TM67 leeft hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ontvoerd door de overheid nadat ze een complot theorie postte hier op fok.nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
Hij loopt nog wel rond op deze aardklootquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
Was dat niet een kloon van Prescilla?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:22 schreef Draaitafeltje het volgende:
Dikke. Die gast zat altijd in de slowchat topics en hij had echt een smerige avatar![]()
en de meest verpauperde mensen, zoals DP of tielemans (die gast is echt gestoord)quote:
Baukelquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Baukel waar ben je ! ?
Knipper met je ogen als je me hoort zodat we weten dat het goed met je gaat !
quote:newbie![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
het is maar de meest legendarische fokker ooit
Nou.... daar valt over te twisten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
het is maar de meest legendarische fokker ooit
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou.... daar valt over te twisten.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef Asics het volgende:
BRAUN (met die baard) zie ik ook nooit meer
Kikkerlikker!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.
jij mag ook zandman
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotesquote:he ik ben kikkerlikker ik vind het tofste op fok filosofie over bevorbeeld god of het opwenbaar vervoer nou dat was het effe
shadow 18 heb je je gevoel voro humor gratis bij een pakkie boter gekrege je ben de 82e vandaag he he
entfermidabel denk je ook dat keutels van gaste die weinig schete laten beter drijven om dat dei lucht dan in de stront gaat zitte
ik heb gene zin om het heele verhaal te leze maar af gaande op de titel zeg ik jammer joh
Kikkerlikker heerscht!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kikkerlikker!
[..]
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef heijx het volgende:
[..]
Kikkerlikker heerscht!![]()
Maar goed, dat is mijn menign.
Waar dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik weet waar tessje is gebleven.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kikkerlikker!
[..]
Bron: Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
quote:denk je ook dat keutels van gaste die weinig schete laten beter drijven om dat dei lucht dan in de stront gaat zitte
Ze dient nu als politiebusje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik weet waar tessje is gebleven.
Je gaat me toch niet vertellen dat ie al een jaar met een nieuw account post he?quote:
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]die kende ik nog niet eens.
maar nobody beats the BHFH![]()
Die zit op Crapforumquote:
Idiootquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
noem 1 user die meer geniale topics heeft geopend dan BHFH.
jij mag ook zandman
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idioot
Is Tessje dat op die foto hierboven?
Gaan we dan voor een link?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef buzzer het volgende:
Geen pics van users plaatsen hier
Ludo ook al een hele tijd niet meer gezien helaas
Nee, anders had ik je wel gequoot.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef Kale het volgende:
Is deze smilie voor mijn vraag Arcee? Machiel was toch niet een van je klonen he?![]()
nee, die heb ik inderdaad ook heeeel lang al niet meer gezien op het forum.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Kale het volgende:
Ik heb Machiel ook al heel erg lang niet gezien, wat is er met hem gebeurd?
Ik zag je al niet meer, maar je hebt een andere ava zie ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef Megumi het volgende:
Baukel mis ik.
Dat heb ik me ook tijden afgevraagd ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Kale het volgende:
Ik heb Machiel ook al heel erg lang niet gezien, wat is er met hem gebeurd?
Afgekickt, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook tijden afgevraagd ja.
Hij had zijn mond open en daarin zat een quiche.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:22 schreef Draaitafeltje het volgende:
Dikke. Die gast zat altijd in de slowchat topics en hij had echt een smerige avatar![]()
De verbouwing van hun douche/wc was erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
-knip-
Furby en Vleermuis met hun euh... bijdrages.
Je bedoelt FA Lucille?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
eff denken wie was dat ook al weer...
lucille, de DIG mod
Idd. Tonyquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ontvoerd door de overheid nadat ze een complot theorie postte hier op fok.nee ken haar niet, maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef Frollo het volgende:
Kikkerlikker inderdaad.
In zijn hoogtijdagen wist zo'n beetje heel Fok! van wie het een kloon was, behalve ik
Ik dus ook nog steeds niet, maar ik ben ook slecht in het herkennen van klonen.quote:
Ja..good old kikkerlikker...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dus ook nog steeds niet, maar ik ben ook slecht in het herkennen van klonen.
Mooiste van Kikkerlikker was dat ie er meteen bovenop zat als iemand anders ook maar één komma verkeerd had getypt
BHFH is er nog steeds gelukkigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Ten tijde van de laatste meet is ie terug geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie al een jaar met een nieuw account post he?
speedfreakssj post nog geregeld in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
En Bhfh en speedfreeksh, die gasten zaten hier toch ook altijd te blaten?
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef MaRySe het volgende:
boebiedoe
Ja!!!quote:
Ik mis hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik dan de eerste die even moet verwijzen naar Ryan3 & Stali hun avontuurtje waar zoveel mensen zijn ingestonken (incl. me). Ik had wel verwacht dat iemand anders dat ff zo doen hoor.
Wijlen X-Rayquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is hond X-ray gebleven? Ik heb altijd het idee gehad dat hij doorpostte onder een kloon. Hij was mijn grootste natuurlijke vijand op foK! totdat poedel c.q. aasgier akkkersloot ten tonele kwam²
Vrouwen met karpers ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Hagelslag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
nog een met een moeilijke nick......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Hagelslag.
Misschien ook nog andere, ik weet alleen deze. Interessante user was dat.
dats ruis tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef idiotforaliving het volgende:
Purplepaashaas?
En wat is er toch met Ouagadougou en Ratecaver gebeurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij zitten achter al deze namen echt maximaal 10 mensen of zo.
Die haaahaha, da's trouwens Reduc, op te maken uit
Wheeehe mijn foto was gisteren op jensen
Swami en Croupouque zijn ook dezelfde, al heeft die vast weer een nieuwe naam.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef BobRooney het volgende:
waar is matthijn99 gebleven?
quote:
Klopt, van toen-ie nog geen enorme lul modje was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
dats ruis toch
Echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Toeps het volgende:
Swami en Croupouque zijn ook dezelfde, al heeft die vast weer een nieuwe naam.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:28 schreef Chandler het volgende:
Ze beginnen weer te leven, daarom ben ik ook even terug: ik leef niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef sigvard het volgende:
Fatima
Och, ik zie hem toch redelijk vaakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En hahahaa zie ik ook te weinig.
Zijn politieke denkwijze en vorm van discussie was een voorbeeld waar menig FOK!er een voorbeeld aan mag nemen hedent en dagenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Farzin was sowieso een kloon en is volgens mij met een permban opgetieft, mis je niets aan.
Heeft zijn politieke ideeën 180 graden bijgesteld, en is nog vrijwel dagelijks op FOK! te vinden. Geloof ik...quote:
Dat is echt een verschrikkelijk grappig topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef WebForce het volgende:
Vrouwen met karpers ofzo![]()
![]()
!
!
Edit: meiden met een karper
Prachtig!!!
Hij heeft natuurlijk een kind gekregen, denk dat ie sinds toen niet zoveel tijd meer heeft voor fok.quote:
Soms hebben mensen het irl te druk met komen dat ze geen tijd meer voor hebben voor FOK!quote:
Otaku-San (koolmonoxide vergiftiging in zijn woning)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
Die heeft een vriendin en het veelste druk met komen en bijkomen .quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:45 schreef Herald het volgende:
doet me ineens denken aan speedcore/crackmonkey
Ik leef nog hoor, EnjoyYourRabbitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef EnjoyYourRabbit het volgende:
Okay, komt-ie.
SuperUli, TanteTil, Ro-C, Haaahaha, Whaxx, Niwa, Swami, Piro, Plantenbak, Ype, Tallman, Knokkels, Farzin, Pjederdy, meaple_leaf, Othersite, dj-ango en Tizmo...
Ja de een mis je natuurlijk meer dan de ander.
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!quote:
Wauw, je bent er nog, te gek manquote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Well duh. Poept een beer in het bos?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wauw, je bent er nog, te gek man
Maar ben je nou een neger?
Wel, potdeurie! Helemaal hip!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Ja! Joker! Die mis ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En what about joker1977?
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Tessje is alive and kicking heb ik vernomen.
Vrouwen die vast zitten met hun auto in de modderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
.
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Poncho ? ken ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tessje is nu toch Poncho?
En MUUS heb ik ook al een lange tijd niet meer gezien...
Jezus jij bent echt een randmongool, Tessje Missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irlquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
MUUS vind ik t meest opvallend, verder idd Emmykuh oid, was altijd zeer nadrukkelijk aanwezigen Tessje uiteraard, wiens kloon ik nog niet heb kunnen ontmaskeren
Wat zij zegt! En hoe heet ze, met d'r reptilliansquote:
In dat geval mag je in je handen klappen!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irl
Geweldige kloon inderdaadquote:
nou, zo leuk is dat anders niet .quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
In dat geval mag je in je handen klappen!![]()
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nou, zo leuk is dat anders niet .
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
haha, o zoquote:Op donderdag 22 september 2005 02:51 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!
of lig ik alweer achter?![]()
Wordt idd hoog tijd zo te lezen!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
haha, o zo
Weet niet of je achter ligt... weet niet eens of ikzelf wel upto date ben.
Weet wel dat ik slaap tekort kom.
die is er nog steeds..quote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
Emmykuh oid,
die is weg helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef zalmsalade het volgende:
waar is muus?
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!quote:
TM67 komt nog wel steevast op de VBL-meetsquote:Op donderdag 22 september 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
http://forum.fok.nl/topic/738567/4/50#30212353quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
die verdween toch niet in het niets. Die had nog een mooi afscheidstopique geopendquote:
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef papillonsquadron het volgende:
Papillonsquadron heeft ook al een tijd niet meer van zich laten horen *snotter*
Weet iemand iets?
Qweaquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
Net als PR en dagla
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zegt toch genoeg dat X-Ray's naam nog steeds rond doolt op FoK!. Die man heeft volgens mij al een jaar of langer niet meer gepost, maar iedereen kent hem nog. Rare gast, weinig respect kon hij voor mij opbrengen, het is inderdaad raar dat er mensen zijn die mij niet respecteren.²
miss-amara ging onder een kloon verder en onder die kloon zie ik haar heel af en toe nog posten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En hahahaa zie ik ook te weinig.
Miss-amara waar is die eig?
En what about joker1977?
Tessje was ook opeens wegquote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef Godshand het volgende:
Is Tessje niet aan het rondrijden in een politie usje?
-> Spiegelquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
De condor is een achtbaan en die gaat pas in het voorjaar weer openquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Even alles doorlezen. Ik mis c0nd0r trouwens.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De condor is een achtbaan en die gaat pas in het voorjaar weer open.
ik ken 90% ook jaquote:Op zondag 5 juni 2005 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het vrij verontrustend dat ik tot nu toe elke user ken die voorbij gekomen is in dit topic.
Die goeie ouwe tijd.
*zucht*
Matthijn.
Still alive:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
xebro?
quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
X-Ray is burgerlijk gewordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is hond X-ray gebleven? Ik heb altijd het idee gehad dat hij doorpostte onder een kloon. Hij was mijn grootste natuurlijke vijand op foK! totdat poedel c.q. aasgier akkkersloot ten tonele kwam²
sexxxxy_romeoquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Swami_Twelvinchalami
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik ook...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik mis Croupouque nog wel eens, btw..
Je aast op een terechte vermelding in dit topic?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
Mij zul je ook niet meer al te vaak zien...
Jammer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
Kan geregeld worden met de nodige PM's.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik hoop dat Maikuuul binnenkort in het niets verdwijnt.
Waar wacht je nog op danquote:Op woensdag 13 december 2006 02:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kan geregeld worden met de nodige PM's.
mwa, Q is beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
QyRoZ. Hij was okay.
ik heb dr zelf al gesignaleerd:quote:Op woensdag 13 december 2006 01:59 schreef Godshand het volgende:
nu ik een topique van haar kickte... waar is Panthera1984
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:49 schreef Panthera1984 het volgende:
kerstavond zal ik bij mijn oma zijn...etc
Hoeoz? Heb je weer een verzameling notes aangelegd?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
De beste kloon aller tijden!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Swami_Twelvinchalami
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Swami_Twelvinchalami
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zul je net zien, heb ik dit gepost, zie ik weer een zeer recente post van haar...quote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Brennie, of heeft ze inmiddels een andere nick waar ik niets van af weet oid?
Of heb ik weer van alles gemist?![]()
Never mind, onlangs een pm van hem ontvangen. Die zit met zijn blote reet tussen de palmbomen.quote:Op zondag 17 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
APK sinds kort foetsie, volgens mij ging die naar Ierland. Hij krijgt nog 10 pleuro van me.![]()
Die heb ik ook allang niet meer gezien. Ook op MSN niet, waar ze vroeger toch ook nog wel eens online wasquote:Op zondag 17 december 2006 00:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Brennie, of heeft ze inmiddels een andere nick waar ik niets van af weet oid?
Of heb ik weer van alles gemist?![]()
Hier dusquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb ik ook allang niet meer gezien. Ook op MSN niet, waar ze vroeger toch ook nog wel eens online was
Wie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
QyRoZ. Hij was okay.
Ban of Baanquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Meestal hebebn ze dan een ban![]()
Heb ik die laatst niet nog zien posten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
De doodgaan topics zijn al genoeg uitgemelkt, dus die users laat ik achterwege.
Maar van de nog levende users;
Xenia
Allemaal hun account aan de wilgen gehangen, min of meer. Zo gaat het.
Nee, je hebt xennia gezien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik die laatst niet nog zien posten?
Dat vond ik echt een vervelend persoon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:41 schreef RealZeus het volgende:
Was Lupa-Solitaria al genoemd eik?
Dood, toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Lotte eigenlijk?
Je bedoelt Yvonne en ze is een admin, tegenwoordig post ze heel veel achter de schermen maar ze is nog actief hoor. http://forum.fok.nl/user/history/2589quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
weet iemand waar die mod, kom hoe heet ze nou, gebleven is iets met yvonnen of zo?
geestig. ik dacht dat ze allang niet meer fokte. nou ja, als jullie haar zien doe dan de groetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvonne en ze is een admin, tegenwoordig post ze heel veel achter de schermen maar ze is nog actief hoor. http://forum.fok.nl/user/history/2589
Hoi Tiemiequote:
Een ban voor het gehele forum voor een akkefietje in een besloten forum?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:20 schreef octopussy het volgende:
Faithy is trouwens sinds een halfjaartje ofzo gebanned vanwege een akkefietje in Het keldertje.
Vind dat ze wel weer ge-unbanned mag worden eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |