Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden
Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard
etc..
Heb ik ook vaak!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden
Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard
etc..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:05 schreef Kroketter het volgende:
Vroegah, dacht ik dat electriciteit eruitzag als piepkleine elleboogmacaronietjes (vraag me niet waarom, maar het is echt zo). Dus iedere keer als we die macaroni aten, noemde ik ze ook 'stroompjes'.![]()
poenschoetsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)
Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
-gehalbakjequote:
Wie wat beter gelezen heeft weet dat die shit al bijna 400 keer genoemd isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef Tali-banaan het volgende:
ik dacht vroeger dat de wereld zwart-wit was, omdat al het beeldmateriaal wat ik van vroeger heb gezien (films zoals de boefjes, oude foto's etc) in zwart-wit was. het was mij nooit duidelijk geworden dat het aan de stand van de techniek lag
wie de film pleasantville heeft gezien weet die shit
Ook ik heb daar erg last vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doen we bij ons thuis ook nog steeds (mijn zus en ik vooral)
Zeethakje´s
kwamkwammer
Deethoek
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:55 schreef Hilzillah het volgende:
Ohw ja standaard welkoms groet op het werk bij iedereen "moedegorgen" Of "moedegiddag"
Erg verwarrend idd. Ik zou zomaar mijn nest weer inkruipen als iemand zomaar welterusten zegt. Of savonds naar mijn werk gaan als iemand goedemorgen tegen mij zegt. Ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Wat ook verwarrend werkt is om standaard bij het ontmoeten van iemand "goedemorgen" te zeggen, ongeacht het tijdstip. En bij het weggaan "welterusten", ook al ben je net wakker.
pfffffrrrrrttquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef Taproot het volgende:
Maar wat ik nou nog steeds niet snap: kan iemand me vertellen wat die mop betekent van: "trek eens aan mijn vinger".
gescheedsschapskistquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef brambosjesman het volgende:
[..]
-gehalbakje
-kanpostoor
-ketelfluit
-joooinkk (riep mijn vader altijd als we door een chicanebocht bij ons in de buurt reden, dacht dat bochten joooooinks heetten)
en ik heb tot mijn 20e ofzo gedacht dat die motoren waarmee ze crosses doen (die hoge spatborden motors) dat die Wibra-motors heetten. Mijn broer had me dat geleerd (omdat hij dat zulke goedkoop uitziende motoren vond, noemde hij ze zo) Ik dacht dat Wibra gewoon het merk/soort mortoren was
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Jegorex het volgende:
Vroeger, lang geleden, dacht ik dat er kaboutertjes in de fax zaten die je brief overschreven en dan de nieuwe brief door de kabels naar de ontvanger duwden.![]()
Verder was de wereld vroeger natuurlijk zwart/wit.
Winkel sprak ik trouwens altijd uit als wienkel.
Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef Kajalevi het volgende:
Uhmm daarin ben je niet de enige, een medewerkster uit een van de winkels van ons maakte voor het eerst kennis met de fax. Ze faxte er lustig op los.
Ik hoor hier de fax maar tekeer gaan en ik even kijken, ongeveer 50x dezefde fax ontvangen.
Dus ik bel haar op wat ze in vredesnaam aan het doen is.![]()
Antwoord: "nou ik stop de fax er hier in maar hij komt er aan de onderkant steeds weer uit dus dan probeer ik het nog maar een keer........"
![]()
Same here!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:56 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Whahaha, LOL! Ik heb hier echt flink om moeten lachen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |