mijn kind wat doe je

Mijn zonen :
Iets openmnaken
Oven = Over
Pauze = Pauzer
Poffertjes = Koffertjes

Zij liepen ook met capes zo hard mogelijk.. wie weet stijg je op

zondag 19 juni 2005 @ 02:37:31 #152
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28056948
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Zij liepen ook met capes zo hard mogelijk.. wie weet stijg je op
Haha, zo ben ik wel eens met een paraplu uit een boom gesprongen...

* Lllaura kon vliegen, hóóg in de lucht..!
  zondag 19 juni 2005 @ 04:38:21 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28057390
Dat groen bloed mogelijk is

Met een beetje inzet.

Groen boven
  zondag 19 juni 2005 @ 04:43:31 #154
72550 blackmage
happy slap
pi_28057400
toen ik wat jonger was en ik voor het eerst begon aan html had ik wel wat verwaring met wat code door een gekke uitleg van me pa, dat heb ik een jaar of 2 later ook zelf begrepen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  zondag 19 juni 2005 @ 04:46:37 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28057407
quote:
Op zondag 19 juni 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
toen ik wat jonger was en ik voor het eerst begon aan html had ik wel wat verwaring met wat code door een gekke uitleg van me pa, dat heb ik een jaar of 2 later ook zelf begrepen.
Leg je ondertitel eens uit in duidelijke taal als je wilt. Onduidelijkheid is niet toegestaan. Ik zie al, je hebt 04:43 als tijdstip van posten, je gaat terug naar 3.

Glashelder zal het zijn
  zondag 19 juni 2005 @ 04:53:36 #156
72550 blackmage
happy slap
pi_28057419
ehm?
snap ik nou uit je post dat je uitleg il voor mijn ondertitel?
zoja moet je er goed over na denken en over een paar jaar terug komen en hier posten.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  zondag 19 juni 2005 @ 07:10:30 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28057525
Ik zal het wel gaan onderzoeken nog. Rustig an.

Ik begrijp nu pas dat de monarchie plaats gaat maken voor de republiek. Ik wilde het altijd al maar nu weet ik pas dat het gaat gebeuren. De koning verslaat de koningin en zet haar schaakmat. Dat betekent het einde van het schaakspel en dan kan ik verder met zaken begrijpen die ik eerst niet begreep.

Bush bijvoorbeeld, hoe het witte huis in elkaar steekt wil ik ook nog achter komen.
pi_28059026
Nog iemand meer die door opa en om is wijsgemaakt dat de hik betekent dat je aan het groeien bent? Iedere hik is een groeistuipje.

Dat heb ik toch zeker gedurende de hele basisschool gedacht
pi_28059626
Ik dacht altijd dat wanneer er de snelheidsmeter bijvoorbeeld tot 240 ging, dat dus ook de werkelijke topsnelheid van een auto was.

Dus de teleurstelling was groot
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 20 juni 2005 @ 03:00:54 #160
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_28079586
whehe dan zou mn ford escort 220 gaan, dat zou pas vetjes zijn
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_28079601
quote:
voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.
Deze is echt de koning
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 20 juni 2005 @ 08:19:21 #162
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_28080119
Toen ik vroeger de film/serie "Het Zakmes" keek, verhuisde er een vriendje van het hoofdrolspelertje naar Flevoland, en ik maar denken dat het 1 of ander exotisch land was totdat we aardrijkskunde kregen op school...

Verder dacht ik toen ik een jaar of 11 of was dat mijn ouders maar 2 keer seks hadden gehad om mij en mijn zusje te "maken".

Ohja en een vriend van me dacht vroeger dat baby's uit de kont kwamen.

[ Bericht 41% gewijzigd door XrAiDeN op 20-06-2005 08:32:47 ]
Vloerplint
pi_28080446
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:19 schreef XrAiDeN het volgende:
Toen ik vroeger de film/serie "Het Zakmes" keek, verhuisde er een vriendje van het hoofdrolspelertje naar Flevoland, en ik maar denken dat het 1 of ander exotisch land was totdat we aardrijkskunde kregen op school...
Dan heb je de film niet goed afgekeken Want aan het einde legt Tim aan Mees uit dat het gewoon een andere provincie was.
  maandag 20 juni 2005 @ 09:19:56 #164
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_28080813
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:53 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dan heb je de film niet goed afgekeken Want aan het einde legt Tim aan Mees uit dat het gewoon een andere provincie was.
Denk het ook niet , heb echt een tijd lang gedacht dat het een ander "land" was.
Vloerplint
  maandag 20 juni 2005 @ 12:31:50 #165
122399 sien
a perfect circle..........
pi_28085620
ik snapte vroeger nooit dat die mensen in de mini playback show zich zo snel omkonden kleeden ons mama heeft dat super vaak uitgeled maar ik snapte er niks van ze zetten de band even stop zei ze dan ik had zoiest van jaaaa welke band maar jaa

de kinderlogica is heerlijk
  maandag 20 juni 2005 @ 12:50:17 #166
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28086221
Ik luste vroeger geen kaas, en dus ook geen pindakaas, want daar zit ook kaas in (dacht ik)
pi_28119031
Als kind had ik een Viewmaster, zo'n kijker met plaatjes op kartonnen schijven dus:

Jarenlang gebruikt, en al die tijd alleen met m'n linkeroog gekeken (rechteroog dicht, want voor een kinderkoppie stonden die twee 'kijkers' veel te ver uit elkaar om met beide ogen tegelijk erdoor te kunnen kijken).

En pas jaaaaaren later kwam ik erachter dat het toch echt de bedoeling was om er met beide ogen door te kijken, zodat je de beelden driedimensionaal kon zien. Toen ging ik al die oude schijfjes weer opzoeken en opnieuw bekijken, en ja hoor... ik zag ze nu eindelijk zoals ze bedoeld waren. Wow, wat een ervaring!
pi_28120812
Dit zal velen bekend worden; het geloof in Sinterklaas

Ik ben iig. op jonge leeftijd al van dat geloof afgestapt toen de Sinterklaas op de basisschool kisten aanhad ipv de mooie witte schoentjes
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:28:23 #169
88233 Steve
Still the best.
pi_28120919
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind had ik een Viewmaster, zo'n kijker met plaatjes op kartonnen schijven dus:

[afbeelding]

[afbeelding]
[....]
dat ding was leuk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 22-06-2005 15:41:03 ]
  woensdag 22 juni 2005 @ 03:20:59 #170
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28122985
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:28 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

dat d9ing was leuk!
Ik had een roze
Asjemenou
  woensdag 22 juni 2005 @ 07:54:23 #171
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28123512
* Faceoff denk er idd aan om dat ding misschien ook maar weer eens uit de kast te trekken!!
14.gif
pi_28123779
Ik ben er nog steeds niet achter wat die leipe 14.gif betekend
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_28125242
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:29 schreef caradoc het volgende:
Een gif is een plaatje, dus nu maar uitzoeken wat de 14e is
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:56:45 #174
45206 Pietverdriet
pi_28125274
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:29 schreef caradoc het volgende:
http://images.google.nl/images?q=%2214.gif%22&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
pi_28125436
[14.gif]
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:04:09 #177
45206 Pietverdriet
pi_28125475
de mooiste 14.gif

De mooiste 14.gif
pi_28127411
Niet echt begrepen, maar ik kwam er laatst pas achter.
In de donald duck staat geen enkelle punt in een spraakballon, alleen maar uitroeptekens aan het eind van de zin .

woensdag 22 juni 2005 @ 16:55:02 #179
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_28137589
nu je het zegt
pi_28137928
Ja, ik heb hem al gevonden hoor. Bedankt voor de hulp

Ene van die donald was me ook nog nooit opgevallen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_28148036
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 02:27 schreef Dr.C het volgende:

omg
pi_28148388
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef SG-sam het volgende:
Niet echt begrepen, maar ik kwam er laatst pas achter.
In de donald duck staat geen enkelle punt in een spraakballon, alleen maar uitroeptekens aan het eind van de zin .

[afbeelding]
Dan lees je zeker nooit de ingezonden brieven, daar werd een paar jaar geleden nl al eens een brief over geplaatst
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:59:15 #184
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28151957
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dan lees je zeker nooit de ingezonden brieven, daar werd een paar jaar geleden nl al eens een brief over geplaatst
Elke ongeveer 6 maanden komt die vraag/opmerking voorbij in het weekblad
Asjemenou
  donderdag 23 juni 2005 @ 02:12:30 #185
25909 Evil_Caro
A Dirty Mind Is A Joy Forever!
pi_28152096
quote:
[afbeelding]

dat had ik ook met 't volkswagen logo, kwam er pas achter toen ik 14 was dat dat nou eigelijk een V en een W onder elkaar zijn...
  donderdag 23 juni 2005 @ 02:26:07 #186
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_28152225
Ik las vroeger toen ik klein was in een boek "aan het dek schrobben had hij een broertje dood". Ik vroeg me dus af hoe je in godsnaam dood kon gaan door het dek te kuisen , heb er lang over moeten nadenken tot ik toevallig tegenkwam dat het een uitdrukking was.

Ik dacht ook nog dat de keuze van de versnelling bij het autorijden afhankelijk was van de ondergrond. Dus bv over een zandweggetje kan je enkel rijden in 2de versnelling of zo . Autorijden leek me wel moeilijk, want wat doe je dan als je een zandweggetje tegenkwam met een beetje steentjes op??
  donderdag 23 juni 2005 @ 05:34:46 #187
116716 Heer_Gouden
De witte profeet
pi_28153001
Dat het soms echt nodig is om je computer op te ruimen
Een vriend van me had soms hele middagen nodig om zn comp. op te ruimen, daar snapte ik nooit een zak van. Kamer opruimen ok, maar comp. opruimen Ik moest altijd hard lachen wanneer hij vertelde dat hij daardoor niet kon afspreken..
Maar nu, snap ik t.. (oftewel tvp)
Gedachten zijn er om uitgesproken te worden....
pi_28153716
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 01:59 schreef Tichelaar het volgende:

Elke ongeveer 6 maanden komt die vraag/opmerking voorbij in het weekblad
Nee hoor Afgelopen jaren slechts één keer geweest
pi_28153730
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 02:26 schreef MMach het volgende:
Ik las vroeger toen ik klein was in een boek "aan het dek schrobben had hij een broertje dood". Ik vroeg me dus af hoe je in godsnaam dood kon gaan door het dek te kuisen .
Hihi, je bent een Belg
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:48:31 #190
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_28153777
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:44 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nee hoor Afgelopen jaren slechts één keer geweest
En wat was het antwoord?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_28153811
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:48 schreef De_Hertog het volgende:

En wat was het antwoord?
Omdat wij in Duckstad elkaar dan beter verstaan!

Dacht ik tenminste
pi_28153915
Toen ik erg jong was, vond ik in een supermarkt een soort van periscoop met een draaibare kop. Hij zat op zo'n manier in de verpakking dat het leek alsof ik door het karton keek, ik sjouwde dus de hele winkel rond om te experimenteren en door dingen heen te kijken .

Na een tijdje kwam ik er zelf wel achter dat ik niet ergens doorheen kon kijken, maar echt snappen niet . Bleef een magisch speelgoedje.
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:07:46 #193
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_28154037
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:51 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dacht ik tenminste
Klinkt logisch
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:33:26 #194
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_28164679
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hihi, je bent een Belg
Idd, en ik ben er nog fier op ook . Alleen spijtig dat er niet zo'n leuke belgische fora's zijn
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:42:12 #195
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_28166611
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:51 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dacht ik tenminste
Die antwoorden op die brieven zijn met de jaren trouwens wel enorm gedaald in niveau
Maar dat van die !!! achter elke zin is mij ook een jaar of 8 geleden opgevallen, en sindsdien ben ik op zoek naar zinnen met een . erachter in de DD . Ik ben er ooit ééntje tegengekomen, maar dat was in een pocket, meen ik... Consequent zijn ze wel
Wat me trouwens ook is opgevallen, is dat er nooit 2 strips achter elkaar staan op één opengevouwen pagina. Er zit of reclame tussen, of je moet de pagina omslaan.
Jaja, 20 jaar Donald Duck doet rare dingen met je
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:30:31 #196
88233 Steve
Still the best.
pi_28168020
Dat met dat uitroepteken: dat is niet alleen bij de Donald Duck, maar bv. ook bij de Suske en Wiske. Volgens mij is dat is (bijna) alle strips.
pi_28171829
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:

Die antwoorden op die brieven zijn met de jaren trouwens wel enorm gedaald in niveau
Dubbele brieven komen ook voor Wel eens binnen een half jaar dezelfde brief gezien (met een ander antwoord ) of een brief die bijna letterlijk was overgenomen van een voormalige brief van de week
pi_28172970
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
pi_28174521
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:26:43 #200
15967 Frollo
pi_28184850
quote:
En welke van de twee ben je nou geworden uiteindelijk?
pi_28193652
Zoekterm "14.gif", site:fok.nl levert deze op: dinoflauwrus

.

pi_28194450
Ik dacht vroeger altijd dat de paus met zo'n naam geboren was. Dat je dus door je ouders: Johannes Paulus de tweede, of Pius de dertiende genoemd werd.
Graag op anoniem
pi_28194699
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de paus met zo'n naam geboren was. Dat je dus door je ouders: Johannes Paulus de tweede, of Pius de dertiende genoemd werd.
Herkenbaar!
Zie hier:
quote:
Scootmobiel - maandag 18 april 2005 @ 19:57
Een kennis van mij, die van Joodse afkomst is en niet al te veel af weet van het christendom, kwam er pas ruim na z'n veertigste (± 2 jaar geleden) achter dat rooms-katholieke geestelijken niet aan trouwen en kinderen krijgen doen...
Hij zei dan ook een keer heel serieus dat paus Johannes Paulus II natuurlijk de zoon was van paus Johannes Paulus I, en dat daarna uiteraard automatisch een eventuele zoon van JP II 'op de troon' zou komen...
Hij was stomverbaasd toen iedereen begon te lachen en hem vertelde hoe het wèl in elkaar zit.
pi_28207817
quote:

[..]

[afbeelding]
Nooit gewete dat dat een auto voorstelde, dank je
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_28208094
Als je de barst van een tak af haalde verscheen er.... witte chocola. Sinds dien vindt ik witte chocola maar niets.

straaljager- strooiwage
gras-glas
wesp-weps
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_28208646
Ik weet niet of ik deze dingen al eens in vorige topics gepost heb maar goed:

* Dat de mensen vroeger helemaal niet véél sneller liepen, maar dat dit gewoon door de filmopname kwam.
* Dat Peter Pan niet bestond en me dus ook nooit zou komen halen om samen weg te vliegen.
* Dat de meneer van de radio me echt niet kon horen, en dat 'ie ook niet IN de radio zelf zat.
* Dat een fontein niet 'mooja' heet, want mijn moeder zei altijd als ze een fontein zag "Kijk Lotte, mooi he!"
* Dat een snotdingetje in je neus geen neuzebeest heet.
* Negers werken niet voor Sinterklaas.
* Plassen en poepen doe je niet met hetzelfde gaatje.
* Prinsessen wonen niet in torentjes en dragen geen roze jurkjes en kroontjes.
* De politie vangt niet elke dag boeven met zwarte oogmaskertjes en hoeden op.
* Ook als ik heel hard met mijn armen flapper, zal ik niet opstijgen van de grond.
* Er komt geen zeewier uit de kraan als ik in bad zit, en ik kan de zee ook niet horen als ik mijn oor op het putje van het bad leg.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloodyLotte op 24-06-2005 23:45:52 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:37:47 #207
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_28209316
quote:
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 26 juni 2005 @ 14:58:55 #208
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_28249633
kom ik zojuist achter; dat de drie zussen in "keeping up appearances" bloemennamen hebben: hyacinth, rose en daisy.
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  zondag 26 juni 2005 @ 15:09:42 #209
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_28249900
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat Celine Dion niet over hotdogs zingt
Want ik verstond altijd:
Near, Far,
wherever you are,
I believe that the hotdogs go on.

Terwijl het dus is ''that the heart does go on''

Ik vond het altijd al zo raar
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
  zondag 26 juni 2005 @ 15:15:52 #210
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_28250041
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:09 schreef Santjuh het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat Celine Dion niet over hotdogs zingt
Want ik verstond altijd:
Near, Far, Wherever you are, I believe that the hotdogs go on.

Terwijl het dus is ''that the heart does go on"
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guy
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_28252943
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef KWAKje het volgende:
kom ik zojuist achter; dat de drie zussen in "keeping up appearances" bloemennamen hebben: hyacinth, rose en daisy.
en Violet ook
pi_28254589
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef KWAKje het volgende:

[..]

voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guy
leuke site, ik zie nu dat ik zelf ook jaren lang liedjes verkeerd zong
quote:
Blink 182 - What's my name again?

The real lyrics were:
I took her out. It was a Friday night.
I wore cologne to get the feeling right.

But I misheard them as:
I took her out. It was a Friday night.
I walked alone to get the feeling right.
quote:
Nickelback - This is how you remind me
The real lyrics were:
Living with me must have damned near killed you.

But I misheard them as:
Little Women must have damned near killed you.
ik maakte precies diezelfde fouten
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 27 juni 2005 @ 23:52:01 #213
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_28289400
Ik dacht vroeger altijd dat God aan het begin van de avond een grote vuilniszak over de aardbol trok met allemaal kleine gaatjes er in ( dat verklaarde de sterren ) want de zon scheen nog wel buiten de zak en kwam door die kleine gaatjes naar binnen
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_28289993
Vorige week op de verjaardag van mijn zwager. Op een gegeven moment een hilarisch moment; hij wilde vroeger altijd wel pataloog-anatoom worden; hij dacht namelijk dat dat een soort laborant is.

Toen ik vertelde dat je dan lijken opensnijdt, tja toen moest hij wel even slikken
pi_28290019
Ik ken iemand die wilde vroeger altijd asielzoeker worden. Ze dacht dat het werken bij een dieren asiel betekende.

Mijn moeder zei vroeger eens in de auto: die man snijd me de bocht af, en ik altijd maar denken dat die man met een mes in de weg zat te snijden.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:12:42 #216
65997 Oldbie
pi_28290038
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef X-Naut het volgende:
Vorige week op de verjaardag van mijn zwager. Op een gegeven moment een hilarisch moment; hij wilde vroeger altijd wel pataloog-anatoom worden; hij dacht namelijk dat dat een soort laborant is.

Toen ik vertelde dat je dan lijken opensnijdt, tja toen moest hij wel even slikken
Nou, hilarisch idd. Zie je me lachen? hihi
pi_28291507
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 04:00:45 #218
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28292281
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
Een vriend van me kwam er vandaag pas achter dat Spongebob Squarepants een spons voor moet stellen
Asjemenou
pi_28292287
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 04:00 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Een vriend van me kwam er vandaag pas achter dat Spongebob Squarepants een spons voor moet stellen
Spongebob

Die vriend heeft het buskruit ook niet uitgevonden of wel?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 04:11:45 #220
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28292297
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Murray het volgende:

[..]

Spongebob

Die vriend heeft het buskruit ook niet uitgevonden of wel?
Ik heb dat niet uitgevonden, toch?
Asjemenou
pi_28293932
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
Had ik ook!

Oh ja, en in een reclamefolder zag ik een keer een 'massageborstel' staan, een borstel om mee te masseren dus... Ik dacht: 'Massa-geborstel?? Wie worden er dan allemaal massaal geborsteld, en waarom eigenlijk?'

dinsdag 28 juni 2005 @ 09:42:34 #222
34586 kepler
No bounce, no play
pi_28294054
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
The line is a dot to you!
pi_28294226
quote:
Op zondag 26 juni 2005 19:44 schreef Piepje het volgende:

[..]

[..]

ik maakte precies diezelfde fouten
Zingt 'ie dat niet dan?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:04:40 #224
86600 Crizje
Ululatus
pi_28296305
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:42 schreef kepler het volgende:
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
Herkenbaar

Ik dacht vroeger dat Leeuwarden en Lewenborg (wijk in Groningen) hetzelfde waren. Dus ik op een dag tegen mijn moeder: "[Naam] woont in Friesland!!!!"
Ze begreep me niet
Ik uitleggen, zij zeggen dat het niet klopte. Mijn ontdekking in duigen
Wist ik ook veel, het enige wat ik kende was Haren, Groningen, Delfzijl, Curaçao, Colombia, voor de rest dacht ik dat er niks bestond in de wereld.
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:07:16 #225
86600 Crizje
Ululatus
pi_28296380
Nog eentje, ook al tegen mijn moeder, die vrouw heeft het wel zwaar gehad met mij .

Mijn vader had en heeft altijd lease-auto's, dus die kreeg om de 4 jaar een nieuwe. Mijn moeder had haar auto net 4 jaar, dus ik doodleuk: "Ja, jij moet dit jaar een nieuwe auto."

Ik snapte er niets van dat dat niet hoefde, ik dacht serieus dat het in de wet of zo stond dat je om de 4 jaar een nieuwe auto moest
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:08:38 #226
79638 Davidboaz
I want more.
pi_28296421
Ik had gisteren eindelijk door dat dat kind in die commercials van SONY Playstation eigenlijk krijst:
Play Station Too!

dinsdag 28 juni 2005 @ 11:31:18 #227
86600 Crizje
Ululatus
pi_28297106
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
En toen we weer terug in Nederland waren vroeg ik steeds aan m'n moeder of ze bij de supermarkt 'Portugese appeltjes' wilde halen, want die waren tha bomb uiteraard.
Ben er pas jaren later achter gekomen dat ze gewoon jonagolds meenam, die ik eerst niet lustte. Voel me nog steeds bedrogen .
Dat flikte mijn moeder ook bij mij. Die ranzige goedkope nep-chocomel lustte ik niet Ik wou alleen echte Nutricia Chocomel. Deed ze ranzige goedkope nep-chocomel in een Nutricia-pak en ik vrolijk drinken.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:34:17 #228
45206 Pietverdriet
pi_28297216
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Had ik ook!

Oh ja, en in een reclamefolder zag ik een keer een 'massageborstel' staan, een borstel om mee te masseren dus... Ik dacht: 'Massa-geborstel?? Wie worden er dan allemaal massaal geborsteld, en waarom eigenlijk?'

pollepel
bommelding
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:42:17 #229
65997 Oldbie
pi_28297465
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef Davidboaz het volgende:
Ik had gisteren eindelijk door dat dat kind in die commercials van SONY Playstation eigenlijk krijst:
Play Station Too!

Volgens mij roept hij "Playstation Two"
Of ben ik nou simpel?
pi_28299077
Mijn vader werkt bij de politie. Ik hoorde hem een keer zeggen dat een inbreker zichzelf onzichtbaar had gemaakt. En ik maar denk hoe die dat voor mekaar had gekregen.

Op een gegeven moment was ik er voor mezelf uit: Hij droeg gewoon HELE lichte spijkerkleren. Dan zou hij niet opvallen tegen de blauwe buitenlucht
pi_28299590
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Volgens mij roept hij "Playstation Two"
Of ben ik nou simpel?
Vandaag komt hij erachter dat het eigenlijk Two is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:32:43 #232
79638 Davidboaz
I want more.
pi_28316986
Nee..., dat zeg ik net...., het is 'too'!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:42:36 #233
45206 Pietverdriet
pi_28317372
Nee, hij zegt two, maar hij heeft een amerikaans accent.
die spreken Aunt, ant en and ook hetzelfde uit
pi_28326587
ik kwam er pas op mn 11e ofzo achter dat er toch echt wel Disney staat ipv Disnep (wat ik ook al merkwaardig vond, omdat je het zo niet uitsprak)

pi_28326615

ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
true story
pi_28326621
haha
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:11:48 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28331164
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]

ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
FUCK!!!!!
The truth was in here.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:18:12 #238
34586 kepler
No bounce, no play
pi_28331365
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

FUCK!!!!!
nog nooit gezien dus

vind het een mooi logo
The line is a dot to you!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:27:50 #239
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28331679
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]

Verrek ja!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:47:58 #240
118940 FredKotelet
Ben ik weer!
pi_28332267
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er pas op mn 11e ofzo achter dat er toch echt wel Disney staat ipv Disnep (wat ik ook al merkwaardig vond, omdat je het zo niet uitsprak)

[afbeelding]
ik ook! tot die tijd dacht ik ook dat disney heel wat anders was dan disnep
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:59:07 #241
15967 Frollo
pi_28332643
Dat Disnep komt ook elk topic wel een paar keer terug hè
pi_28332929
Dat "Tatort" niet de naam van de inspecteur is (net als bij Derrick). Gisteren achter gekomen...

En ik dacht dat je bij "buikademhaling" door je maag ademhaalde. Was er ook toen ik klein was van overtuigd dat je dood zou gaan als je het te lang deed, want dan kwam er geen zuurstof in je longen he.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:08:19 #243
15967 Frollo
pi_28332957
Dat Tatort komt ook elk topic wel een paar keer terug hè
pi_28332999
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef Frollo het volgende:
Dat Tatort komt ook elk topic wel een paar keer terug hè
Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:10:47 #245
15967 Frollo
pi_28333049
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef biawa het volgende:

[..]

Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!
pi_28333112
Dat het logo van Corus (Hoogovens) een zeester voorstelt..

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28333207
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:

[..]

Die had ik al wel gelezen hoor.

Ik ken trouwens ook iemand die dankzij een van de eerste King's Quests heeeel lang heeft geloofd dat eenhoorns echt bestaan. Die is toch hopelijk nog niet geweest? Doe mijn best hoor.
pi_28335753
* Dat "alle registers opentrekken" niet slaat op een archiefkast maar op een kerkorgel.

* De knoop in een mitella moet je niet als oudewijvenknoop maar als "platte knoop" leggen. Dat wist ik wel, maar de reden: het is niet omdat het dan lekkerder zit in je nek, maar omdat je dan minder kans hebt dat het losschiet.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:23:40 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28335820
ik heb als kind jarenlang gedacht dat het een Groningse ziekte was in plaats van een chronische ziekte, vraag me niet waarom
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28336922
Ik dacht altijd dat een trein óp het spoor reed, en niet met een geleidingsgedeelte van het wiel zeg maar naast de rails... vond het altijd knap dat de machinist precies op de rails 'stuurde'

Hm ik leg het en beetje warrig uit geloof ik
pi_28336927
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Dat het logo van Corus (Hoogovens) een zeester voorstelt..
Dat het logo van Albert Heijn uit een A en een H bestaat! Heb het nu al een tijdje door, maar daarvoor had ik er gewoon nooit zo goed naar gekeken

pi_28337122
Als we het toch over logo's hebben:

Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.

woensdag 29 juni 2005 @ 13:55:34 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28337126
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Clara3 het volgende:

[..]

Dat het logo van Albert Heijn uit een A en een H bestaat! Heb het nu al een tijdje door, maar daarvoor had ik er gewoon nooit zo goed naar gekeken

[afbeelding]
Ik zie het niet
The truth was in here.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:31 #254
45206 Pietverdriet
pi_28337392
Op een familie verjaardag eind jaren 60 werd een achter oom besproken. Die had veel geld verdient met het verkopen van tanks aan een land wat (nu nog) vaak in het nieuws was. Voor tanks kreeg hij geen export vergunning, maar hij kon wel tankonderdelen exporteren. Tanks werden dus uit elkaar gehaald en de "onderdelen" werden naar het land in kwestie verscheept.
Ik, als klein menneke, snapte het niet. Als je alleen de onderdelen verscheept, dan heb je toch nog de bovendelen nodig. Grote hilariteit op de verjaardag.
En ik snapte het hele verhaal pas jaaaaren later
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:03:10 #255
15967 Frollo
pi_28337418
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:

Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.

[afbeelding]
Viel me ook laatst op ja. Mooi gedaan

Maar dat was gelijk ook de eerste keer dat ik dat logo zag, dus voor mij is het géén 'ding dat ik pas jaaaren later begreep'.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:13:02 #256
65997 Oldbie
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:15:42 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28337907
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg.
The truth was in here.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:17:55 #258
15967 Frollo
pi_28337979
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg.
Tip: het is een kleine letter h, geen hoofdletter
pi_28338027
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zie het niet
Zie je, was ik dus toch niet zo gek Het is een a en een vreemd gevormde h die met hun ruggetjes tegen elkaar aan staan. Het hoogteverschil tussen de letters hebben ze opgelost door een schuine verbinding Het is een beetje vreemd jaren 70 lettertype (volgens mij stamt het logo ook uit de jaren 70). Ik dacht vroeger dat het een strikje was...
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:20:35 #260
65997 Oldbie
pi_28338074
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg.
Ik doe er niet al te veel moeite voor:
De A:

De H:

Zo goed?
pi_28338095
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:

Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.
Je had vroeger die van de Amro bank, die was ook heel mooi. Stonden de letters in, maar ook een beetje abstract. Kan hem helaas niet vinden op internet... (te oud, denk ik)
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:04 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28338164
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:

[..]

Tip: het is een kleine letter h, geen hoofdletter
Ja dat helpt inderdaad wel
Maar die a vind ik ook geen a
The truth was in here.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:49 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28338185
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik doe er niet al te veel moeite voor:
De A:
[afbeelding]
De H:
[afbeelding]
Zo goed?
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door he
The truth was in here.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:24:39 #264
15967 Frollo
pi_28338218
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar die a vind ik ook geen a
Meer een alpha idd
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:28 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28338245
Wat bizar dat je dat niet meteen ziet zeg

(AH-logo)
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:26:02 #266
65997 Oldbie
pi_28338268
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door he
Toch nog graag gedaan
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:27:08 #267
45206 Pietverdriet
pi_28338301
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Clara3 het volgende:

[..]

Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.
Je had vroeger die van de Amro bank, die was ook heel mooi. Stonden de letters in, maar ook een beetje abstract. Kan hem helaas niet vinden op internet... (te oud, denk ik)
pi_28338489
vroeger dacht ik ook altijd dat als het lang hard regende de wereld zou kunnen overstromen.. heeft tot menig flinke huilbui geleid
pi_28338600
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[afbeelding]
Precies, dat is hem! Dank!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:35:58 #270
15967 Frollo
pi_28338624
quote:

[..]

[afbeelding]
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!

Nou, hier kom ik dus inderdaad pas jááááren later achter. Ik zag er altijd een handje met een wijzend vingertje in.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:43:38 #271
1169 BigDick
size DOES matter
pi_28338913
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
ALtijd gedacht dat Spijkerbroek een boerendorp was a la lutjebroek, langebroek en andere gehuchten
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_28339249
ja dat dacht ik ook nog steeds
pi_28339872
Hmm hij zal er best al tussen staan, heb niet álles gelezen (lol)

Ik dacht vroeger dat ik de tv, net als de video, even stop kon zetten. Dus als ik naar de wc ging zette ik de tv uit
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_28339971
Dat Fuck staat voor "Fornicate Under Command of the King"

het stamt uit de tijd dat engeland heel erg onderbevolkt was

(stond op mijn bnn scheurkalender)
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
pi_28340196
Oja en mijn vriend verstond Whatta Man verkeerd haha..
Het is: What a man what a man what a man what a mighty good man..
Hij dacht: What a man what a man what a man what a honeymoon man..
(Ik pest hem er nog zeer regelmatig mee)

En ik dacht dat Robbie Williams had opgetreden in de Albert Cuijp, meer het bleek the Royal Albert Hall (En hier word ik dus nog zeer regelmatig mee gepest)
Pom.. Pom.. Tiedom..
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:21:35 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28340358
Ik dacht trouwens vroeger dat een auto werd voortbewogen door de ventilator die er in zit, als een soort propellor zeg maar
The truth was in here.
pi_28340402
Oja en deze ook nog:
Als we vroeger voor een stoplicht stonden te wachten zei mijn moeder ineens 3,2,1.. en dan werd het ook écht groen.. Ik was daar altijd zo van onder de indruk.. Ik dacht dat ze kon toveren..

Stond ik laatst met de auto voor het rode licht en ineens valt het kwartje.. Haha als de 9-oog van de bussen gaan branden dan duurt het nog 3 seconden voor het gewone stoplicht op groen staat....
Pom.. Pom.. Tiedom..
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:23:03 #278
45206 Pietverdriet
pi_28340420
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:11 schreef Mighty_Mike het volgende:
Dat Fuck staat voor "Fornicate Under Command of the King"

het stamt uit de tijd dat engeland heel erg onderbevolkt was

(stond op mijn bnn scheurkalender)
Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.
zijn alledrie germaanse talen.
Komt van Focken, wat porren, stoken of stompen betekend

[ Bericht 6% gewijzigd door Pietverdriet op 29-06-2005 15:28:57 ]
pi_28340789
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Frollo het volgende:
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!

Nou, hier kom ik dus inderdaad pas jááááren later achter. Ik zag er altijd een handje met een wijzend vingertje in.
Ja, het heeft bij mij ook jaaaaren geduurd voordat ik dat door had. Dat dat logo opgebouwd is uit de letters 'Amro' dus. Ik vroeg me als kind altijd af wat het nou voor moest stellen, dacht altijd dat het gewoon iets abstracts was.
pi_28340855
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef RedRoses het volgende:
Oja en deze ook nog:
Als we vroeger voor een stoplicht stonden te wachten zei mijn moeder ineens 3,2,1.. en dan werd het ook écht groen.. Ik was daar altijd zo van onder de indruk.. Ik dacht dat ze kon toveren..

Stond ik laatst met de auto voor het rode licht en ineens valt het kwartje.. Haha als de 9-oog van de bussen gaan branden dan duurt het nog 3 seconden voor het gewone stoplicht op groen staat....
Hahaha dat wist ik ook niet!

Ik weet er nog wel een. Mijn broer dacht altijd dat de stickers in de bus "Wilt u zitten? Ik kan staan!" bedoeld waren als verwijt ("Als jij gaat zitten, betekent dat dat ik moet staan!") ipv als beleefdheidsvoorbeeld
pi_28341048
Ik dacht vroeger altijd dat die overdekte glijbanen helemaal gevuld waren met water. Ik had er zelfs nachtmerries over. Het bleek allemaal heel erg mee te vallen gelukkig, behalve toen ik in Duinrell in het zwembad die buis die je meezuigt onder water ontdekte.....
pi_28341692
En dat /whois op de chatbox Who Is betekent
Ik las het altijd als 1 woord, dus echt als Whois
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_28342225
Ik ben ook gek op logo's.

Laatst viel me ineens op dat het (nieuwe) logo van Unilever opgebouwd is uit allerlei 'voorwerpjes' die een heel scala aan product(groep)en weergeven, waar zij op de een of andere manier bij betrokken zijn... Voedsel, kleding, inkt, plant- en diermiddelen enz.

pi_28343228
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ben ook gek op logo's.

Laatst viel me ineens op dat het (nieuwe) logo van Unilever opgebouwd is uit allerlei 'voorwerpjes' die een heel scala aan product(groep)en weergeven, waar zij op de een of andere manier bij betrokken zijn... Voedsel, kleding, inkt, plant- en diermiddelen enz.

Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..
Mon 'en!
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:45:54 #285
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_28343480
Is iemand bekend met het nummer I´ve never been to me van de zangeres Charlene?
Zij zingt:
and it's that man you fought with this morning,
the same one you're going to make love with tonight.

ik dacht dat ze zong:
and it's that man you FUCKED with this morning,
the same one you're going to make love with tonight.
en vroeg me vaak af wat nou eigenlijk het verschil was (fucken vs making love)
pi_28344634
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:

En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heet En dat één van de baronnen (meerdere vertolkers) Adriaan was
pi_28344707
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.
zijn alledrie germaanse talen.
Komt van Focken, wat porren, stoken of stompen betekend
Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?
pi_28346533
Mijn nichtje zat in een taxi in Schotland terwijl dat liedje "I'm horny horny horny" speelde... de schat dacht dat "horny" een engels woord was voor ochtendhumeur... zegt dus tegen de chauffeur: "I'm horny everyday but I'm not so proud of it!"

Echt waar... het is ongelofelijk inderdaad...
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:35:48 #289
45206 Pietverdriet
pi_28346940
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?
Nee, das niet het geval
Zoek zelf na,
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=etymology+fuck&spell=1
Of kijk hier
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuck
Alles wat je van dit woord wilt weten
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:53 #290
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28346968
quote:

[..]

[afbeelding]
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer niet
AH had ik al wel gezien hoor
Ziggy played guitar
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:38:59 #291
45206 Pietverdriet
pi_28347017
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de m
de duim de r en de palm de o

Am
ro
pi_28347021
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:

Ik kom hooguit op het volgende: dat blokje linksboven is een a, op het rijtje eronder vormen die boogjes een m, dat schuine boogje aan de linkerkant vormt de bovenkant van de r, en het rondje in het midden is de o. Maar duidelijk vind ik het niet.
pi_28347034
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:

Am
ro
Oh, dat is de duim
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:41:25 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28347098
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Am
ro
Mja, nu je het zegt.. Tis echt heeel onduidelijk hoor
Ziggy played guitar
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:41:59 #295
45206 Pietverdriet
pi_28347113
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:39 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Oh, dat is de duim
Ja wist ook ff niet hoe ik het moest uitleggen, maar is duidelijk zo, toch?
pi_28347218

En ik kom er nu dus pas achter dat het abn AMRO is, en niet AMBRO
pi_28347265
Oooooooooooh, met die kleurtjes snap ik hem pas

Pfff, logo is van voor mijn tijd hoor
pi_28347567
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef bloempjuh het volgende:
Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..
Helemaal mee eensch.
Mooi vond ik het trouwens eerder óók al, maar het was me niet duidelijk wat al die blauwe 'dingetjes' nou moesten voorstellen...
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:35:32 #299
15967 Frollo
pi_28353573
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heet
Oeps

Het is ook van na mijn tijd hè
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:22:17 #300
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_28354896
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef ChrisJX het volgende:
Oooooooooooh, met die kleurtjes snap ik hem pas

Pfff, logo is van voor mijn tijd hoor
Ik snap m nu ook pas..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_28355514
Zo, dit deel is ook weer vol... (Hee, ik heb een LaPo, oftewel een Last Post... )
(Een lastpost?? Of is dat weer iets anders?? )

Maar goed, hier dus verder:

Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 15

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')