Herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de paus met zo'n naam geboren was. Dat je dus door je ouders: Johannes Paulus de tweede, of Pius de dertiende genoemd werd.
quote:Scootmobiel - maandag 18 april 2005 @ 19:57
Een kennis van mij, die van Joodse afkomst is en niet al te veel af weet van het christendom, kwam er pas ruim na z'n veertigste (± 2 jaar geleden) achter dat rooms-katholieke geestelijken niet aan trouwen en kinderen krijgen doen...
Hij zei dan ook een keer heel serieus dat paus Johannes Paulus II natuurlijk de zoon was van paus Johannes Paulus I, en dat daarna uiteraard automatisch een eventuele zoon van JP II 'op de troon' zou komen...
Hij was stomverbaasd toen iedereen begon te lachen en hem vertelde hoe het wèl in elkaar zit.
Nooit gewete dat dat een auto voorstelde, dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En vorig jaar kwam ik erachter dat
[afbeelding]
dit logo een auto voorstelt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guyquote:Op zondag 26 juni 2005 15:09 schreef Santjuh het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat Celine Dion niet over hotdogs zingt![]()
Want ik verstond altijd:
Near, Far, Wherever you are, I believe that the hotdogs go on.
Terwijl het dus is ''that the heart does go on"
en Violet ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef KWAKje het volgende:
kom ik zojuist achter; dat de drie zussen in "keeping up appearances" bloemennamen hebben: hyacinth, rose en daisy.
leuke site, ik zie nu dat ik zelf ook jaren lang liedjes verkeerd zongquote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef KWAKje het volgende:
[..]
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guy
quote:Blink 182 - What's my name again?
The real lyrics were:
I took her out. It was a Friday night.
I wore cologne to get the feeling right.
But I misheard them as:
I took her out. It was a Friday night.
I walked alone to get the feeling right.
ik maakte precies diezelfde foutenquote:Nickelback - This is how you remind me
The real lyrics were:
Living with me must have damned near killed you.
But I misheard them as:
Little Women must have damned near killed you.
Nou, hilarisch idd. Zie je me lachen? hihiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef X-Naut het volgende:
Vorige week op de verjaardag van mijn zwager. Op een gegeven moment een hilarisch moment; hij wilde vroeger altijd wel pataloog-anatoom worden; hij dacht namelijk dat dat een soort laborant is.
Toen ik vertelde dat je dan lijken opensnijdt, tja toen moest hij wel even slikken![]()
Een vriend van mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Spongebobquote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Een vriend van mekwam er vandaag pas achter dat Spongebob Squarepants een spons voor moet stellen
![]()
Ik heb dat niet uitgevonden, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Spongebob
Die vriendheeft het buskruit ook niet uitgevonden of wel?
Had ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:42 schreef kepler het volgende:
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
Dat flikte mijn moeder ook bij mij. Die ranzige goedkope nep-chocomel lustte ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
En toen we weer terug in Nederland waren vroeg ik steeds aan m'n moeder of ze bij de supermarkt 'Portugese appeltjes' wilde halen, want die waren tha bomb uiteraard.
Ben er pas jaren later achter gekomen dat ze gewoon jonagolds meenam, die ik eerst niet lustte. Voel me nog steeds bedrogen.
pollepelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Had ik ook!![]()
Oh ja, en in een reclamefolder zag ik een keer een 'massageborstel' staan, een borstel om mee te masseren dus... Ik dacht: 'Massa-geborstel??Wie worden er dan allemaal massaal geborsteld, en waarom eigenlijk?'
![]()
![]()
Volgens mij roept hij "Playstation Two"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef Davidboaz het volgende:
Ik had gisteren eindelijk door dat dat kind in die commercials van SONY Playstation eigenlijk krijst:
Play Station Too!
![]()
Vandaag komt hij erachter dat het eigenlijk Two isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij "Playstation Two"
Of ben ik nou simpel?
FUCK!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
Verrek ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
ik ook! tot die tijd dacht ik ook dat disney heel wat anders was dan disnepquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er pas op mn 11e ofzo achter dat er toch echt wel Disney staat ipv Disnep (wat ik ook al merkwaardig vond, omdat je het zo niet uitsprak)
[afbeelding]
Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef Frollo het volgende:
Dat Tatort komt ook elk topic wel een paar keer terug hè
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef biawa het volgende:
[..]
Ach, het was voor mij werkelijk een openbaring.![]()
Die had ik al wel gelezen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef -Marjo- het volgende:
Dat het logo van Corus (Hoogovens) een zeester voorstelt..
Ik zie het nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat het logo van Albert Heijn uit een A en een H bestaat! Heb het nu al een tijdje door, maar daarvoor had ik er gewoon nooit zo goed naar gekeken
![]()
[afbeelding]
Viel me ook laatst op ja. Mooi gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
[afbeelding]
Zie je, was ik dus toch niet zo gekquote:
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we het toch over logo's hebben:
Dat je in het logo van Sun Microsystems in de 4 richtingen "SUN" kan lezen, waarin de U en N weer de S vormen.
Ja dat helpt inderdaad welquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tip: het is een kleine letter h, geen hoofdletter
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door hequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik doe er niet al te veel moeite voor:
De A:
[afbeelding]
De H:
[afbeelding]
Zo goed?
Toch nog graag gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook, is net zon plaatje waar je 10 minuten naar moeten kijken en ineens zie je dan het vrijheidsbeeld er door he
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Dat is zeker een gaaf logo! Ik heb sowieso wel iets met logo's.
Je had vroeger die van de Amro bank, die was ook heel mooi. Stonden de letters in, maar ook een beetje abstract. Kan hem helaas niet vinden op internet... (te oud, denk ik)
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!quote:
ALtijd gedacht dat Spijkerbroek een boerendorp was a la lutjebroek, langebroek en andere gehuchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:11 schreef Mighty_Mike het volgende:
Dat Fuck staat voor "Fornicate Under Command of the King"
het stamt uit de tijd dat engeland heel erg onderbevolkt was
(stond op mijn bnn scheurkalender)
Ja, het heeft bij mij ook jaaaaren geduurd voordat ik dat door had. Dat dat logo opgebouwd is uit de letters 'Amro' dus. Ik vroeg me als kind altijd af wat het nou voor moest stellen, dacht altijd dat het gewoon iets abstracts was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Frollo het volgende:
Krijg nou tietuh, er staat inderdaad Amro!!![]()
![]()
Nou, hier kom ik dus inderdaad pas jááááren later achter. Ik zag er altijd een handje met een wijzend vingertje in.
Hahaha dat wist ik ook niet!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef RedRoses het volgende:
Oja en deze ook nog:
Als we vroeger voor een stoplicht stonden te wachten zei mijn moeder ineens 3,2,1.. en dan werd het ook écht groen.. Ik was daar altijd zo van onder de indruk.. Ik dacht dat ze kon toveren..
Stond ik laatst met de auto voor het rode licht en ineens valt het kwartje.. Haha als de 9-oog van de bussen gaan branden dan duurt het nog 3 seconden voor het gewone stoplicht op groen staat....
Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ben ook gek op logo's.
Laatst viel me ineens op dat het (nieuwe) logo van Unilever opgebouwd is uit allerlei 'voorwerpjes' die een heel scala aan product(groep)en weergeven, waar zij op de een of andere manier bij betrokken zijn... Voedsel, kleding, inkt, plant- en diermiddelen enz.![]()
En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heetquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
Dan zal ik gelijk maar ff vertellen dat Snelle Japie gewoon Bassie is!
Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt mij een gerucht, de stam van Fuck is dezelfde als van Fokken in het NL en Ficken in het Duits.
zijn alledrie germaanse talen.
Komt van Focken, wat porren, stoken of stompen betekend
Nee, das niet het gevalquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het staat idd op die BNN kalender, maar ik heb het al eens eerder gehoord. Is het niet mogelijk dat het woord idd uit Engeland stamt op die manier en dat het later door Nederlanders en Duitsers is overgenomen?
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer nietquote:
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de mquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer niet
AH had ik al wel gezien hoor
Ik kom hooguit op het volgende: dat blokje linksboven is een a, op het rijtje eronder vormen die boogjes een m, dat schuine boogje aan de linkerkant vormt de bovenkant van de r, en het rondje in het midden is de o. Maar duidelijk vind ik het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Hier moet Amro staan? Dat zie ik dan weer niet
AH had ik al wel gezien hoor
Oh, dat is de duimquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de m
de duim de r en de palm de o
Am
ro
Mja, nu je het zegt.. Tis echt heeel onduidelijk hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die opstekende vinger is de A, de twee vingers ernaast de m
de duim de r en de palm de o
Am
ro
Ja wist ook ff niet hoe ik het moest uitleggen, maar is duidelijk zo, toch?quote:
Helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef bloempjuh het volgende:
Hier hoef ik geen jaren naar te kijken om te zien dat ik dit een mooi logo vind. Veel mooier dan het merk..
Oepsquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En zal ik dan maar ff vertellen dat meneer Vlugge Japie heet![]()
Ik snap m nu ook pas..quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef ChrisJX het volgende:
Oooooooooooh, met die kleurtjes snap ik hem pas
Pfff, logo is van voor mijn tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |