quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Dat het logo van Corus (Hoogovens) een zeester voorstelt..
Ik zie het nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat het logo van Albert Heijn uit een A en een H bestaat! Heb het nu al een tijdje door, maar daarvoor had ik er gewoon nooit zo goed naar gekeken
![]()
[afbeelding]
Viel me ook laatst op ja. Mooi gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
[afbeelding]
Zie je, was ik dus toch niet zo gekquote:
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
Ja dat helpt inderdaad welquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tip: het is een kleine letter h, geen hoofdletter
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door hequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik doe er niet al te veel moeite voor:
De A:
[afbeelding]
De H:
[afbeelding]
Zo goed?
Toch nog graag gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door he
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.
Je had vroeger die van de Amro bank, die was ook heel mooi. Stonden de letters in, maar ook een beetje abstract. Kan hem helaas niet vinden op internet... (te oud, denk ik)
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!quote:
ALtijd gedacht dat Spijkerbroek een boerendorp was a la lutjebroek, langebroek en andere gehuchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |