Ha, die is ook goed!quote:Neo666 - maandag 6 juni 2005 @ 15:22
Ik dacht altijd dat mensen in een film echt dood gingen en dat de familie dan gewoon een miljoen euro kreeg. Totdat ik zelfde personen vaker in een film dood zag gaan toen dacht ik ey hier klopt iets niet ^_^
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...quote:Erodome schreef, in het vorige topic
...
Memmen, wat een woord weer zeg...
Goh, ook nooit gewetenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'![]()
![]()
Dan is het eigenlijk een Hamkaatjequote:
En het zijn dus niet de Heils Angels.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje![]()
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
[..]
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef Agiath het volgende:
oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
Nu alquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
Die van dat stoplicht en die hierboven, over Manneke Pis, daar heb ik echt minutenlang over dubbel gelegen van het lachen... ik zie het al voor me!quote:RAiDEN - zaterdag 5 januari 2002 @ 01:33
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een geboorte zelf de huidskleur kon kiezen van het kind... Dus het kind laten stofferen zoals bij een bank.
generalist - dinsdag 8 januari 2002 @ 00:44
Dat je als voetganger op het stoplicht aan de overkant moest kijken, en niet half over straat hangend naar die aan jouw kant (omdat je toch op het knopje op die paal had gedrukt!!)
SurfDude - woensdag 12 maart 2003 @ 01:03
Ik dacht dat auto's vooruit gingen door de lucht die door de uitlaat naar buiten werd geblazen. Net als bij vliegtuigen zeg maar. Nog niet eens zo heel raar gedacht eigenlijk. Toch?
En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.
Rewimo (Reviewer) - woensdag 12 maart 2003 @ 22:52
Tijdens een aardrijkskundeles moest iemand een stukje voorlezen... En leest vrolijk over een 'piepeliene' die ergens door Rusland loopt. (pipeline)
Alcatraz - vrijdag 4 april 2003 @ 18:02
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
somegirl - woensdag 28 januari 2004 @ 23:34
Ik vertelde een keer aan m`n vriendje van heeeeel lang geleden dat ik de pil "doorslikte".
Vroeg ie wat ik er anders mee deed, naast m`n bed leggen ofzo? vond ik ook wel erg grappig
MouseOver - woensdag 16 februari 2005 @ 11:26
Ik ben er een paar weken geleden pas achtergekomen dat Manneke Pis niet beroemd was omdat hij "iets" in een lekkende dijk had gestoken en dat ik dus kennelijk het verkeerde verhaaltje aan het verkeerde ventje had gekoppeld...
ohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)![]()
hehe mafkees!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
Hee vage gast!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe mafkees!(tevens tvp)
vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
Haha, LOLquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...
En als ze dan drukte moest ik weer drukken om het weer goed te doen...haha
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...
Herkenbaar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
Dat doe ik nu nog steeds!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
ga weg! daar geloof ik niets van!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Vieske het volgende:
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
Nou weet ik eindelijk waar alle fietsers zijn en waar je dan heen moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
Lol, dat dacht ik vroeger ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
zo herkenbaar, had ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo.
Hmm, ik kan er nog steeds niet echt een vogelkop in zien...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef LuQas het volgende:
Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
quote:EvilD - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:34
De eerste keer dat ik les kreeg in computeren en je dus in de boeken kon lezen dat je je floppy disk altijd (de eerste keer) moest formatteren. Dus ik format a:. Daarna bezig met de les van twee uur.
De week daarop ik weer achter de computer en weer format a:
Dacht dat het echt elke keer zo moest. Vond het vreemd dat ik mijn gemaakte lesstof niet meer kon terugvinden...
mynick - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41
Als je de warme kraan aan zet duurt het altijd even voordat het water warm wordt. Bij wijze van experiment heb ik toen ik een jaar of 3/4 was eens een bakje gevuld met dat koude water om vervolgens elke 10 sec. met mijn vinger te voelen of het al warm werd.
safarikanarie - maandag 16 februari 2004 @ 14:09
oja, en toen ik klein was ging ik altijd m'n oma bellen als ik nieuwe schoenen had om ze te laten zien....later had ik toch wel door dat ze ze zo niet echt kon bekijken
voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol
pepermuntje
Ik ook. Min of meer dezelfde tekst ook ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.
Mail:
Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is
Hey Thomas,
We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)
Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?
Lijkt me leuk !!!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Timur
Yorin FM
Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.
The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.
[..]
.
Zonder succes, ja echt..
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?quote:
Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
We worden nog beroemd !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef snijder het volgende:
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.
Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
Dat dacht ik vroeger ook altijd! Ik begreep al nooit waarom ze dat deden, totdat ik erachter kwam dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zei vroeger:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mesad het volgende:
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ik kom daar nu pas achter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
En vorig jaar kwam ik erachter dat
[afbeelding]
dit logo een auto voorstelt.
verrekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik kwam er ook niet uit mezelf achterquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ik snapte die titel ook nooit, dacht altijd dat er een kruistocht IN die spjkerbroek plaatsvondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlanderIk was nog jong...
Voor de webcam werkt dat wél altijd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
.
Zonder succes, ja echt..
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.
Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'
En het was niet 'zee' maar 'eez'
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden
Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard
etc..
Heb ik ook vaak!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden
Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard
etc..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:05 schreef Kroketter het volgende:
Vroegah, dacht ik dat electriciteit eruitzag als piepkleine elleboogmacaronietjes (vraag me niet waarom, maar het is echt zo). Dus iedere keer als we die macaroni aten, noemde ik ze ook 'stroompjes'.![]()
poenschoetsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)
Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
-gehalbakjequote:
Wie wat beter gelezen heeft weet dat die shit al bijna 400 keer genoemd isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef Tali-banaan het volgende:
ik dacht vroeger dat de wereld zwart-wit was, omdat al het beeldmateriaal wat ik van vroeger heb gezien (films zoals de boefjes, oude foto's etc) in zwart-wit was. het was mij nooit duidelijk geworden dat het aan de stand van de techniek lag
wie de film pleasantville heeft gezien weet die shit
Ook ik heb daar erg last vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)
Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:55 schreef Hilzillah het volgende:
Ohw ja standaard welkoms groet op het werk bij iedereen "moedegorgen" Of "moedegiddag"
Erg verwarrend idd. Ik zou zomaar mijn nest weer inkruipen als iemand zomaar welterusten zegt. Of savonds naar mijn werk gaan als iemand goedemorgen tegen mij zegt. Ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Wat ook verwarrend werkt is om standaard bij het ontmoeten van iemand "goedemorgen" te zeggen, ongeacht het tijdstip. En bij het weggaan "welterusten", ook al ben je net wakker.
pfffffrrrrrttquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef Taproot het volgende:
Maar wat ik nou nog steeds niet snap: kan iemand me vertellen wat die mop betekent van: "trek eens aan mijn vinger".
gescheedsschapskistquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef brambosjesman het volgende:
[..]
-gehalbakje
-kanpostoor
-ketelfluit
-joooinkk (riep mijn vader altijd als we door een chicanebocht bij ons in de buurt reden, dacht dat bochten joooooinks heetten)
en ik heb tot mijn 20e ofzo gedacht dat die motoren waarmee ze crosses doen (die hoge spatborden motors) dat die Wibra-motors heetten. Mijn broer had me dat geleerd (omdat hij dat zulke goedkoop uitziende motoren vond, noemde hij ze zo) Ik dacht dat Wibra gewoon het merk/soort mortoren was
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Jegorex het volgende:
Vroeger, lang geleden, dacht ik dat er kaboutertjes in de fax zaten die je brief overschreven en dan de nieuwe brief door de kabels naar de ontvanger duwden.![]()
Verder was de wereld vroeger natuurlijk zwart/wit.
Winkel sprak ik trouwens altijd uit als wienkel.
Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef Kajalevi het volgende:
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.
Ik hoor hier de fax maar tekeer gaan en ik even kijken, ongeveer 50x dezefde fax ontvangen.
Dus ik bel haar op wat ze in vredesnaam aan het doen is.![]()
Antwoord: "nou ik stop de fax er hier in maar hij komt er aan de onderkant steeds weer uit dus dan probeer ik het nog maar een keer........"
![]()
Same here!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:56 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.![]()
![]()
en, luke hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik weet er weer nog een.
Vroeger als het heel wam was in bed, maar zonder deken koud, dacht ik dat het een goed idee was om precies de helft van mij lichaam met een deken te bedekken, en de andere helft niet. Zo zou koud en warm met zich in mij lichaam vermengen en zou het precies de goed temepratuur zijn.
Maar nu de vraag, van welke heilige ook alweer? Is het hetzelfde als Maria Hemelvaart?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is in het katholieke deel van Duitsland een heeeeel belangrijke katholieke feestdag, Frohen Leichnam.
Ik dacht altijd, Blij lijk, waar slaat dat nu op. Maar dat bleek Vroom ofwel, heilige overledene te zijn.. Jaja
Het is anders gewoon fojer hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:06 schreef tulpje6 het volgende:
Dat je 'foyer' niet uitspreekt als 'foojer' maar als 'fwajeej'.
Dan moet je de film "The Blob" gaan kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Ook heb ik een trauma aan de film ghostbusters over gehouden. Ik kan me nog herinneren dat ik niet in bad durfde omdat ik bang was dat er 'slijm' door de kraan zou komen. Dit gebeurt volgens mij ook in de film, er loopt dan een grote 'rivier' met slijm onder de stad![]()
Dat had ik altijd bij een roltrap. Durfde mezelf nooit vanaf de roltrap op de etage te laten 'schuiven'. Was bang dat ik dan klem zou komen te zitten en mee zou rollen naar de onderkant...quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Leuk Topic!! Erg herkenbaar allemaal!![]()
Vroeger dacht ik altijd dat als ik in bad zat en het bad liet leeglopen dat ik dan meegezogen werd.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Dan moet je de film "The Blob" gaan kijken.
Daar wordt iemand door een slijmbeest door de gootsteen heen getrokken. Dan durf je nooit meer je handen te wassen.
ben ik blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wie wat beter gelezen heeft weet dat die shit al bijna 400 keer genoemd is![]()
Hoe veilig zijn roltrappen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:19 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dat had ik altijd bij een roltrap. Durfde mezelf nooit vanaf de roltrap op de etage te laten 'schuiven'. Was bang dat ik dan klem zou komen te zitten en mee zou rollen naar de onderkant...
Sommige toeristen maken die fout nu ook nog wel eens. Al dan niet expres.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef Taproot het volgende:
-Vroeger dacht ik dat een coffieshop was om koffietjes te gaan drinken.
Zeg, hou jij eens op met die enge links!quote:
Ik raak niet eens een levende vogel aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:27 schreef Dr.C het volgende:
Als kind kreeg ik ooit een verhaal te horen dat boeren nep (dode) vogels neerleggen in hun akker om de vogels te verschrikken.
Dus tijdens een avondvierdaagse loop ik met een groep langs een akker waar een dooie vogel aan de kant van de weg lag. Deze raap ik rustig op in de veronderstelling dat de vogel nep was en door een boer was neergelegd. Voor m'n vrienden trok ik de vogel in stukken terwijl ik doodleuk het verhaal aan het vertellen was van de "dode nep vogels". Ik kan mij nog goed die blikken van die kinderen herinneren. Jaren later kon ik er pas echt om lachen.
Dat zeiden ze toen zelfs in de reclame (heel lang geleden dus)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kwam er vanavond achter dat finimal 'einde pijn' betekend!
Nooit over nagedacht!Stomme Frans ook.
![]()
Net als bij mensenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:50 schreef Scootmobiel het volgende:
Bij mij heeft het echt jaaaaren geduurd voordat ik wist dat een (melk)koe eerst een kalf gehad moet hebben voordat ze melk kan geven... ik dacht vroeger altijd dat dat vanaf een bepaalde leeftijd elke dag gewoon vanzelf geproduceerd wordt!![]()
![]()
Mijn kind wat doe jequote:Op donderdag 16 juni 2005 21:25 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
vroeger verdraaide ik een aantal woorden, ik noemde een stop die je in badkuip doet een 'stok' en een oven noemde ik een 'over'
Ook dacht ik dat ik kon vliegen als ik met een handdoek een cape maakte...
Haha, zo ben ik wel eens met een paraplu uit een boom gesprongen...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Zij liepen ook met capes zo hard mogelijk.. wie weet stijg je op![]()
Leg je ondertitel eens uit in duidelijke taal als je wilt. Onduidelijkheid is niet toegestaan. Ik zie al, je hebt 04:43 als tijdstip van posten, je gaat terug naar 3.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:43 schreef blackmage het volgende:
toen ik wat jonger was en ik voor het eerst begon aan html had ik wel wat verwaring met wat code door een gekke uitleg van me pa, dat heb ik een jaar of 2 later ook zelf begrepen.
Deze is echt de koningquote:voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.
Dan heb je de film niet goed afgekekenquote:Op maandag 20 juni 2005 08:19 schreef XrAiDeN het volgende:
Toen ik vroeger de film/serie "Het Zakmes" keek, verhuisde er een vriendje van het hoofdrolspelertje naar Flevoland, en ik maar denken dat het 1 of ander exotisch land was totdat we aardrijkskunde kregen op school...
Denk het ook nietquote:Op maandag 20 juni 2005 08:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan heb je de film niet goed afgekekenWant aan het einde legt Tim aan Mees uit dat het gewoon een andere provincie was.
dat ding was leuk!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind had ik een Viewmaster, zo'n kijker met plaatjes op kartonnen schijven dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[....]
Een gif is een plaatje, dus nu maar uitzoeken wat de 14e isquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:29 schreef caradoc het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter wat die leipe 14.gif betekend
http://images.google.nl/images?q=%2214.gif%22&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:29 schreef caradoc het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter wat die leipe 14.gif betekend
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
http://images.google.nl/images?q=%2214.gif%22&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
omgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:27 schreef Dr.C het volgende:
Als kind kreeg ik ooit een verhaal te horen dat boeren nep (dode) vogels neerleggen in hun akker om de vogels te verschrikken.
Dus tijdens een avondvierdaagse loop ik met een groep langs een akker waar een dooie vogel aan de kant van de weg lag. Deze raap ik rustig op in de veronderstelling dat de vogel nep was en door een boer was neergelegd. Voor m'n vrienden trok ik de vogel in stukken terwijl ik doodleuk het verhaal aan het vertellen was van de "dode nep vogels". Ik kan mij nog goed die blikken van die kinderen herinneren. Jaren later kon ik er pas echt om lachen.
Dan lees je zeker nooit de ingezonden brieven, daar werd een paar jaar geleden nl al eens een brief over geplaatstquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef SG-sam het volgende:
Niet echt begrepen, maar ik kwam er laatst pas achter.
In de donald duck staat geen enkelle punt in een spraakballon, alleen maar uitroeptekens aan het eind van de zin.
[afbeelding]
Elke ongeveer 6 maanden komt die vraag/opmerking voorbij in het weekbladquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan lees je zeker nooit de ingezonden brieven, daar werd een paar jaar geleden nl al eens een brief over geplaatst
dat had ik ook met 't volkswagen logo, kwam er pas achter toen ik 14 was dat dat nou eigelijk een V en een W onder elkaar zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Nee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:59 schreef Tichelaar het volgende:
Elke ongeveer 6 maanden komt die vraag/opmerking voorbij in het weekblad![]()
Hihi, je bent een Belgquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:26 schreef MMach het volgende:
Ik las vroeger toen ik klein was in een boek "aan het dek schrobben had hij een broertje dood". Ik vroeg me dus af hoe je in godsnaam dood kon gaan door het dek te kuisen.
En wat was het antwoord?quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:44 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee hoorAfgelopen jaren slechts één keer geweest
Klinkt logischquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Omdat wij in Duckstad elkaar dan beter verstaan!
Dacht ik tenminste
Idd, en ik ben er nog fier op ookquote:
Die antwoorden op die brieven zijn met de jaren trouwens wel enorm gedaald in niveauquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Omdat wij in Duckstad elkaar dan beter verstaan!
Dacht ik tenminste
Dubbele brieven komen ook voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die antwoorden op die brieven zijn met de jaren trouwens wel enorm gedaald in niveau
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
En welke van de twee ben je nou geworden uiteindelijk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de paus met zo'n naam geboren was. Dat je dus door je ouders: Johannes Paulus de tweede, of Pius de dertiende genoemd werd.
quote:Scootmobiel - maandag 18 april 2005 @ 19:57
Een kennis van mij, die van Joodse afkomst is en niet al te veel af weet van het christendom, kwam er pas ruim na z'n veertigste (± 2 jaar geleden) achter dat rooms-katholieke geestelijken niet aan trouwen en kinderen krijgen doen...
Hij zei dan ook een keer heel serieus dat paus Johannes Paulus II natuurlijk de zoon was van paus Johannes Paulus I, en dat daarna uiteraard automatisch een eventuele zoon van JP II 'op de troon' zou komen...
Hij was stomverbaasd toen iedereen begon te lachen en hem vertelde hoe het wèl in elkaar zit.
Nooit gewete dat dat een auto voorstelde, dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guyquote:Op zondag 26 juni 2005 15:09 schreef Santjuh het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat Celine Dion niet over hotdogs zingt![]()
Want ik verstond altijd:
Near, Far, Wherever you are, I believe that the hotdogs go on.
Terwijl het dus is ''that the heart does go on"
en Violet ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef KWAKje het volgende:
kom ik zojuist achter; dat de drie zussen in "keeping up appearances" bloemennamen hebben: hyacinth, rose en daisy.
leuke site, ik zie nu dat ik zelf ook jaren lang liedjes verkeerd zongquote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef KWAKje het volgende:
[..]
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guy
quote:Blink 182 - What's my name again?
The real lyrics were:
I took her out. It was a Friday night.
I wore cologne to get the feeling right.
But I misheard them as:
I took her out. It was a Friday night.
I walked alone to get the feeling right.
ik maakte precies diezelfde foutenquote:Nickelback - This is how you remind me
The real lyrics were:
Living with me must have damned near killed you.
But I misheard them as:
Little Women must have damned near killed you.
Nou, hilarisch idd. Zie je me lachen? hihiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef X-Naut het volgende:
Vorige week op de verjaardag van mijn zwager. Op een gegeven moment een hilarisch moment; hij wilde vroeger altijd wel pataloog-anatoom worden; hij dacht namelijk dat dat een soort laborant is.
Toen ik vertelde dat je dan lijken opensnijdt, tja toen moest hij wel even slikken![]()
Een vriend van mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Spongebobquote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Een vriend van mekwam er vandaag pas achter dat Spongebob Squarepants een spons voor moet stellen
![]()
Ik heb dat niet uitgevonden, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Spongebob
Die vriendheeft het buskruit ook niet uitgevonden of wel?
Had ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:42 schreef kepler het volgende:
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
Dat flikte mijn moeder ook bij mij. Die ranzige goedkope nep-chocomel lustte ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
En toen we weer terug in Nederland waren vroeg ik steeds aan m'n moeder of ze bij de supermarkt 'Portugese appeltjes' wilde halen, want die waren tha bomb uiteraard.
Ben er pas jaren later achter gekomen dat ze gewoon jonagolds meenam, die ik eerst niet lustte. Voel me nog steeds bedrogen.
pollepelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Had ik ook!![]()
Oh ja, en in een reclamefolder zag ik een keer een 'massageborstel' staan, een borstel om mee te masseren dus... Ik dacht: 'Massa-geborstel??Wie worden er dan allemaal massaal geborsteld, en waarom eigenlijk?'
![]()
![]()
Volgens mij roept hij "Playstation Two"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef Davidboaz het volgende:
Ik had gisteren eindelijk door dat dat kind in die commercials van SONY Playstation eigenlijk krijst:
Play Station Too!
![]()
Vandaag komt hij erachter dat het eigenlijk Two isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij "Playstation Two"
Of ben ik nou simpel?
FUCK!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
Verrek ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
ik ook! tot die tijd dacht ik ook dat disney heel wat anders was dan disnepquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er pas op mn 11e ofzo achter dat er toch echt wel Disney staat ipv Disnep (wat ik ook al merkwaardig vond, omdat je het zo niet uitsprak)
[afbeelding]
Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef Frollo het volgende:
Dat Tatort komt ook elk topic wel een paar keer terug hè
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef biawa het volgende:
[..]
Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.![]()
Die had ik al wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Dat het logo van Corus (Hoogovens) een zeester voorstelt..
Ik zie het nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat het logo van Albert Heijn uit een A en een H bestaat! Heb het nu al een tijdje door, maar daarvoor had ik er gewoon nooit zo goed naar gekeken
![]()
[afbeelding]
Viel me ook laatst op ja. Mooi gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
[afbeelding]
Zie je, was ik dus toch niet zo gekquote:
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
Ja dat helpt inderdaad welquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tip: het is een kleine letter h, geen hoofdletter
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door hequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik doe er niet al te veel moeite voor:
De A:
[afbeelding]
De H:
[afbeelding]
Zo goed?
Toch nog graag gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door he
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.
Je had vroeger die van de Amro bank, die was ook heel mooi. Stonden de letters in, maar ook een beetje abstract. Kan hem helaas niet vinden op internet... (te oud, denk ik)
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!quote:
ALtijd gedacht dat Spijkerbroek een boerendorp was a la lutjebroek, langebroek en andere gehuchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:11 schreef Mighty_Mike het volgende:
Dat Fuck staat voor "Fornicate Under Command of the King"
het stamt uit de tijd dat engeland heel erg onderbevolkt was
(stond op mijn bnn scheurkalender)
Ja, het heeft bij mij ook jaaaaren geduurd voordat ik dat door had. Dat dat logo opgebouwd is uit de letters 'Amro' dus. Ik vroeg me als kind altijd af wat het nou voor moest stellen, dacht altijd dat het gewoon iets abstracts was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Frollo het volgende:
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!![]()
![]()
Nou, hier kom ik dus inderdaad pas jááááren later achter. Ik zag er altijd een handje met een wijzend vingertje in.
Hahaha dat wist ik ook niet!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef RedRoses het volgende:
Oja en deze ook nog:
Als we vroeger voor een stoplicht stonden te wachten zei mijn moeder ineens 3,2,1.. en dan werd het ook écht groen.. Ik was daar altijd zo van onder de indruk.. Ik dacht dat ze kon toveren..
Stond ik laatst met de auto voor het rode licht en ineens valt het kwartje.. Haha als de 9-oog van de bussen gaan branden dan duurt het nog 3 seconden voor het gewone stoplicht op groen staat....
Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ben ook gek op logo's.
Laatst viel me ineens op dat het (nieuwe) logo van Unilever opgebouwd is uit allerlei 'voorwerpjes' die een heel scala aan product(groep)en weergeven, waar zij op de een of andere manier bij betrokken zijn... Voedsel, kleding, inkt, plant- en diermiddelen enz.![]()
En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heetquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!
Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.
zijn alledrie germaanse talen.
Komt van Focken, wat porren, stoken of stompen betekend
Nee, das niet het gevalquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer nietquote:
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de mquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer niet
AH had ik al wel gezien hoor
Ik kom hooguit op het volgende: dat blokje linksboven is een a, op het rijtje eronder vormen die boogjes een m, dat schuine boogje aan de linkerkant vormt de bovenkant van de r, en het rondje in het midden is de o. Maar duidelijk vind ik het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer niet
AH had ik al wel gezien hoor
Oh, dat is de duimquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de m
de duim de r en de palm de o
Am
ro
Mja, nu je het zegt.. Tis echt heeel onduidelijk hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de m
de duim de r en de palm de o
Am
ro
Ja wist ook ff niet hoe ik het moest uitleggen, maar is duidelijk zo, toch?quote:
Helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef bloempjuh het volgende:
Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..
Oepsquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heet![]()
Ik snap m nu ook pas..quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef ChrisJX het volgende:
Oooooooooooh, met die kleurtjes snap ik hem pas
Pfff, logo is van voor mijn tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |