Ja!!!quote:
Ik mis hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik dan de eerste die even moet verwijzen naar Ryan3 & Stali hun avontuurtje waar zoveel mensen zijn ingestonken (incl. me). Ik had wel verwacht dat iemand anders dat ff zo doen hoor.
Wijlen X-Rayquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is hond X-ray gebleven? Ik heb altijd het idee gehad dat hij doorpostte onder een kloon. Hij was mijn grootste natuurlijke vijand op foK! totdat poedel c.q. aasgier akkkersloot ten tonele kwam²
Vrouwen met karpers ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Hagelslag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
nog een met een moeilijke nick......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Hagelslag.
Misschien ook nog andere, ik weet alleen deze. Interessante user was dat.
dats ruis tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef idiotforaliving het volgende:
Purplepaashaas?
En wat is er toch met Ouagadougou en Ratecaver gebeurd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij zitten achter al deze namen echt maximaal 10 mensen of zo.
Die haaahaha, da's trouwens Reduc, op te maken uit
Wheeehe mijn foto was gisteren op jensen
Swami en Croupouque zijn ook dezelfde, al heeft die vast weer een nieuwe naam.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef BobRooney het volgende:
waar is matthijn99 gebleven?
quote:
Klopt, van toen-ie nog geen enorme lul modje was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
dats ruis toch
Echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Toeps het volgende:
Swami en Croupouque zijn ook dezelfde, al heeft die vast weer een nieuwe naam.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:28 schreef Chandler het volgende:
Ze beginnen weer te leven, daarom ben ik ook even terug: ik leef niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef sigvard het volgende:
Fatima
Och, ik zie hem toch redelijk vaakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En hahahaa zie ik ook te weinig.
Zijn politieke denkwijze en vorm van discussie was een voorbeeld waar menig FOK!er een voorbeeld aan mag nemen hedent en dagenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Farzin was sowieso een kloon en is volgens mij met een permban opgetieft, mis je niets aan.
Heeft zijn politieke ideeën 180 graden bijgesteld, en is nog vrijwel dagelijks op FOK! te vinden. Geloof ik...quote:
Dat is echt een verschrikkelijk grappig topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef WebForce het volgende:
Vrouwen met karpers ofzo![]()
![]()
!
!
Edit: meiden met een karper
Prachtig!!!
Hij heeft natuurlijk een kind gekregen, denk dat ie sinds toen niet zoveel tijd meer heeft voor fok.quote:
Soms hebben mensen het irl te druk met komen dat ze geen tijd meer voor hebben voor FOK!quote:
Otaku-San (koolmonoxide vergiftiging in zijn woning)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef renz0r het volgende:
Wlke fokker was nou overleden? of meerdere kan ook?
Die heeft een vriendin en het veelste druk met komen en bijkomen .quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:45 schreef Herald het volgende:
doet me ineens denken aan speedcore/crackmonkey
Ik leef nog hoor, EnjoyYourRabbitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef EnjoyYourRabbit het volgende:
Okay, komt-ie.
SuperUli, TanteTil, Ro-C, Haaahaha, Whaxx, Niwa, Swami, Piro, Plantenbak, Ype, Tallman, Knokkels, Farzin, Pjederdy, meaple_leaf, Othersite, dj-ango en Tizmo...
Ja de een mis je natuurlijk meer dan de ander.
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!quote:
Wauw, je bent er nog, te gek manquote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Well duh. Poept een beer in het bos?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wauw, je bent er nog, te gek man
Maar ben je nou een neger?
Wel, potdeurie! Helemaal hip!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Swami leeft nog hoor, schattebout. En hoe!
Ja! Joker! Die mis ikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
En what about joker1977?
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Tessje is alive and kicking heb ik vernomen.
Vrouwen die vast zitten met hun auto in de modderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
.
Kikkerlikker en zijn briljante topics over o.a. vrouwen met petten.
Poncho ? ken ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tessje is nu toch Poncho?
En MUUS heb ik ook al een lange tijd niet meer gezien...
Jezus jij bent echt een randmongool, Tessje Missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een gemist net als Braun?![]()
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irlquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef BlueEyed het volgende:
MUUS vind ik t meest opvallend, verder idd Emmykuh oid, was altijd zeer nadrukkelijk aanwezigen Tessje uiteraard, wiens kloon ik nog niet heb kunnen ontmaskeren
Wat zij zegt! En hoe heet ze, met d'r reptilliansquote:
In dat geval mag je in je handen klappen!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nja, op internet is ze een stuk minder in-het-oog-springend dan irl
Geweldige kloon inderdaadquote:
nou, zo leuk is dat anders niet .quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
In dat geval mag je in je handen klappen!![]()
Dat je er vanaf bent bedoelde ik!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nou, zo leuk is dat anders niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |