Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar TonyMontana67 (oid) ging ooit weg en kwam helaas nooit meer terug.
haha, o zoquote:Op donderdag 22 september 2005 02:51 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!
of lig ik alweer achter?![]()
Wordt idd hoog tijd zo te lezen!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
haha, o zo
Weet niet of je achter ligt... weet niet eens of ikzelf wel upto date ben.
Weet wel dat ik slaap tekort kom.
die is er nog steeds..quote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
Emmykuh oid,
die is weg helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef zalmsalade het volgende:
waar is muus?
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!quote:
TM67 komt nog wel steevast op de VBL-meetsquote:Op donderdag 22 september 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Samen met Vision (een maat van hem geloof ik). Na de verdwijning van Vision nog even contact met Vision gehad per e-mail. Hij is toen afgezet als moderator maar sindsdien nooit meer wat van hem vernomen.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
http://forum.fok.nl/topic/738567/4/50#30212353quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is duidelijk! Maar waar is ze heen?!
die verdween toch niet in het niets. Die had nog een mooi afscheidstopique geopendquote:
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef papillonsquadron het volgende:
Papillonsquadron heeft ook al een tijd niet meer van zich laten horen *snotter*
Weet iemand iets?
Qweaquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
Net als PR en dagla
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zegt toch genoeg dat X-Ray's naam nog steeds rond doolt op FoK!. Die man heeft volgens mij al een jaar of langer niet meer gepost, maar iedereen kent hem nog. Rare gast, weinig respect kon hij voor mij opbrengen, het is inderdaad raar dat er mensen zijn die mij niet respecteren.²
miss-amara ging onder een kloon verder en onder die kloon zie ik haar heel af en toe nog posten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En hahahaa zie ik ook te weinig.
Miss-amara waar is die eig?
En what about joker1977?
Tessje was ook opeens wegquote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef Godshand het volgende:
Is Tessje niet aan het rondrijden in een politie usje?
-> Spiegelquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Zwaardvis het volgende:
Die ene stalker..Qwea ofzo. Die heb ik ook al in geen tijden gezien.
De condor is een achtbaan en die gaat pas in het voorjaar weer openquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Even alles doorlezen. Ik mis c0nd0r trouwens.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De condor is een achtbaan en die gaat pas in het voorjaar weer open.
ik ken 90% ook jaquote:Op zondag 5 juni 2005 12:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het vrij verontrustend dat ik tot nu toe elke user ken die voorbij gekomen is in dit topic.
Die goeie ouwe tijd.
*zucht*
Matthijn.
Still alive:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
xebro?
quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |