abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30209743
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef KastaNovakbond het volgende:
Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwen .
Bel haar nu dan nog maar es voor die update die je ons net beloofde Of kun je daar nu al iets over zeggen?
pi_30209746
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ja, eh, waar is die Muus nou? Ze was toch ineens weg ofzo?
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.
pi_30209775
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ja, eh, waar is die Muus nou? Ze was toch ineens weg ofzo?
We kunnen ook een aparte muus slowchat openen? Onder leiding van kasta en livelived? dan blijft ze toch nog in ons midden...
pi_30209822
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef skiczukie het volgende:
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.
Hoewel Mirage aanvankelijk alleen maar een soort toegevoegde mod zou zijn, doet ze het nu praktisch alleen en dat gaat inderdaad perfect!! Thanks
pi_30212100
hé wat leuk !

een eigen MUUS sticky !

MUUS kom naar huus, want de koeien users staan op springen.

*snik* wrom ben je weggegaan.... nu zit ik hier helemaal alleen... *snik*
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30212353
Ik heb net haar man gesproken, gelukkig eindelijk kontakt mee gekregen. Op het besprokene ga ik niet in, dat doe ik alleen als MUUS dat zélf aan gaat kaarten.
Daar hoop ik eigenlijk op, dan kunnen een paar misverstanden die kennelijk her en der leven uit de weg geruimd worden. Ik voel me niet geroepen eenzijdig van alles ter tafel te brengen wat zij misschien wel niet wil.

Voor de goede orde: ze is in orde, niets aan de hand, geen reden tot enige ongerustheid. Ook geen reden dus dit open te laten; dit gaat inmmers niet meer over bedanken etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 02-09-2005 20:54:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')