Herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef Mainport het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de paus met zo'n naam geboren was. Dat je dus door je ouders: Johannes Paulus de tweede, of Pius de dertiende genoemd werd.
quote:Scootmobiel - maandag 18 april 2005 @ 19:57
Een kennis van mij, die van Joodse afkomst is en niet al te veel af weet van het christendom, kwam er pas ruim na z'n veertigste (± 2 jaar geleden) achter dat rooms-katholieke geestelijken niet aan trouwen en kinderen krijgen doen...
Hij zei dan ook een keer heel serieus dat paus Johannes Paulus II natuurlijk de zoon was van paus Johannes Paulus I, en dat daarna uiteraard automatisch een eventuele zoon van JP II 'op de troon' zou komen...
Hij was stomverbaasd toen iedereen begon te lachen en hem vertelde hoe het wèl in elkaar zit.
Nooit gewete dat dat een auto voorstelde, dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En vorig jaar kwam ik erachter dat
[afbeelding]
dit logo een auto voorstelt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zei vroeger altijd dat ik psychopaat wilde worden. Vaak keken de mensen waar tegen ik dat zei me altijd met een angstige blik aan, en mijn ouders maar doen alsof ze van niets wisten.
Pas geleden hebben ze mij verteld dat ik vroeger altijd zei dat ik psychopaat wilde worden i.p.v psychiater.. Vandaar dat sommige mensen die me vroeger als lief klein meisje kende denken dat ik nu compleet gestoord ben.
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guyquote:Op zondag 26 juni 2005 15:09 schreef Santjuh het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat Celine Dion niet over hotdogs zingt![]()
Want ik verstond altijd:
Near, Far, Wherever you are, I believe that the hotdogs go on.
Terwijl het dus is ''that the heart does go on"
en Violet ookquote:Op zondag 26 juni 2005 14:58 schreef KWAKje het volgende:
kom ik zojuist achter; dat de drie zussen in "keeping up appearances" bloemennamen hebben: hyacinth, rose en daisy.
leuke site, ik zie nu dat ik zelf ook jaren lang liedjes verkeerd zongquote:Op zondag 26 juni 2005 15:15 schreef KWAKje het volgende:
[..]
voor nog meer gene en zelfs schaamte over jarenlang verkeerd meegezongen liedteksten kiss this guy
quote:Blink 182 - What's my name again?
The real lyrics were:
I took her out. It was a Friday night.
I wore cologne to get the feeling right.
But I misheard them as:
I took her out. It was a Friday night.
I walked alone to get the feeling right.
ik maakte precies diezelfde foutenquote:Nickelback - This is how you remind me
The real lyrics were:
Living with me must have damned near killed you.
But I misheard them as:
Little Women must have damned near killed you.
Nou, hilarisch idd. Zie je me lachen? hihiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef X-Naut het volgende:
Vorige week op de verjaardag van mijn zwager. Op een gegeven moment een hilarisch moment; hij wilde vroeger altijd wel pataloog-anatoom worden; hij dacht namelijk dat dat een soort laborant is.
Toen ik vertelde dat je dan lijken opensnijdt, tja toen moest hij wel even slikken![]()
Een vriend van mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Spongebobquote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Een vriend van mekwam er vandaag pas achter dat Spongebob Squarepants een spons voor moet stellen
![]()
Ik heb dat niet uitgevonden, toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Spongebob
Die vriendheeft het buskruit ook niet uitgevonden of wel?
Had ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:23 schreef Irix het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat er douch-egel stond, in plaats van douche-gel..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:42 schreef kepler het volgende:
er staat bij de geld-automaat altijd: Uw geld wordt geteld. Vroeger dacht ik altijd dat ze daar mijn saldo mee bedoelden, en ik hoopte dus elke keer dat er maar genoeg opstaat. Maar ze tellen natuurlijk het geld wat ze uitgeven
Dat flikte mijn moeder ook bij mij. Die ranzige goedkope nep-chocomel lustte ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef Kroketter het volgende:
En toen we weer terug in Nederland waren vroeg ik steeds aan m'n moeder of ze bij de supermarkt 'Portugese appeltjes' wilde halen, want die waren tha bomb uiteraard.
Ben er pas jaren later achter gekomen dat ze gewoon jonagolds meenam, die ik eerst niet lustte. Voel me nog steeds bedrogen.
pollepelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Had ik ook!![]()
Oh ja, en in een reclamefolder zag ik een keer een 'massageborstel' staan, een borstel om mee te masseren dus... Ik dacht: 'Massa-geborstel??Wie worden er dan allemaal massaal geborsteld, en waarom eigenlijk?'
![]()
![]()
Volgens mij roept hij "Playstation Two"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef Davidboaz het volgende:
Ik had gisteren eindelijk door dat dat kind in die commercials van SONY Playstation eigenlijk krijst:
Play Station Too!
![]()
Vandaag komt hij erachter dat het eigenlijk Two isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij "Playstation Two"
Of ben ik nou simpel?
FUCK!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
Verrek ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:36 schreef rocco_siffredi het volgende:
[afbeelding]
ik kwam er pas laat achter dat niet dat rooie stuk de 1 van formule 1 is... maar dat witte.. "onzichtbare "
ik ook! tot die tijd dacht ik ook dat disney heel wat anders was dan disnepquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:
ik kwam er pas op mn 11e ofzo achter dat er toch echt wel Disney staat ipv Disnep (wat ik ook al merkwaardig vond, omdat je het zo niet uitsprak)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |